IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Godless North Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-04-2003 16:38 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 15 april 2003 16:05 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
owjah, het leukste
http://ilcampaign.org/news/fbivisits9-12-02.html

fijn voor hem.

in blasphemy zit ook een neger en die maken ook goeie muziek (oke dat vind jij niet dan maar goed ) en dat akhenaten joods zou zijn maakt ook geen flikker uit want hij is er zelf tegen en het is aangeboren -> buiten zijn invloed. bovendien is hij schijnbaar loyaal aan zn familie, iets wat jij toch zo belangrijk vind?

Je moeder.

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 15-04-2003 16:40 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Als er iemand jood is ben jij eht wel Erik, met zulke belachelijke uitspraken.
Wat Akhenaten uitspookt in zijn priveleven is zijn zaak. Op zijn label zitten/zaten stuk voor stuk geweldige bands including Godless North.

edit:

Wat is er NSBM aan Godless North, ik heb geen politieke opvatting/voorkeur opgemerkt in hun muziek...

[Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 15-04-2003 16:49]

Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 15-04-2003 16:48 by Arghoslent Wijzig reactieProfiel van ArghoslentQuote dit bericht

Heb hier ook de demo van godless north - Dark rites of the mystic order en die is zeker cool

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 15-04-2003 17:24 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2003 16:40 schreef NecRomantica het volgende:
Als er iemand jood is ben jij eht wel Erik, met zulke belachelijke uitspraken.
Wat Akhenaten uitspookt in zijn priveleven is zijn zaak. Op zijn label zitten/zaten stuk voor stuk geweldige bands including Godless North.

edit:

Wat is er NSBM aan Godless North, ik heb geen politieke opvatting/voorkeur opgemerkt in hun muziek...

Ja hoor, stoere kerel die akhenaten, de amerikaanse vlag verbranden in duitsland omdat hij anders pantheon en grom achter zich aan krijgt. Naar mijn weten heeft ie het compleet verspeeld in amerika. En ook was meneer ineens zeer verbonden met de media om duizenden dollars te verzamelen voor een democratische campagne, maar dat is natuurlijk wara black metal voor staat, hoe kan ik dat ook vergeten
Geweldige israelische band trouwens ja op breath of night...

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-04-2003 17:26 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

misschien moet je meer op de muziek letten...

enneh nu we dat toch niet doen: al die oostbloklanden zijn toch ook alleen maar bevolkt met untermenschen? hoe kunnen die dan nsbm maken?

Je moeder.

Warrior_of_Odin
Posted 15-04-2003 17:26 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Om maar even wat serieuse vands uit de US aan te bevelen.

Grom (US)
Pantheon (US)
Orodruin (US)
WotanOrden (US)
Rhune (US)
Misein (US) NS
Buchenwald Oven (US)
Nocturnal Fear (US)
Bloodaxe (Can)
Operation Winter Mist (Can)
Akitsa (Can)
TheSyre (Can)

Warrior_of_Odin
Posted 15-04-2003 17:28 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2003 17:26 schreef karnivoor het volgende:

enneh nu we dat toch niet doen: al die oostbloklanden zijn toch ook alleen maar bevolkt met untermenschen? hoe kunnen die dan nsbm maken?

Ok de muziek, een complete rip off van darkthrone, wat huilerige tekstjes over nihilisme en satanisme

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-04-2003 17:28 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2003 17:26 schreef karnivoor het volgende:

Pfff, kom op zeg, die is echt TE oud .

Maar goed, al die interne conflicten tussen dogmatisch en politiek te bewuste BM'ers ontnemen inderdaad het zicht op de muziek. Nu is die ook lang niet altijd om over naar huis te schrijven.... of is 'The Night and the Fog' compilatie niet representatief voor NSBM?

In ieder geval, tijd om verder te kijken, ik vind dit soort disputen beneden alle peil, en hopeloos achterlopen ook .

