|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
BEHEMOTH (PL) + DESTROYER 666 (AUS) + DIABOLIC (USA) Where? "Zaal Mundo" in Zottegem When? 5 november 2002 Begin? 20 h. Presale? 9 euro + free cd Doors? 10 euro + free cd (for the first 50 visitors) All info and reservations: www.mundo.be Je kan me de bout hachelen! |
|
godverd! daar willik wel naartoe maar dinsdagavond en vervoer ..en anders zie ik ze toch in de biebob paar dagen later |
|
Dit topic bestaat al... ZOEKFUNCTIE enzo... |
|
quote: *click* |
|
Ze gaan nie strooien of wa? Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Ik kan, geloof ik, even niet volgen... Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Hetgeen u enorm siert, aangezien het hier gaat om één van de domste grappen -uiteraard van mezelf afkomstig- in de geschiedenis. Deströyer --> De Streuier --> De Strooier Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Woha! Ben jij den Nihil van op tswaert.crusader.be? Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: In eigen marginaal persoon. Tum podem extulit horridulum... |
|
KK Warslut verzekert mij dus dat ze niet zullen spelen die dag. Ondertussen heb ik al gebeld naar die zaal en naar Metallysee, en volgens hen spelen ze wel. Maar als je dit leest: KK Warslut: "NO! WE ARE DEFINTLY NOT PLAYING THAT SHOW... I GARAUNTEE IT,WHATVER THEY SAY.. " Hmm Je kan me de bout hachelen! |
|
Dan geloof ik ook eerder Warslut -hoe verontrustend dat ook klinkt- dan die clowns van Mosselsoupé. In Desselgem vond ik ze trouwens maar zwakjes. Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Wablief! Dan stonde waarschijnlijk op de verkeerde plaats in de zaal!!! Hehe Australiaaaaaan and Antichrist!! Woha! Je kan me de bout hachelen! |
|
Heel waarschijnlijk. Ik moet ook bekennen dat ik nu niet bepaald wild word van D666. De muziek is wel aardig en zo, maar ik vind het niks bijzonder. "Cirith Gorgor" was -mede dankzij In the shadow of the horns- wel nog best te pruimen. Onvoorstelbaar hoeveel ze me aan het Marduk van een paar jaar geleden doen denken. Tum podem extulit horridulum... |
|
Heej, en mn fotosessie dan??? |
|
niet dus |
|
HOLA HOLA, stop met die onzin: ALLES GAAT GEWOON DOOR!!!!!!!! Aangezien dit een last minute gig is, waren de heren van Deströyer gewoon zelf nog niet op de hoogte gebracht. Dat ligt aan Metalysee. DUS ALLES GAAT GEWOON DOOR, en IEDEREEN KOMT HEADBANGEN!!! voor meer info: bel Kris van Mundo op: (0032) (0) 495/75.70.24 En Legatius, dit onderwerp bestond al :p |
|
quote: blabla... hehe They better! Je kan me de bout hachelen! |
|
Wegens omstandigheden speelt D666 dinsdag niet. Je kan me de bout hachelen! |
|
Ja, wat gaat het nu zijn zeg? |
|
quote: Ja ik kan het ook nie helpen. Don't shoot the messenger. Je kan me de bout hachelen! |
|
Hmmmm, het is toch waar. zodra ik meer weet, post ik het hier. |
|
Tum podem extulit horridulum... |
|
deze 3 spelen morgen hier in de willem II (den bosch) met0l! |
|
het is dus nog steeds niet zeker, waar, nietwaar, waar nietwaar ... Er wordt druk onderhandeld ... [Dit bericht is gewijzigd door Unchained Wolf op 03-11-2002 17:16] |
|
Hoe zit het nu..................... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |