|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
lol waarom hebben mensen in azie dan bijna geen haar? Dat zuid europeaen meer haar hebben en aziaten midder dat zit hem gewoon in de genen. en ja de zon wekt vitamine E op maar daar gaar het echt niet harder van groeien. |
|
Vitamine B(ier), daar gaat het harder van groeien. Dus wat doen we in gevolg? Juist, draai dat glas om op je kop! |
|
quote: Het is vitamine D volgens mij. En mij is altijd verteld dat je haar daar van groeit .. |
|
hehe, dat met dat bier zal vast wel werken... |
|
Als dat zo was had ik nu haar tot aan m'n tene.... Ik, Wil Schuurman |
|
quote:nee, want pingwings kunnen niet goed tegen bier, die eten liever vis ofzo |
|
quote: d'r klopt nix van.... ik studeer GVD bio medische wetenschappen ik trek het zo uit mijn syllabus! [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 04-06-2002 22:22] |
|
volgens mij klopt het wel, m'n moeder was kapster en die zei altijd dat haar in de winter 1 cm en in de zomer 2 cm per maand groeit. dat zei ze wel +/- 15 jaar geleden, misschien achterhaald? Oud Vuil. |
|
Ja, tegenwoordig met die nuklear winters groeit het haar een stuk sneller. |
|
quote: zo mag ik het horen VRIEND! ik houd er niet van als ik van ongelijk geschuldigd wordt . Markan, is dat boeiend wat jij studeerd?? |
|
precies ik zei nog tegen Varg, don't look into the flash!! en knal: hij lang haar, ik niet. |
|
quote:is dat shampoo??? |
|
quote:Ja. |
|
Pinquins hebben toch weinig haar Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ow, mooi, ff aanschaffe..... men haar is nog maar ongeveer 17 cm.... |
|
Het is godverdomme PINGUIN! NIET pinquin, NIET pingwing, maar PINGUIN! |
|
quote: pinguins wel ja, maar jij PINGWING, hebt langer haar dan een gemiddelde PINGUIN, maar binnekort niet meer he??? naja, weer 'ontopic'........ |
|
quote: koop een hoogtezon Oud Vuil. |
|
quote: koop een hoogtezon Oud Vuil. |
|
zeg, wanneer het haar rapper groeit naarmate de temperatuur stijgt, wat moeten de Noren zeggen als je weet dat hun haar echt wel rap groeit? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
quote: HEEE! er zijn christelijken onder ons |
|
Zuur zuur zuur.... Ik het nog steeds geen snavel overigens Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Laat ik dan maar eens flink op een neer gaan springen en gaan stampen. |
|
quote: of twee, sorry voor de dubbelposts, maar ik moet elke 5 min opnieuw met internet verbinden, peecee nognie goe Oud Vuil. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |