![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
In het NDF-topic mag het ook gewoon? ![]() |
|
quote:Men is al een tijdje geleden gestopt met het blind uitdelen van bans omtrent het woord kanker als krachtterm. Met je kankerhoofd. ![]() Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. ![]() |
|
Dat vind ik discriminatie. Ik kreeg standaard een ban vroeger. [Dit bericht is gewijzigd door Valediction op 04-03-2018 1:57] ![]() |
|
quote: Klopt, dat is wat losser geworden, maar er wordt nog steeds geband voor geflame & getrol, dus doe toch maar niet. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-03-2018 2:52] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:Is het zo'n ramp ja? Krijg het idee dat Pim al maanden z'n hand op de stekker heeft liggen. ![]() Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. ![]() |
|
quote: Aan het hervallen? ![]() |
|
quote:Aan het wat? Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. ![]() |
|
Oh ik snap 'm. Nee een bipolaire depressie werkt met.... 2 polen. Dus op het moment dat je ziet dat het slecht met me gaat kom ik net uit een goeie periode und vice versa. ![]() Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. ![]() |
|
En is dat dan ineens voor het volledige forum? ![]() |
|
quote:Het volledige forum is 10 actieve posters en 30 lurk bots. Het komt gevoelsmatig in de buurt van posten in de leegte. Maar het is ook gewoon ramptoerisme. Mensen die een schijthekel hebben aan gerel, maar wel 24/7 op de F5 knop hangen om niks te missen. Dus zeg het zelf maar Ben. ![]() Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. ![]() |
|
quote: Wát losser. Het mag dus weer gewoon. Super! Iedereen werkelijk helemaal blij! ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote:Je zit zelf op internet sinds 1968 Wim, for fucks sake, het zijn uiteindelijk maar woorden. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. ![]() |
|
Woorden doen geen pijn? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote:Nee. Mijn moeder en tante hebben kanker gehad. Super erg. Maar de klanken in kanker maken het woord zo doeltreffend als krachtterm. Denk je dat ik al die keren dat mensen op dit forum tegen me zeiden "kop een trein" ooit serieus genomen heb? Letters op een scherm wat je naar eigen keuze kan dichtklappen. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. ![]() |
|
Daar verschillen we dan van mening. Zal de leeftijd wel zijn. Maar ga je gang, hoor. Met je doeltreffende klanken. ![]() Mijn vader is vorig jaar overleden aan alvleesklierkanker. Mijn moeder heeft het al 7 keer gehad. En we wachten er in principe zo ongeveer allemaal op. Maar ja, zolang het zo lekker bekt... Zelfde discussie, maar dan een paar jaar later. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote:Wat is eigenlijk de rede dat mensen al die kankers krijgen? Niet dat daar ooit vragen over gesteld moeten worden. Fucking woorden Wim. Ik wou dat ik in een tijd leefde dat ik nog beledigd kon worden door iets onbenulligs als woorden. ![]() Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. ![]() |
|
Niet iedereen heeft dat stadium al bereikt. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote:Behoorlijk raak punt. Ik counter ff met een koffie smiley. ![]() Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. ![]() |
|
quote: Niets met de leeftijd te maken, denk ik, aangezien ik het geheel met Tommeh eens ben (heb zelf ook mensen aan kanker verloren), en je weet hoe oud ik ben. ![]() ![]() |
|
Hier is het pure afstomping door herhaling. En daarom snap ik Wim niet echt, die zat al op internet toen ik nog rondzwom in mijn pa's rechterbal. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb in Den Haag gewerkt, dan word je immuun voor schelden met ziektes. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ik denk dat ik er immuun voor ben geworden door mijn Rotterdamse familie. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |