|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
als mensen er een shirt van zoeken http://www.ironfistpropaganda.com/frames.html |
|
quote: Bedankt kameraad, mijn dollars gaan morgen op de post! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hmmm... Weet iemand de tracklist van de demo "Dark Rites Of The Mystic Order", want die kan ik niet vinden [edit] Na een halfuur zoeken vraag ik het hier, en dan zoek ik nog één keer en ik kom hem tegen... Voor degene die zich ervoor interesseren: 1) Northern Hordes 2) Wolf's Kin 3) Everlasting Winter Winds 4) Warmoon [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 17-03-2003 15:05] |
|
quote: Wil je iig een CD'tje hiervan voor me apart houden? Mijn dank is groot! |
|
quote: Tis dus de demo die hierboven staat... |
|
Prima, dank je [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 17-03-2003 15:09] |
|
quote: Prima! Ligt aan de kant voor je! |
|
Godless North is een prima cd. Probeer eens de Amerikaanse Black metal band Fog uit met die Through the eyes of night...winged they come, of de eerst twee van Shining en/of Ezurate met Infernal dominatio of de nieuwe Pest. |
|
niet bijzonder ( in de zin van afwijkend of vernieuwend/origineel) maar wel zeer goed. maarja alles van breath of night = |
|
joods? |
|
jij? Je moeder. |
|
Akhenaten |
|
je moeder? Je moeder. |
|
quote: LOL! Is " " een nieuw symbool daarvoor?? |
|
nee karin |
|
quote:Dan hij ook, prutz0r! |
|
quote: Dat niet maar breath of night is wel het label van de verrader akhenaten van jewdas iscariot |
|
waarom, is die joods dan? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 15-04-2003 15:55] Je moeder. |
|
Aha. |
|
quote: lang verhaal ga maar even googlen |
|
gaat nogal makkelijk als ik niet weet waar je het over hebt Je moeder. |
|
The Nanny is ook joods. Nou en? |
|
Absurd + democratic party + pagan front + Akhenaten zal wel wat moeten opleveren. |
|
owjah, het leukste http://ilcampaign.org/news/fbivisits9-12-02.html |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |