|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: fijn voor hem. in blasphemy zit ook een neger en die maken ook goeie muziek (oke dat vind jij niet dan maar goed ) en dat akhenaten joods zou zijn maakt ook geen flikker uit want hij is er zelf tegen en het is aangeboren -> buiten zijn invloed. bovendien is hij schijnbaar loyaal aan zn familie, iets wat jij toch zo belangrijk vind? Je moeder. |
|
Heb hier ook de demo van godless north - Dark rites of the mystic order en die is zeker cool |
|
quote: Ja hoor, stoere kerel die akhenaten, de amerikaanse vlag verbranden in duitsland omdat hij anders pantheon en grom achter zich aan krijgt. Naar mijn weten heeft ie het compleet verspeeld in amerika. En ook was meneer ineens zeer verbonden met de media om duizenden dollars te verzamelen voor een democratische campagne, maar dat is natuurlijk wara black metal voor staat, hoe kan ik dat ook vergeten Geweldige israelische band trouwens ja op breath of night... |
|
misschien moet je meer op de muziek letten... enneh nu we dat toch niet doen: al die oostbloklanden zijn toch ook alleen maar bevolkt met untermenschen? hoe kunnen die dan nsbm maken? Je moeder. |
|
Om maar even wat serieuse vands uit de US aan te bevelen. Grom (US) Pantheon (US) Orodruin (US) WotanOrden (US) Rhune (US) Misein (US) NS Buchenwald Oven (US) Nocturnal Fear (US) Bloodaxe (Can) Operation Winter Mist (Can) Akitsa (Can) TheSyre (Can) |
|
quote: Ok de muziek, een complete rip off van darkthrone, wat huilerige tekstjes over nihilisme en satanisme |
|
quote: Pfff, kom op zeg, die is echt TE oud . Maar goed, al die interne conflicten tussen dogmatisch en politiek te bewuste BM'ers ontnemen inderdaad het zicht op de muziek. Nu is die ook lang niet altijd om over naar huis te schrijven.... of is 'The Night and the Fog' compilatie niet representatief voor NSBM? In ieder geval, tijd om verder te kijken, ik vind dit soort disputen beneden alle peil, en hopeloos achterlopen ook . |
|
quote: Uit het boekie van 'To Embrace the Corpses Bleeding'. En zo is het -- wat knullig onder woorden gebracht misschien ('elite contacts' enzo) maar verder: niet zeiken en muziek maken!! Bah wat walg ik toch van het grootste deel van de hedendaagse black metal 'scene'. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 15-04-2003 17:34] |
|
Erik, het komt echt op mij over dat jij de muziek luisterd om de politieke ideeën en niet om de muziek zelf... |
|
Laat maar [Dit bericht is gewijzigd door Warrior_of_Odin op 15-04-2003 17:42] |
|
quote: Om de ideologie, muziek die uit het hart komt de muziek zelf moet natuurlijk ook goed zijn maar temnozor, nokturnal mortum, wojnar, grom etc etc maken zeer goede muziek. |
|
quote: Ik kan me op zich wel vinden in veel van je ideeen, maar deze band is echt te lullig voor woorden. Muzikaal gelijk aan een verse drol. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Niet elke nsbm band is idd muziekaal geweldig, er zijn ook bands waar ik m'n bedenkingen bij heb maar de nsbm scene is nog steeds sterk groeiend en er komen nog steeds sterke releaes bij en veelbelovende nieuwe bands, de true black metal scene is (na mijn weten) steeds meer achteruit aan het gaan op een aantal bands na dan. maargoed ik houd me niet meer bezig met true black metal dus ik weet dit niet zeker |
|
quote: OMFG *met tranen in m'n ogen* |
|
quote:als je nou gewoon ff post wat je hier mee bedoelt kom je wat minder belachelijk over en krijg je misschien nog medestanders. |
|
Alle pijpende drollen in een hoekje, waarom ken ik deze band niet? Het heerscht verdomme! |
|
quote:gaat u schamen. |
|
|
|
quote:dat je t nog niet kende |
|
Hehehe, liever lui dan moe. |
|
quote: |
|
quote: De CD en MCD van een bep. server afgeplukt? GN=heel hard |
|
Idd. Maar als ik Northern Hordes wil afspelen, crasht Winamp? |
|
Slecht ge-encodeerde bestanden kunnen idd Winamp crashen. Hoewel: nog nooit gehad met GN en de laatste 2.xx versie van Winamp. Heb van slechte ervaringen m.b.t. stabiliteit gehoord met 3.xx |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |