|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
okay ajb niet. |
|
quote: Zeur niet gvd.. vraag aan paul of welke mod dan ook dat DAT me ip niet is.. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
can't ya take a joke... |
|
lol... fear me! why?..just do it! |
|
nou niet zo lullig meer tegen Heosphoros doen, hij is nu al genoeg gepest.... [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 04-06-2002 22:21] |
|
quote: Nee dat kan ik niet nee.. nu genoeg gezeurt.. [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 04-06-2002 22:27] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
he said the word again..... |
|
wat, kanker? "nu genoeg gekankert" is een gewone nederlandse uitdrukking hoor [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 04-06-2002 22:29] |
|
duh |
|
Tja ik word een beetje ziek van die bilhaar apen.. af en toe.. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
ik vindt het best grappig hoor maarreh... IK BEN DUS GEEN HEOSPHOROS... [Dit bericht is gewijzigd door Count op 04-06-2002 22:31] fear me! why?..just do it! |
|
quote: ok, ok probeer ik je te helpen, maar deze zin is een beetje jammer, en zorgt er nou niet echt voor dat je volwassener wordt bevonden..... |
|
Tja wel aardig dat je wilt helpen. Maar ik reageer er ff niet meer op. Ik merk dat als ik reageer steeds word afgezeikt. Dus ik laat ze lekker kletsen. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: heel goed! |
|
doe dat enneh, vage nieuwe naam heb je Je moeder. |
|
quote: idd... Count... hoe komt ie derop |
|
hey gozer ik bel of kom wel naar je toe dan kan je zien wie ik ben (geen robin gast dus..) fear me! why?..just do it! |
|
*zucht*...... GRAPJE!!!! G-R-A-P-J-E!!! G R A P J E ! ! ! ! |
|
hoor je iemand lachen dan? ? fear me! why?..just do it! |
|
zeg ik dat het een leuk grapje was? hou nou gewoon je **** ONTOPICCCCC hmmz.. ik lees geen veronicoa gids... ff kieke dan |
|
ik maakte ook maar een g-r-a-p-j-e!@ maar oke on topic wat ik ervan vindt... LEAVE US ALONE!!... fear me! why?..just do it! |
|
quote:Duh, oppervlakkig argument. Metal is muziek die gekenmerkt wordt door een bepaalde manier van nummers componeren... (een METAL manier nl.). Er is meer muziek met herriemakende electrische gitaren! Dat is geen allesdekkende beschrijving. |
|
quote:Ja, maar metal werdt oorspronkelijk ook in een blues patroon geschreven. Dus dan zou metal dus blues zijn? En metal is gitaarmuziek. Ok, er kunnen keyboards in voorkomen, maar als het puur en alleen keyboard is dan zou ik het toch eerder darkwave of zo noemen. |
|
quote:Hangt helemaal van de manier van muziekschrijven af. Black Sabbath en Led Zeppelin waren beide 'blues-based', maar Black Sabbath ging verder dan dat, was zwaarder & donkerder... METAL. Hlidfjfjffj van Burzum is eh, hoe noem je het, ambience music of zo, Daudi Baldrs heeft dezelfde instrumentatie maar een metal manier van songopbouw, vandaar dat het dus ietwat afwijkend is. Niet dat ik nu zou zeggen 'Daudi Baldrs is BLACK FUCKING METAL' maar er zijn zeker overeenkomsten. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |