|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: idd Bazzio Attacks!!! |
|
Ja,,, welke idioot leest er dan ook de Veronica gids ?? Is het gewoon bij elkaar gepropte info of hebben ze nog wat geinterviewd?? Een tijdje terug stond er een kneus uit V'daal in de Actueel met een heel verhaal over Cradle.. Hehehe.. Veronica gids: In hoe verre is jullie muzieksmaak beinvloed door de meester der blackmetal Dani Filth? Varg en Zombie-Euronymous (in koor uiteraard): |
|
Hehe, ik "lees" de Veronica gids. Maar dat alleen omdat we hem hier toch krijgen. En die kneus uit Veenendaal ja... hoe heet die ook alweer. Die Linda probeerde te versieren. Die gast die in dat stuk vertelt dat 'ie al wel naar TWEE metalconcerten is geweest! |
|
dus veronica probeert nu "metal" verder de wereld in te helpen????? fear me! why?..just do it! |
|
Daar zijn ze af en aan wel mee bezig ja. Staan tegenwoordig ook recensies in van diverse "metal" bands. |
|
wat een bullshit dan krijg je strax al die meelopers die "INEENS" naar metal gaan luisteren omdat de anderen dat ok doen fear me! why?..just do it! |
|
Die had je al. |
|
quote: gaan ze ineens op dit forum vragen waar je 6 burzumshirts ken kopen ofzow (sorry kon ut nie laten) Don't touch me. I'm evil. |
|
hmz Lol maar idd die had je al jah maar dan nog meer ? of heb ik dit alemaal fout fear me! why?..just do it! |
|
Dit is wel lastig.. straks gaan al die kinderen 5 burzum shirts halen! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: En gaan ze true-e foto's maken met hun krullebolletjes .. |
|
Jah.. en je heb ook die dikke mannetjes die foto's maken als ze bukken.. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
hehe,lol maar ik vindt het nog steeds bullshit,echt bagger.. fear me! why?..just do it! |
|
Ach gewoon laten proberen, daar is metal toch te extreem voor om echt commercieel aantrekkelijk te worden. |
|
Het is wel lastig ja.. straks krijg je ook wat nu een beetje is.. die slipfilths. Maar dan worden het LIMBURZUMKIT. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
als jullie robin \ heo zo een poser vinden hebben jullie het echt mis hoor. Hij heeft altijd muziek zoals temnozor, burzum, limbonic art bij zich.. en loopt al een hele tijd zo bij.. dus waarom vinden jullie heb een poser ? zulke mensen zijn tenminste geen me lopers.. fear me! why?..just do it! |
|
Ik heb ook geen flauw idee wat een me loper is eingelijk Ik, Wil Schuurman |
|
Da's zo'n soort neonbord waar een letter uitgeflikkerd is. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 04-06-2002 20:45] |
|
nou ik heb dus geen flauw id wat true is me loper is heel simpel (denk goed na of check woordenboek) fear me! why?..just do it! |
|
Ja. Ik was verbaast dat in de Veronica te lezen. KUT VERONICA WIL BLACK-METAL OOK NOG FF NAAR DE KLOTE HELPEN!!!! Dadelijk gaat iedereen Burzum t-shirts en Mayhem t-shirts dragen omdat het in de Veronica gids staat. Dwaallicht: "Is de oven al voorverwarmd?" dan ga ik ff de Veronica gids ritueel verbranden. [Dit bericht is gewijzigd door Azrael op 04-06-2002 20:59] ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
quote: LOL helemaal mee eens. *slijm slijm* hehe ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
Is er ook een internet link , met het verhaal wat in de v-gids stond. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: [on-topic] De Veronica bode is zojuist opgezegd. [off-topic] Tegenwoordig valt het wel mee idd maar je moest is wat post's onder de naam panda van 'm lezen... en dan ga je misschien snappen wat er bedoelt wordt. |
|
Maar is er nou een link van of niet ? [offtopic] Waneer komt het volgende ZM feest [/offtopic] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |