|  |  | |||||
|  |  |               |  | |||
| 
 | ||||||
|  | 
| Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
| Auteur: | 
 | |||

| 
 | 
 En weer maakt de nederlandse regering een enorme blunder. Ik zou wel eens weten wat dat jaarlijks kost.  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Ach, ze verdienen genoeg met de belasting op sigaretten. Maar ik ben ook van mening dat dit soort teksten op pakjes geen ene ruk helpt.(tenminste zeker niet bij de jeugd, wat zeggen ze ook alweer "verstand komt met de jaren") Bazzio Attacks!!!  | |||||||||

| 
 | 
 quote:haha...   | |||||||||

| 
 | 
 Hilarisch...    | |||||||||

| 
 | 
 Er zijn zelfs merken waarop een hele foto soap staat. Op elk pakje staat een andere foto.  Ik zelf kan nou niet echt wakker liggen van die grote texten op me pakje peuken. Waarschuwing of geen waarschuwing ik  lekker door bla...bla...bla...  | |||||||||

| 
 | 
 Ik zie het nut er niet van in. Mensen die roken weten heus wel dat het schadelijk is, dus waarom geld aan die teksten op pakjes uitgeven. Die Cabbalero-pakjes daarintegen zijn leuk, met die vakantie-soap. Maar ook weer geldverspilling denk ik. Ach, het moet ergens aan op.  | |||||||||

| 
 | 
 Wahahahahaha geweldig! Krijgen ze hopelijk door dat dit soort acties helemaal niet werken Trieste gast  | |||||||||

| 
 | 
 Hier heb je soms Belgam of Bastos pakjes met een cartoon erop bijvoorbeeld...   Of euhm...  [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 04-06-2002 13:12]  | |||||||||

| 
 | 
 BULLSHIT!,ik rook trouwens shag. maar wat een gelul ik had die verpakking idd gezien maar iedereen wist wat je er van krijgt alks je eraan begint is dat je eigen schuld die teksten helpen dus geen ene flikker...  fear me! why?..just do it!  | |||||||||

| 
 | 
 ff alle teksten verzamelen, kijken of ik er nog 1 mis -roken brent u en anderen rondom u ernstige schade toe -Roken werkt zeer verslavend; bwgin er niet mee Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html  | |||||||||

| 
 | 
 quote: -Roken is dodelijk.  | |||||||||

| 
 | 
 - Mensen die roken sterven een langzame en pijnlijke dood.  | |||||||||

| 
 | 
 Je vergat -rokers sterven eenlangzame en pijnlijke dood LR..ik heb no.13 van de plaatjes reeks dubbel! ruilen?  pff...was tuurlijk weer te laat  [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 04-06-2002 13:07]  Some cause happiness wherever they go , others whenever they go  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Ja leuk. Wil jij ze voor me sparen?  bla...bla...bla...  | |||||||||

| 
 | 
 Ik heb " Roken zorgt voor een nare obsessie om aanstekers te jatten"  dubbel, wie wil em ruilen ?  | |||||||||

| 
 | 
 quote: lol  bla...bla...bla...  | |||||||||

| 
 | 
 quote:Juist, dit is dus hetzelfde als met een asbakbek zo'n opmerking maken.  | |||||||||

| 
 | 
 wanneer gaan ze zulke teksen op flessen met alcoholistische drank zetten???    | |||||||||

| 
 | 
 Je hebt toch van die stikkers die je kunt bestellen om over de tekst heen te plakken. Denken ze nu wekelijk dat het helpt? roken kan de sperma beschadigen?? Val, ga roken.. Nu! mIJn stiefpa zoekt de leukste teksten samen met mijn moeder uit de schappen. Stelletje pubers  Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!  | |||||||||

| 
 | 
 quote: "DRANK MAAKT UW LELIJKE BUURVROUW AANTREKKELIJK!"  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Jaja, dan gaat iedereen drank kopen voor de buurvrouw. "Hier drink er maar lekker veel van". Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html  | |||||||||

| 
 | 
 quote: DRINK WAT BIERTJES AAN DE TOOG EN JE KRIJGT 'EM NIET MEER OMHOOG  | |||||||||

| 
 | 
 quote: LOL  | |||||||||

| 
 | 
 Tegenstanders van roken zeggen altijd dat rokers de gezondheidszorg zoveel geld kosten. Dus dat we ze maar flink moeten waarschuwen met allelei heftige teksten op de pakjes, en zelfs hogere ziekenfonds premies moeten geven.  Wat een bullshit! Volgens mij brengen rokers alleen geld op, niet alleen miljarden aan tabaksaccijns maar ook omdat ze jonger dood gaan en uiteindelijk dus minder lang gebruik maken van de gezondheidszorg. Ze krijgen misschien op hun 50ste al kanker of een hartaanval, maar niet rokers maken zo'n 20 jaar langer gebruik van de gezondheidszorg en dat kost veel meer! Verder is roken goed tegen de overbevolking, niet alleen omdat rokers dus jonger dood gaan maar ook omdat hun sperma beschadigt en ze dus een kleinere kans op kinderen hebben. Heerlijk toch, om miljoenen rokers in ons landje te hebben die hier allemaal vrijwillig aan bijdragen! Lang leve de keuzevrijheid en steek er nog een op! (Als je het niet erg vindt dat ik niet meerook en hopelijk tot mijn 90ste mag bijdragen aan de vergrijzing) Bla  | |||||||||

| 
 | 
 Ik ga voor een meerkeuze vraag op het pakje: Welke kies je: - Longkanker - Keelkanker - Darmkanker Met alle respect voor de slachtoffers ervan uiteraard, ik zeg het er maar even bij... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...  | |||||||||

|  | 
| Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | 
|  | Index / Nieuws, actualiteit en media |  |  |  |  Volgende pagina |  |