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-04-2003 17:33 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
There is no longer an official contact address for Judas Iscariot. I am absolutely disgusted by the current development of the so-called "scene", which has grown to reflect the same level of idiocy found in mainstream society. Our honorable and elite underground is now overrun with human waste who can only find meaning in Black Metal by discussing which underground label sells their LPs too expensive, which unimportant band is at war with the other, and other meaningless gossip... They don't have the mental capacity to discuss Black Metal on a deep artistic level so they are left to gossip about each other like a bunch of old ladies. I would find the greatest pleasure in killing each and every one of you... every gossiping fairy, every wanna-be Underground worm and every brainless follower without his own vision or purpose. So the question presents itself: Who now murders the spirit of Black Metal? I will continue to honor and respect the Underground that has inspired me for years and I will maintain my elite contacts while also seeking new worthy ones, but I have no more patience for those who try to involve me in their pathetic circus. Where Black Metal seeks to inspire me is in the darkest depths of isolation, the cold beating of my heart and in the enchanting shimmer of the wintery night sky.

Akhenaten
... On behalf of Judas Iscariot
October, In the Year of Propaganda, 2001

Uit het boekie van 'To Embrace the Corpses Bleeding'. En zo is het -- wat knullig onder woorden gebracht misschien ('elite contacts' enzo) maar verder: niet zeiken en muziek maken!!
Bah wat walg ik toch van het grootste deel van de hedendaagse black metal 'scene'.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 15-04-2003 17:34]

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 15-04-2003 17:38 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Erik, het komt echt op mij over dat jij de muziek luisterd om de politieke ideeën en niet om de muziek zelf...

Warrior_of_Odin
Posted 15-04-2003 17:39 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Laat maar

[Dit bericht is gewijzigd door Warrior_of_Odin op 15-04-2003 17:42]

Warrior_of_Odin
Posted 15-04-2003 17:40 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2003 17:38 schreef NecRomantica het volgende:
Erik, het komt echt op mij over dat jij de muziek luisterd om de politieke ideeën en niet om de muziek zelf...

Om de ideologie, muziek die uit het hart komt de muziek zelf moet natuurlijk ook goed zijn maar temnozor, nokturnal mortum, wojnar, grom etc etc maken zeer goede muziek.

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 15-04-2003 17:43 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2003 17:26 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Om maar even wat serieuse vands uit de US aan te bevelen.
Orodruin (US)

Ik kan me op zich wel vinden in veel van je ideeen, maar deze band is echt te lullig voor woorden. Muzikaal gelijk aan een verse drol.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Warrior_of_Odin
Posted 15-04-2003 17:47 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Niet elke nsbm band is idd muziekaal geweldig, er zijn ook bands waar ik m'n bedenkingen bij heb maar de nsbm scene is nog steeds sterk groeiend en er komen nog steeds sterke releaes bij en veelbelovende nieuwe bands, de true black metal scene is (na mijn weten) steeds meer achteruit aan het gaan op een aantal bands na dan. maargoed ik houd me niet meer bezig met true black metal dus ik weet dit niet zeker

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-04-2003 18:00 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2003 17:43 schreef Gangrad het volgende:
Muzikaal gelijk aan een verse drol.

OMFG
*met tranen in m'n ogen*

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 15-04-2003 23:00 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2003 16:04 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Absurd + democratic party + pagan front + Akhenaten zal wel wat moeten opleveren.
als je nou gewoon ff post wat je hier mee bedoelt kom je wat minder belachelijk over en krijg je misschien nog medestanders.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-04-2003 17:55 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Alle pijpende drollen in een hoekje, waarom ken ik deze band niet?

Het heerscht verdomme!

impaled succubus
Posted 16-04-2003 19:28 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 17:55 schreef Slechtheid het volgende:

Het heerscht verdomme!
gaat u schamen.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-04-2003 20:15 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

impaled succubus
Posted 16-04-2003 20:16 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 20:15 schreef Slechtheid het volgende:

dat je t nog niet kende

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-04-2003 20:18 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hehehe, liever lui dan moe.

impaled succubus
Posted 16-04-2003 20:21 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 20:18 schreef Slechtheid het volgende:
Hehehe, liever lui dan moe.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 16-04-2003 20:23 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 17:55 schreef Slechtheid het volgende:

Het heerscht verdomme!

De CD en MCD van een bep. server afgeplukt?
GN=heel hard

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-04-2003 20:26 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Idd.

Maar als ik Northern Hordes wil afspelen, crasht Winamp?

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 16-04-2003 20:43 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Slecht ge-encodeerde bestanden kunnen idd Winamp crashen.
Hoewel: nog nooit gehad met GN en de laatste 2.xx versie van Winamp.
Heb van slechte ervaringen m.b.t. stabiliteit gehoord met 3.xx

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com