IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Beastmilk / Grave Pleasures Vorige pagina
williamblake
Usericon van williamblake
Posted 13-04-2018 12:29 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Ik heb ze eenmaal gezien en dat is al een tijd geleden, want toen was het nog Beastmilk. Kijk er op basis van het nieuwe album wel naar uit op roadburn.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-01-2020 7:19 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2017 21:45 schreef HierIsMike het volgende:


Gave track. Gaat wat meer richting het Beastmilk-werk.

De nieuwe plaat (Motherblood) komt op 29 september uit via Century Media.

Ik draai dat nummer nog heel erg regelmatig. Briljant catchy, ken eigenlijk weinig dat in de buurt komt van die sound. Ook jammer dat het zo sterk is dat het de rest van de fantastische plaat wegblaast.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 13-01-2020 22:08 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 13 januari 2020 7:19 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik draai dat nummer nog heel erg regelmatig. Briljant catchy, ken eigenlijk weinig dat in de buurt komt van die sound.


Grave Pleasures doet mij het meest denken aan Killing Joke, daar hebben ze ook een tour mee gedaan.

Motherblood is van begin tot eind ijzersterk. Grave Pleasures was live in de Little Devil (Tilburg) ook echt een feest.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 13-01-2020 22:10]



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-01-2020 11:42 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Motherblood. Hit na hit. Echt tegek



zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 14-01-2020 12:05 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Zeker. Joy Through Death is uitgegroeid tot mijn favoriet van het album. Wat een knaller. Video is ook top.



One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Sater
Usericon van Sater
Posted 13-01-2023 16:03 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Nieuw nummer:



one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-04-2023 21:54 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Het is wel weer een degelijke plaat, maar blijf moeite hebben om echt in de Grave Pleasures-sfeer te komen waar dat met Beastmilk veel makkelijker ging (alhoewel Motherblood vrij dichtbij kwam). Beastmilk blijft toch een stapje dieper (of beter gezegd, leuker voor mij) gaan ofzo, qua drama, maar ook pure swing en wat losbandigheid ofzo. Anyway. Vaker luisteren, even zien in hoeverre "the demo was better"-achtige gevoelens me nog parten spelen

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 25-04-2023 21:55]


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-04-2023 22:21 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ben ook maar matig enthousiast. Ik mis de glam en catchiness die sommige tracks op Motherblood wel hebben. Dit is me te gewoontjes en wat te mak, al is het zeker niet slecht.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Northward
Usericon van Northward
Posted 25-04-2023 22:28 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Prima plaat, maar lang niet het niveau van Motherblood idd.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 26-04-2023 8:30 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Nieuwe na drie nummers afgezet


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen