![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Snap ik nu iets toch niet? "Album not listed? Click here to upload your own file!" Dat is toch vrij duidelijk? VIESPEUK!!! ![]() |
|
quote: Teveel moeite. ![]() Is niet de bijbel hein. Gewoon fun, effe top 100 samenstellen van het moment. Zullen nog wel enkele belangrijke mankeren. Geen Dead Congregation bvb. ![]() En nu gaan we vegen ![]() |
|
Ja, dat kan niet bij mij. Of goed doen, of helemaal niet. Laat maar dan, hehe. Leuk om in een weekend in de nacht een keer te verzinnen, dat wel! [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 19-05-2015 21:41] VIESPEUK!!! ![]() |
|
hahahaha, 2* Prodigy en Lost Highway OST signature ![]() |
|
Kwestie van de URL link en de naam van de plaat aan te geven, dan staat hij gewoon in je geselecteerde positie. ![]() ![]() |
|
Horns up! ![]() |
|
Dit is dus precies waarom ik nooit aan filatelie ben begonnen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ik eet ook nie geiren filet. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Als gierenfilet een beetje naar kip of kalkoen smaakt wil ik het best een keer proeven. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
"Geiren" = Denders voor "graag" En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: ![]() En nu gaan we vegen ![]() |
|
"Straks" in Denders => "flees" En nu gaan we vegen ![]() |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Dender is één rivier, Denders de plaatselijke dialect. En nu gaan we vegen ![]() |
|
van Derremonne signature ![]() |
|
Deiremonne. ![]() Waar geen zak meer te beleven valt. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Afgezien van de no 1 eigenlijk meer top 99 van albums waar ik het eerst aan denk. Ik ben een aantal belangrijke albums vergeten zoals o.a. van Helstar ![]() ![]() |
|
Niet te doen, dit. Maar wel leuk. De eerste twee staan zo goed als vast, de anderen zijn per categorie eerder alfabetisch. ![]() ![]() |
|
that hurts my eyes signature ![]() |
|
Dat kan evenzeer aan jou liggen. ![]() |
|
Ik ga me er in het weekend eens mee bezighouden. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc ![]() |
|
quote: aan mijn wat? signature ![]() |
|
Smaak. ![]() |
|
wat is dat? signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |