|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb ze een tijdje geleden live gezien en het kon me absoluut niet bekoren. Niet echt mijn ding denk ik, dit schreeuwerige ge-emo. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: |
|
Nou ja, niet qua zang of zo, maar die zanger loopt wel erg Weltschmertzerig te doen op het podium. Verder lomp hard, maar ik vond het niet echt boeiend. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Mike en zijn kippendansjes ja. |
|
Cool, deze dvd binnenkort ook maar eens aanschaffen |
|
Rocky George solo compilatie: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ruig,Suicidal Tendencies! De 1e hc-band die ik live zag, in de Kuip haha. alle platen t/m The Art Of Rebellion zijn echt heel erg goed. totaal eigen geluid en heerlijk cynisme van Cyco Miko. Evil Dick |
|
quote: Dat was met Metallica en Megadeth! Suicidal heel vaak gezien, helaas sinds Suicidal For Life afgegeleden naar een middelmatige band. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Die opnieuw opgenomen eerste lp is echt wel de moeite waard, deze week nog een keer geluisterd en hij is vet. En strakkk! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: +1. Ik ben normaal gesproken nooit zo weg van opnieuw opgenomen versies van ouwe meuk, maar dit is een uitzondering. Bareuh... |
|
quote: Die rekende ik even niet mee en idd dat is een geniale plaat. Durf bijna te zeggen beter dan het orgineel. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 20-03-2010 14:31] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
|
|
Bareuh... |
|
Band zo'n 10 jaar links laten liggen omdat ik dacht dat ik het kut vond, tot ik ze op Sziget dit jaar zag. Vet man! Wist niet dat er crossover/hardcore (of hoe noem je dit?) met gitaar solo's bestond.. Toch mooi werd meegesleurd door een kameraad, en gelijk had ie, zanger bedankte het publiek nog ( thanks to the people who thought we were shit, and are still here to check us out) o.i.d. zei ie... http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik noem het zelf thrashcore...in de hoogtijdagen maakten ze muziek van zeer hoog niveau; de line up die ze nu hebben is live trouwens ook ontzettend goed! (optreden op Fortarock vorig jaar nog in gedachten) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Twee weken terug in de Melkweg waren ze ook steengoed. A metalheart is hard to tear apart |
|
Ik was het op wacken al binnen 5 minuten zat. Wat is die zanger een jankerd zeg met al z'n bullshit gelul tussen alle nummers door. |
|
29-1-2012 @ 013: Suicidal Tendencies! |
|
Op blabbermouth keek ik net wat geinige filmpjes. http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=162603 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
lijkt soms Axl Rose wel wel een toffe band, vroeger veel geluisterd naar Lights Camera en Art Of Rebellion, daarna werd het minder ... hoe de hazen lopen ... |
|
|
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
|
|
Interessant voor de liefhebbers van de oude suicidal. In deze band zitten o.a. ex-leden van ST (Bassist Mayorga en drummer Herrera)en hun repertoire bestaat allen maar uit oude ST nummers. Klinkt goed en hopelijk gaan ze ook nieuwe nummers schrijven (de bassist heeft de muziek voor deze nummers geschreven hoorde ik hem in en interview zeggen). |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |