|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind dit echt zo'n heel erg overschatte band. Nooit begrepen wat er nu precies goed aan is. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik wacht nog even het oordeel van caron af. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Heel verhaal, verkeerde knop. Morgen poging twee. VIESPEUK!!! |
|
Je moet het ook gewoon kort houden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Balen, ik keek ernaar uit. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik vind How will I laugh..en Lights Camera Revolution echt fantastische albums. Alles daarna is wat mij betreft een beetje overbodig. |
|
quote: Ik snap het ook niet maar heb die tijd niet mee gemaakt, dus doe er dan ook wijselijk geen oordeel over. En nu gaan we vegen |
|
quote: Het debuut sloeg toentertijd in als een bom (en terecht) Die plaat bevat nagenoeg perfecte crossovermuziek en was voor die tijd toch redelijk vernieuwend. En daar teren ze nu eigenlijk ng steeds op. |
|
Dat, ja. Behalve die laatste zin, daar ben ik het toch niet helemaal mee eens. Een bekende van me kocht de tweede release van ze, join the army. Die vond ik gaaf, daardoor die eerste gaan luisteren en die was nog beter. Maar het was vooral how will I laugh die het voor mij deed. Dát vond ik de perfecte crossover plaat met een goede productie. Die nummers doen het live ook nog steeds lekker. Vet gitaarwerk, gave solo's. Ik kan nog steeds heel goed naar die plaat luisteren. Lights...camera...revolution vond ik ook nog erg goed en wat erna kwam, vond ik allemaal niet zo. [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 26-12-2015 15:40] VIESPEUK!!! |
|
Nieuwe track: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |