IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : ZM Jaarlijst 2015 Vorige pagina | Volgende pagina
Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-01-2016 15:23 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 13 december 2015 22:58 schreef caron het volgende:
1) Archgoat-The apocalyptic triumphator
2) Undead-False prophecies
3) Cradle Of Filth-Hammer of the witches
4) Mispyrming-Söngvar elds og óreiðu
5) Leviathan-Scar sighted
6) Slaegt-Ildsvanger
7) Macabre Omen- Gods at war
8) Wiegedood-De doden hebben het goed
9) Marduk-Frontschwein
10)Unleashed-Dawn of the nine
Geen Mgla?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-01-2016 17:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

1. Raketkanon - RKTKN 2
2. Slayer - Repentless
3. Avatarium - The girl with the raven mask

Verder kom ik niet in dit beroerde muziekjaar.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-01-2016 18:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2016 15:23 schreef Kvelgeest het volgende:
Geen Mgla?


ik zie het niet staan nee


signature


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-01-2016 18:11 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 13 januari 2016 18:10 schreef Hypnos het volgende:
ik zie het niet staan nee
Hypnos = Caron.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-01-2016 18:40 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2016 18:11 schreef Kvelgeest het volgende:
Hypnos = Caron.




... hoe de hazen lopen ...


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-01-2016 18:44 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die mythe is ontkracht door een viertal sluwe Gentenaren tijdens een blackmetalconcert in oktober 2015.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 13-01-2016 18:59 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Af en toe waren er wel parallellen tussen die twee, maar ik geloof toch niet echt dat caron = Hypnos.



De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 13-01-2016 20:23 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2016 18:44 schreef BenKnuckles het volgende:
Die mythe is ontkracht door een viertal sluwe Gentenaren tijdens een blackmetalconcert in oktober 2015.


ow? vertel! aub.




VIESPEUK!!!


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 13-01-2016 22:30 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2016 18:44 schreef BenKnuckles het volgende:
Die mythe is ontkracht door een viertal sluwe Gentenaren tijdens een blackmetalconcert in oktober 2015.




BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-01-2016 23:02 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-01-2016 11:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 14-01-2016 11:30 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 13 januari 2016 18:59 schreef Negatieveling het volgende:
Af en toe waren er wel parallellen tussen die twee, maar ik geloof toch niet echt dat caron = Hypnos.
+1


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-01-2016 11:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Akkoord, ik heb te veel persoonlijkheid voor één account, maar Caron is niet mijn nageboorte


signature


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 15-01-2016 1:59 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2016 15:23 schreef Kvelgeest het volgende:
Geen Mgla?


Zware hekel aan Mgla en aan alles wat naar orthodox riekt.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 15-01-2016 2:01 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2016 1:59 schreef caron het volgende:
Zware hekel aan Mgla en aan alles wat naar orthodox riekt.



Eigenlijk zware hekel aan alles wat nu gehyped wordt in de blackmetal gebeuren.

Wat is dat meeste toch schlecht zeg.


En nu gaan we vegen


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 15-01-2016 2:10 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Het is toch allemaal wat...


When your people matter, menstrual health matters


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 15-01-2016 2:13 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2016 2:10 schreef Fusion het volgende:
Het is toch allemaal wat...


Zo is dat.



En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 15-01-2016 2:16 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Hééft er eigenlijk iemand Arch Enemy gepakt?

Toch één ferm nieuw grietken.


En nu gaan we vegen


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 15-01-2016 9:32 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Mgla is niet (echt) 'orthodox' als een Blaze of Perdition, Funeral Mist, of Deathspell Omega. Hype zou ik het ook niet willen noemen. De band bestaat al best een tijdje, en heeft een altijd een redelijke fanschare gehad. Die is bij het vorige album wel gegroeid, maar niet onterecht. Dat was qua composities, songs, productie, gitaarwerk, pakkendheid, eigenlijk alles echt opeens een heel stuk sterker dan het voorgaande werk. Ik zou het geen hype willen noemen. Gewoon terechte waardering.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 15-01-2016 10:31 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Ik vond dat vorige album juist een pak minder dan hun ouder werk (vooral de EPs vind ik fantastisch). Nieuw album ben ik nog altijd niet aan toegekomen, maar dat zal tegen dat ze in de magasin 4 in maart spelen wel gebeurd zijn.



Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 15-01-2016 10:36 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 15 januari 2016 10:31 schreef williamblake het volgende:
Ik vond dat vorige album juist een pak minder dan hun ouder werk (vooral de EPs vind ik fantastisch). Nieuw album ben ik nog altijd niet aan toegekomen, maar dat zal tegen dat ze in de magasin 4 in maart spelen wel gebeurd zijn.
Ik heb "Crushing the Holy Trinity" en (volgens mij) "Presence". Beide jaren niet gehoord, maar daar werd bij mij destijds de pis niet lauw van. M'n vriendin kwam met "With Hearts Toward None" aan. Toen de band weer in de gaten gaan houden.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-01-2016 12:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Mij doet het weinig. Het speelt in op gevoel ipv zelf gevoel te brengen. Het is me te vlak, te subtiel, te artificieel.

Het rauwe en ongeremde is er vanaf. Te uitgekiend en te berekend.

Niets mis mee, gewoon niet mijn favoriete vorm van muziekbeleving.


signature


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 15-01-2016 12:47 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ik heb hem ook als dusdanig beluisterd maar kan er geen posters van maken.
Te gepolijst.

Net zoals Kriegsmaschine.


En nu gaan we vegen


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 15-01-2016 13:19 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Ja, bij de laatste zijn de scherpe randjes er te veel af naar mijn smaak, maar net daardoor worden ze waarschijnlijk door een grotere groep gewaardeerd? Ik vind de mini en WHTN hun sterkste werk.


zdark
The Mighty
Usericon van zdark
Posted 15-01-2016 13:21 by zdark (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van zdarkQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2016 2:16 schreef caron het volgende:
Hééft er eigenlijk iemand Arch Enemy gepakt?

Toch één ferm nieuw grietken.


Live viel ze muzikaal tegen, zat spijtig genoeg te ver om echt van haar andere troeven te kunnen genieten.


DEATH FUCKING METAL


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen