IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : vrienden die geen vrienden blijken te zijn. Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 05-06-2002 13:17 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Weer zo'n bla bla jekkedie smek topic!! tja, maar ik zit echt met iets. Ik wilde jullie graag advies vragen hoe jullie dit zouden oplossen als je mij zou zijn. Of zijn er meer mensen die in zo'n soort gelijke situatie zitten/zaten?

DIt is de situatie in het kort:

Ik haat sommige mensen echt!
situatie: een jongen heeft 1,5 maand bij ons in huis gewoond omdat hij door zijn moeder er is uitgekickt.
wij zijn de slechtste niet dus gaven we hem eten, een bed, gezelschap en een dak boven zijn hoofd. Vervolgens gaat hij op internet verkondigen dat wij klootzakken zijn en dat wij hem niet genoeg ruimte geven en dat hij zijn muziek niet kan draaien. Het aller ergste is dat hij zei dat hij niet kon uitslapen omdat wij te vroeg op waren (dugh wij moeten werken)
maar goed. Hij is eindelijk weg, blijkt dat hij met de kersverse ex van mijn huisgenoot (die hem dus ook onderdak bood) naar bed. Vervolens werd ik erg pissig dat wij op deze manier bedankt worden om hem uit de shit te helpen. Ik krijg nu dit soort mailtjes:

... ik heb geen zin om veel woorden vuil te maken. Ik wilde ff zeggen dat ik jou niet de schuld geef van dingen die ... en Liesbeth zeggen en doen, misschien is dat zelfs m'n eigen schuld, maar er is 1 verschil heel duidelijk: iedereen is ineens tegen mij, niet tegen ..., ik word aan alle kanten bedreigd zowel over jou (Je moet ... voorlopig maar niet tegen komen of anders), ik moet .... maar niet tegenkomen en ik moet Liesbeth maar niet tegenkomen. Fuck that!!!!! Heb je wel eens een claustrofobisch gevoel gehad? Alsof je hoofd onderwater gehouden word en je niet meer kan ademen? Zo voel ik me nu. Ik hoop echt dat jullie me allemaal de fuck met rust laten want ik zoek jullie ook niet op. Dus verwacht ik ook dat jullie mij niet opzoeken, via de laffe manier zoals internet of IRL. En echt ik ga niet uit de weg als ik jullie tegen kom/

Ik heb ook niet eens zin om in te gaan op jullie mails, op m'n website of in m'n forum of wat dan ook. Alles word vanaf nu genegeerd en gewist. Tenzij er eindelijk eens wat serieus uit die vingertjes komt waarop ik in kan en wil gaan. En dan niet via zo'n laffe manier (forums etc) maar dan gewoon via mail of foon.

En laat ... d'r ook in Godshemelsnaam buiten. Voor de beslissingen die ze maakt en gevoelens die ze heeft heeft ze jullie echt niet nodig. Dat lost ze zelf wel op.

....



en hier is nog een mailtje:waar bemoei jij je mee joh? ben je niet lekker bij je positieven ofzo?!?!
wat heb jij in godsnaam met de zaken van mark te maken???!!!!!
je moet gewoon ff je bek dicht houden met dat achterlijke gedrijg van je!!
"ik kan je beter niet tegen komen" ik kan JOU beter NIET tegenkomen!!!
wat moet je nou?
debiel wijf

--------------------------------------------

help.. er moet iets gedaan worden, maar wat?

-edit- namen er uit gehaald. dank je ellesar.. uit woede vergeten!

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 05-06-2002 13:23]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 05-06-2002 13:19 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

Jezus... als ik dat zo lees kan ik er echt geen andere conclusie aan verbinden dan dat die gast echt niet spoort...

Blijft hij jullie lastig vallen?



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 05-06-2002 13:20 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ja per e-mail vooral.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 05-06-2002 13:21 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

vind je het handig om hun namen erbij te zetten? Zou ik niet doen.



suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 05-06-2002 13:22 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Heel irritnat! Kan je hem niet blokkeren in je email?


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 05-06-2002 13:24 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

kan dat blokkeren via e-mail? iemand?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 05-06-2002 13:24 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

ik had een keer een hond die geen hond bleek te zijn


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 05-06-2002 13:25 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2002 13:24 schreef Cadaveria het volgende:
kan dat blokkeren via e-mail? iemand?


ja dat kan in outlook en ook met yahhoo en hotmail


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 05-06-2002 13:25 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2002 13:19 schreef General Skullfucker het volgende:
Jezus... als ik dat zo lees kan ik er echt geen andere conclusie aan verbinden dan dat die gast echt niet spoort...




Idd, die eikel spoort helemaal niet.
Moeilijk, moeilijk, maar ik zou het licht uit zijn ogen rammen denk ik.


Bazzio Attacks!!!


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 05-06-2002 13:26 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

heel rottige situatie.Ik heb ooit iemand met een gebroken hart willen helpen;is ook fout afgelopen.'t zat em zo:die gast zat al 2j te janken over dezelfde meid.Ik wou hen 1 laaste keer samen laten komen om het uit te praten;waar hij mee akkoord was.uiteindelijk begon hij me uit te schelden te verwijten omdat ik dat geregeld had,maar ik begreep ook niet meer waarom.Nu bestaat die kerel voor mij niet meer en dus zover de vriendschap...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-06-2002 13:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gewoon negeren, niet beantwoorden die mails.
Na een tijdje stopt hij vanzelf wel.

Dat soort figuren komt toch wel een keer de verkeerde figuur tegen en dan krijgt ie zijn verdiende loon.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-06-2002 13:27 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2002 13:24 schreef Cadaveria het volgende:
kan dat blokkeren via e-mail? iemand?
Hangt van je mailprogramma af, maar meestal kan je met behulp van een filter 'regels' instellen voor je email. Dus: messages met die-en-die woorden in het subject komen dan automatisch in die-en-die mailbox, en ook: messages van die-en-die afzender worden geblokkeerd.

Het klinkt inderdaad alsof die gast gewoon niet spoort trouwens.... ver van wegblijven...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 05-06-2002 13:27 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2002 13:25 schreef bazzio het volgende:
Idd, die eikel spoort helemaal niet.
Moeilijk, moeilijk, maar ik zou het licht uit zijn ogen rammen denk ik.
wat dacht je dat ik van plan was.. maar goed ik moet oppassen met dit soort acties met oog op mijn toekomst. Iemand een gemene maar effectieve manier in gedachten?

thanks link nl ik ga even speuren of het me lukt.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 05-06-2002 13:29 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

ARG, nepvrienden zijn de ergste soort vijanden.



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 05-06-2002 13:30 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ik zal persoonlijk zijn darmen er uitrukken en daarna zijn hoofd eraf hakken. En dan laat ik hem zijn darmen opeten...

Okay, beetje overdreven (en niet mogelijk) maar het is wel een goed omschrijving hoe ik erover denk. Volgende keer maar ff 2x bedenken of je iemand onderdak aanbiedt.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 05-06-2002 19:20]



linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 05-06-2002 13:31 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

AFZENDERS BLOKKEREN IN OUTLOOK

Berichten van een afzender of domein blokkeren

U kunt berichten van een bepaalde afzender of een bepaald domein blokkeren. Het domein is de naam die volgt na het symbool @ in een e-mailadres.

Wanneer u een afzender of een domein blokkeert, komen er geen e-mail- of nieuwsberichten van die afzender of dat domein binnen in het Postvak IN of bij de nieuwsberichten die u leest. E-mailberichten van geblokkeerde afzenders worden rechtstreeks in de map met verwijderde items geplaatst. Nieuwsgroepberichten van geblokkeerde afzenders worden niet weergegeven.

Selecteer in het Postvak IN of in de lijst met berichten in een nieuwsgroep een bericht van de afzender die u wilt blokkeren.
Klik in het menu Bericht op Afzender blokkeren.
Opmerkingen

U kunt afzenders alleen blokkeren voor standaard POP-e-mail. Het is niet van toepassing op HTTP-e-mail of IMAP-berichten.
Als u een afzender of een domein wilt verwijderen uit de lijst met geblokkeerde afzenders, wijst u in het menu Extra de optie Berichtregels aan en klikt u op Afzenders blokkeren. Selecteer de afzender of het domein en klik op Verwijderen.
Verwante onderwerpen


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 05-06-2002 13:33 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Jezus die gast is ziek in zijn hoofd.

Als ie blijft dreigen kun je misschien terug dreigen door te zeggen dat je naar de politie stapt. Dat werkte in mijn geval heel goed toen ik gestalkt werd.
En zoals hierboven al gezegd is, block em op je email. Via hotmail is dat heel simpel. Hoe dat bij andere werkt weet ik niet.

Heel veel sterkte in elk geval
*knuffel*


bla...bla...bla...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-06-2002 13:35 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmmf.. je weet al hoe ik erover denk:

Gewoon negeren die gast verder, laat hem maar stikken in zijn eigen chaos.. Dingen die gebeurt zijn zijn nou eenmaal gebeurt en alle tijd die je er nu insteekt is naar mijn idee verspild.. het enige wat je ermee bereikt is dat hij nog verder opgefokt raakt (aangezien hij niet meer voor rede vatbaar is, en er ook niet echt meer een doel te bereiken valt, of het moet zijn dat je zijn leven zo miserable mogelijk maakt maar dat is ook weer zo flauw)..

Mail blokkeren is heel makkelijk bij hotmail (gewoon zo'n vinkje bovenaan) maar lijkt mij onnodig.. Immers als je hem verder dus met rust zou laten dan stopt hij echt wel met mailen..


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-06-2002 13:37 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2002 13:33 schreef Lady Rose het volgende:
Jezus die gast is ziek in zijn hoofd.

Als ie blijft dreigen kun je misschien terug dreigen door te zeggen dat je naar de politie stapt

*knuffel*



Hij dreigt dus omdat hij zich bedreigt voelt.. maar ik denk dat dat wel stopt als Cadaveria stopt met terugmailen enzo...


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 05-06-2002 13:40 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2002 13:37 schreef Valorian666 het volgende:
Hij dreigt dus omdat hij zich bedreigt voelt.. maar ik denk dat dat wel stopt als Cadaveria stopt met terugmailen enzo...


Ik hoop het echt. Met dit soort gasten weet je nooit waar ze toe in staat zijn. Maar waarschijnlijk heb je gelijk en houdt ie vanzelf op als niemand hem meer aandacht geeft.


bla...bla...bla...


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 05-06-2002 13:42 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Gewoon niks van aantrekken, de wereld stikt van dit soort mensen.... ik ken d'r genoeg.


Ik, Wil Schuurman


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 05-06-2002 13:43 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Gewoon totaal negeren is de boodschap, nergens meer op ingaan ook niet op details, niets laten merken hoe je je voelt of zo. Gewoon alles eromtrent: DELETE en verder gaan met je leven.


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 05-06-2002 13:44 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Yep, gewoon negeren.. En als ie je ook face-to-face gaat lastig vallen, politie bellen.. Misschien toch een goed idee om die mails ergens bij te houden.. Je weet maar nooit..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 05-06-2002 13:46 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Idd met Sharteel.Ik heb mijn ex met de politie buiten gezet.Hielp errug goed!!!Nooit niks meer van gehoord!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-06-2002 13:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

die gast idd gewoon negeren, niet zijn mails meer lezen, gewoon meteen verwijderen das het beste, mocht hij behalve mails sturen andere dingen gaan doen enk niet dat ie dat doet) zal ik meer actie ondernemen mocht ie echt gevaarlijk worden. Maar ik denk dat het wel bij mails zal blijven, is lekker makkelijk, schat in dat die homeau geen ballen heeft om meer te ondernemen en das maar goed ook.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 05-06-2002 14:13 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

wat grof voor je Cadaveria, zo'n mannekes mogen gerust effe zwaar aangepakt worden zodat ze eens leren respect op te brengen wanneer iemand hem helpt, van zo'n mannekes word ik dus ook pissig, die verdient het om nu eens een paar weken achter mekaar met harde hand behandeld te worden, zo'n kleinzielige gast, wel heb je ooit , waar gaat het naar toe, je laat dan eens je goede hart zien, en wat krijg je terug, STANK VOOR DANK.

Veel sterkte Cadaveria, hopelijk hoor je er niets meer van terug, of wanneer je hem eens tegenkomt, eef hem een goede klap met mijn groeten. Normaal ben ik tegen geweld maar er zijn uitzonderingen.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen