|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:nee, maar ge loopt wel als een pingwing, |
|
Whahaha LB aan de hoogtezon...... Kijk, ik weet dat het een beach boy is maar als dat gebeurt, dan krak ik in elkaar van de lach Ik, Wil Schuurman |
|
Of ze gaan veel op vakantie naar zuiderlijke landen, of het zijn allemaal toupetjes, of ze laten het al heel lang groeien. |
|
quote: of ze laten het overtollige schaamhaar van hun vrouw in hun kopf planten door 1 of ander gemisch gemanipuleerd zeer ingewikkeld proces..... |
|
quote: Nee want de dames scheren zich daar elke dag........ Ik, Wil Schuurman |
|
niet echt offtopic maar ook niet ontopic dus ummm [schuin topic] waarom zou je haar langer gaan groeien als het geknipt word? dat zeggen ze toch altijd. leek mij altijd vreemd. e maarkt het korter om het langer te laten maken? [/schuin topic] |
|
Ik hoop maar dat het werkt. Ik spaar nu al 7 maanden.. en het is pas 20 cm ofzo.. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: MarkaM dankje wel jah, en ik zie dat alleen maar omdat humanator m'n verhaal de grond in trapte........ en jij moet dus je bijdehante kutbek houden [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 04-06-2002 22:26] |
|
quote: Ik spaar vanaf scrath [dat is dus kaal], ben 6 weken bezig en het is al 6 CM. Iets klopt er dan niet, want als ik 60 weken bezig zou zijn [een dik jaar] zou het 60 CM moeten zijn. |
|
quote: je moet de dode puntjes er af en toe vanaf laten knippen, anders gaat het haar splijten en verlies je ettelijke centimeters btw, ik laat m'n haar 1 a 2 keer per jaar knippen, zat! Oud Vuil. |
|
quote: jij moet zeker blijven staan bij de kapper.anders kunnen ze er niet bij?? |
|
quote: hehheh, de kapper is m'n moeder al m'n hele leven. maar idd, dat klopt Oud Vuil. |
|
quote:Ja, maar haar groeit in het begin sneller. |
|
quote: Hoe kan dat dan? Er zitten geen receptoren of zenuwen in je haar dus de wortel kan niet weten hoe lang een haar is. |
|
Ja, ik snap het ook niet, maar toch is het zo. |
|
Misschien voelt de zenuw dat er al flink wat haar aan hangt? Anyway, bij mij ging het de eerste 10 cm flink snel, daarna dus echt niet meer. Heb nu in 6 jaar zo'n 60 cm haar. Dat is met af en toe naar de kapper voor bijpunten, dus reken er nog maar zo'n 10 a 15 cm boven op. |
|
Het groeit in het begin wel relatief sneller. Als het haar van 1 naar 2 milimeter groeit is dat een vermeerdering van 100%. Als het haar van 100 naar 101 milimeter groeit is het slechts een vermeerdering van 1%. Ik denk dat het dus zo zit. |
|
Je hebt wel een cyclus die bepaalt hoe lang een haar meegaat. Bij een bepaalde lengte valt een haar uit. Die lengte is voor iedereen anders. Daarom kan niet iedereen super lang haar hebben. Hierdoor kan het dus komen dat op een gegeven moment de "groei" er uit is. |
|
quote: tanden groeien niet door; mensen zijn geen knaagdieren... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Vargen: eerlijk zeggen, je usericon is gejat van mijn idee wat hier ergens gepost staat. |
|
quote:Dat geef ik eerlijk toe. Zie medehal topic. |
|
quote:nou en.. dat geeft je geen vrijbrief dat de evolutietheorie klopt Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Hmmm.. Er is toch helemaal geen 'eerste vrouw'?!? Alsof de ganse mensheid uit hetzelfde koppel is ontstaan.. En in den beginne waren er stammen met verschillende huidkleurtjes.. De withuiden konden makkelijker naar het noorden trekken omdat blanke mensen toevallig genen hebben die vitamine D goed kunnen opslaan. De zwarte mensen moesten in zonnigere oorden blijven wonen om te overleven.. Zo. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Hmm, ik denk toch ook echt dat iedereen vroeger donker gekleurd was. True of niet, het zij zo. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |