|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ze moeten nog groter vind ik woehaaaaaa Let´s bring back the METAL |
|
Hoe groter de tekst, hoe groter het effect? Dat is dezelfde redenering als bij de reclame: hoe meer herhaling, hoe groter het effect. Dom dom dom Kan al dat geld niet aan iets nuttiger besteed worden? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
niks helpt meer met den rotte vruchten bedoel ik dus: het helpt geen fukk. |
|
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Welk geld, het kost toch niks extra om zo'n kreet op een pakje te drukken? Anders had op die plaats gewoon een groter logo gestaan. De sigarettefabrikanten besparen waarschijnlijk zelfs gekleurde inkt! (zullen ze echt blij mee zijn overigens...) Bla |
|
Whaha ik vind het echt een briljante actie van de EU. Humoristisch dat al die stoere patsertjes nu op hun pakkie hebben staan dat het hun sperma aantast. Machtig! [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 04-06-2002 17:18] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Rokers zijn gay want ze zuigen aan 'fags'. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
mmzzzz wanneer komen de teksten op de flessen BIER Let´s bring back the METAL |
|
quote: Welk geld?? Het geld dat wij als belastingbetaler betalen aan politici om over nuttige dingen te zeiken natuurlijk! Time is money, weet je wel.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ach, als politicie niet over roken zeiken, zeiken ze wel over iets anders wat nutteloos is. Bla |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
uit knippen en plakken maar! |
|
HAHA! |
|
Aaah deze zijn echt geweldig, ik print hem uit op stickerpapier en geef een velletje aan al mijn rokende vrienden! Bla |
|
quote: LOL Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |