|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Kleudde Backyard Metalfestival! 17 augustus 2002 op de festivalweide (jaja open-air, mèt camping) te ZEMST-LAAR. INFO: http://www.kleudde.tk/ in de gaten houden!! bands: Aborted, Witchsmeller Pursuivant, Sengir, Axamenta, Disown, Orchrist, en vele meer! 5EUR entree, gratis camping, drankjes: 1 EUR [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 05-06-2002 19:49] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Very tempting..wil je ook ff wat info geven over hoe je er uit Tilburg komt met de trein? thx |
|
en vanuit Rotterdam leuk zo'n klein festival |
|
yeah lache, maar wel ver weg |
|
En hoe duur is de trein dan alles bij elkaar (weet niet of kortingskaart ns ook meetelt in Belgie) sorry dat ik zo zeur maar ik kom telkens die NS site niet op... |
|
Kortingskaarten van de NS tellen niet in België (daar heb je immers de NMBS? NBMS? heu... ik weet het niet meer), wel krijg je korting op treinreizen naar België (vanaf de grens) als je jonger dan 26 bent. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 05-06-2002 21:43] |
|
ja idd wat dwaallicht zegt is juist, nmbs heet dat spul, de juiste tarieven ken ik ook niet.... trwounes kleine wijziging ivm het busje: in de morgen en de middag (dus van het station naar de wei/camping) zal het buske vertrekke aan het station van Eppegem, dus dan moet ge overstappen in Mechelen naar Eppegem toe In de avond, dan zal het buske naar het station van Mechelen rijden, aangezien er daar latere treinen zijn vwalla that's it, vragen => bel 0472/51.36.50 Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
NSBM? |
|
haha neen, N M B S Niet Met Beton Smijten Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
heerschend plaatje! Suck my piss |
|
Ik heb dit weekend 25 euro betaald voor antwerpen-tilburg retour... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Zeker naar toe gaan, da gaat echt wel een leuk festivalleke zijn!!! een aanrader. |
|
Tuurlijk, Axamenta speelt er.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Allen daarheen!! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
hee, nie ver van Zaventem, lekker vliegtuigjes kijken in de tudssenpozen Denk wel dat ik daar zal te vinden zijn, te gek programma Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
hey zie ik op die site staan dat aborted ook komt! |
|
quote: Of ze op onze kop krijgen zo ongeveer voor t podium de dag voordien, mosh-PIT I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik wil niet ambetant doen maar er staat hier al eens een topic over, misschien kunnen ze we beiden aanvullen, des te meer reclame zie: http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3870 Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
juist, was'k al vergeten, nvm, dit wordt het officiële want de site is er odtss en zo Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Wie gaat allemaal afkomen?? Het is met camping enzo en en gratis vat om 11.00u 's morgens!! De dag kan niet beter beginnen! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Icequeen en Gunman tekenen present Een neig festival voor ne schappelijke prijs I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
machtig Jootie! misshcien dat ik de patjakkers uit Asten zo ver kan komen om af te reizen.. Witch fucking smeller HEERST DE PAN UIT!!! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Asten!? Wat de!? Ik wist niej dat er hier meer astenaren waren Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
U sleurt best heel de f'n Jonosh mee, Knier, Patjakker, Zwendelaars, Nachtschaaf, Shotmuil, sjoerd&vriendin, ehm wie hebben we daar nog, OJA die heersende kerel met zijn pijp en zijn ruitjeshemd die Dommelsch al even lekker vind als ikzelf! En niet te vergeten dat knappe mens die er op UVA II achter de toog stond breng ook een ketel gehaktballen, en broodjes spek! --ed-- Nog ff zeggen dat de site http://www.kleudde.tk/ nu volledig is, met alle nodige info en zo meer! --/ed-- [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 24-07-2002 14:05] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Wat de neuk!? ik gaat denk ik een jonosh topic openen...ff kijken hoeveel (omgeving) astenaren hier zijn edit: geopend...alle omgeving asten mensen ff naar onzin toe en naar het asten topic on topic: ik ga er niet heen..is me iets te ver [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 24-07-2002 14:20] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |