|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
En nu gaan we vegen |
|
En nu gaan we vegen |
|
Hoe voeg je albums toe? Moet je zeker registreren...? Hafgufa |
|
ik moe daar nie van weten Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Moet er nog rekening gehouden worden met een genre (Bijvoorbeeld alleen metal) of een bepaalde periode waarin de platen zijn uitgebracht? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nee, gewoon in die balk de eerste letters typen en hij geeft zelf al suggesties. Sommige bands staan er nie in, maar verbazend veel wel. En nu gaan we vegen |
|
quote: Nee. Is volkomen uw persoonlijke lijst. En nu gaan we vegen |
|
Ik vind dit veel te moeilijk. Jammer ook dat het alleen maar plaatjes zijn ook, lastig als je de bandnaam en titel niet kunt lezen. |
|
quote: Het is dan ook een collage. En nu gaan we vegen |
|
Jaja, maar ik kan zo geen voor mij onbekende dingen oppikken. En geen Anthems? |
|
Je kan zelf ook een plaatje uploaden, lees ik. VIESPEUK!!! |
|
Jammer dat er direct de eerste band die ik intik niet gekend is. |
|
Toch even moeten peinzen, maar dit komt toch al aardig in de buurt. Fijne bezigheid, merci Caron. 'Covenant' van Morbid A. is schijnbaar wit geworden [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 19-05-2015 15:34] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Neen. Anthems vind ik reeds redelijk theatraal. Eerste twee nummers wel top maar kan niet tippen aan die sakrale sfeer van ITNE. En nu gaan we vegen |
|
Oooow, zo. VIESPEUK!!! |
|
quote: Ah. Ik ben er uit. Je moet dus eerst het vakje selecteren waar een plaatje moet komen te staan. Dan bandnaam intikken en op het gewenste plaatje tikken. En als je caption aanvinkt onder configuratie zet hij kennelijk de albumnamen onder elkaar rechts van de plaatjes. Verder is mij dit veel te veel werk. Bovendien behoor ik tot die mensen die niet ff een top 100 op een rij kunnen zetten. Een top 10 is al moeilijk en bovendien nogal eens aan verandering onderhevig. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 19-05-2015 17:34] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Inderdaad, helemaal mee eens. Hafgufa |
|
quote: Duurde bij mij echt een poosje voordat ik dat doorhad. quote: Een all-time top 5 heb ik maar daarna wordt het echt lastig en kan het van dag tot dag variëren. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Met een top 5 heb ik serieus al moeite. Eindejaarslijstjes zijn redelijk te doen, daar maak ik me niet meer zo druk om de volgorde, maar all-time lijstjes? Mij niet gezien. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
geen nokturnal mortum mogelijk signature |
|
I dunno signature |
|
quote: Welke moe je weten? Geef numero van rij en kolom en ik declareer. En nu gaan we vegen |
|
quote: Ook geprobeerd, voor Goat Horns. En nu gaan we vegen |
|
quote: ITNE, sakraler kan het niet. Die intro met dat onweer en dan barst het los, vrouwengezangen op de achtergrond. Kvlt met één grote K. En nu gaan we vegen |
|
Noie Werte en Villainy staan er niet bij. Ok, de een te rechts de ander onbekend, maar waarom staat Mortician er niet bij? Die bestaan al sinds de middeleeuwen. [Dit bericht is gewijzigd door Woutjinho op 19-05-2015 21:38] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |