|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Gruesome. quote: https://gruesomedeathmetal.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/gruesomedeathmetal/photos_stream Debuut plaat is net uit. bub |
|
Gruesome=awesome. Ik heb em besteld bij Hammerheart. Ken je trouwens ook Undead? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-05-2015 0:03] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Morgen even luisteren, best wel benieuwd. Al zeg ik van te voren dat ik liever de focus had gezien op de demo's en de eerste lp. Die tweede is me al te technisch, ik vond hem vroeger wel aardig toen hij uitkwam, maar die draai ik nooit meer. Paar jaar terug een keer gedaan en viel erg tegen. Terwijl die eerste... VIESPEUK!!! |
|
quote: Nee, alleen een film met die titel. Niet een band. bub |
|
quote: Die eerste is ook ronduit geniaal! quote: De film vond ik wel aardig. Ik heb over de band maar een topic geopend http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4165900 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Goede Death productie, vette Death riffs, vraag me alleen af wat de relevantie is van dit soort albums. Na een paar draaibeurten weer het origineel opgezet, blijft toch ongeëvenaard... Boeiender |
|
quote: Dat dacht ik in eerste instantie ook...alleen heb ik deze plaat continu op staan. Wat mij betreft dus relevant. De muzikale kwaliteiten van de bandleden en de te gekke nummer trekken mij met gemak over de streep. En al was / is deze plaat niet relevant...lekker boeiend...hij is gewoon erg gaaf! bub |
|
Sja. Ik snap het wel hoor, maar voor mij persoonlijk zet ik liever Death zelf op. Boeiender |
|
Prima band en prima plaat hebben ze gemaakt. En ook Undead heeft een prima plaat gemaakt. Maar het moet nu niet te gek worden met al die Death worshipping bands. |
|
Ja, klinkt erg lekker. Maar dit heeft toch niet zoveel te maken met scream bloody gore, dit klinkt veel "nieuwer". En best wel ingewikkeld. VIESPEUK!!! |
|
quote:Klopt. Dik Spiritual Healing sausje. Boeiender |
|
Dat! Nou ja,die vond ik toen ook nog wel vet, hehe. VIESPEUK!!! |
|
quote: Goed zo. Braaf. Boeiender |
|
Muzikaal dik prima. Alleen, maar ik kan er niet precies de vinger op leggen, is er iets met die zang wat me minder trekt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Mee eens, absoluut Leprosy met dat sausje! Wat betreft relevantie snap ik dat je je dat afvraagt, maar ik heb al zo lang afgevraagd of er geen kwaliteitsband à la Leropsy/Spiritual was... oude Morgoth kwam enigszins in de buurt maar zwakker. Dus voor mij (en andere fanboys ) relevant. |
|
ik vind spiritual healing de meest saaie Death plaat. Ik ga nog wel eens gruesome opzetten maar ik heb eigenlijk sws niet veel meer met Death. |
|
Ik vind het eigenlijk een vrij genante borefest. Nu vind ik de vroegere Death al vrij matig (pas op Human werd het interessant), maar Gruesome schrijft ook nog eens nummers die Death waarschijnlijk had afgekeurd wegens 'te karig'. Niks voor mij, dit middelmatig rip-off/worshipbandje. |
|
Prima te doen dit bandje, hopelijk ook live |
|
Ik zie het als coverband. Zo zien ze het volgens mij zelf ook. Lekker toch. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Raar. Ik herkende geen een liedje. VIESPEUK!!! |
|
quote: zelfs de bonusnummers niet??? |
|
Alleen die twee youtubefilmpjes beluisterd, ik had de hele cd moeten beluisteren, hoor ik net? VIESPEUK!!! |
|
het volledige album, speciaal voor de vieze man(en de rest) |
|
Ik vind het vet. Je moe nie zagen over ripperij, de hele metalwereld loopt vol met ripoffs en namakerij. Vind ik dus. En nu gaan we vegen |
|
LB. Boeiender |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |