|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
1. Raketkanon - RKTKN 2 2. Slayer - Repentless 3. Avatarium - The girl with the raven mask Verder kom ik niet in dit beroerde muziekjaar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: ik zie het niet staan nee signature |
|
quote:Hypnos = Caron. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
Die mythe is ontkracht door een viertal sluwe Gentenaren tijdens een blackmetalconcert in oktober 2015. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Af en toe waren er wel parallellen tussen die twee, maar ik geloof toch niet echt dat caron = Hypnos. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: ow? vertel! aub. VIESPEUK!!! |
|
quote: |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
signature |
|
quote:+1 When your people matter, menstrual health matters |
|
Akkoord, ik heb te veel persoonlijkheid voor één account, maar Caron is niet mijn nageboorte signature |
|
quote: Zware hekel aan Mgla en aan alles wat naar orthodox riekt. En nu gaan we vegen |
|
quote: Eigenlijk zware hekel aan alles wat nu gehyped wordt in de blackmetal gebeuren. Wat is dat meeste toch schlecht zeg. En nu gaan we vegen |
|
Het is toch allemaal wat... When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Zo is dat. En nu gaan we vegen |
|
Hééft er eigenlijk iemand Arch Enemy gepakt? Toch één ferm nieuw grietken. En nu gaan we vegen |
|
Mgla is niet (echt) 'orthodox' als een Blaze of Perdition, Funeral Mist, of Deathspell Omega. Hype zou ik het ook niet willen noemen. De band bestaat al best een tijdje, en heeft een altijd een redelijke fanschare gehad. Die is bij het vorige album wel gegroeid, maar niet onterecht. Dat was qua composities, songs, productie, gitaarwerk, pakkendheid, eigenlijk alles echt opeens een heel stuk sterker dan het voorgaande werk. Ik zou het geen hype willen noemen. Gewoon terechte waardering. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik vond dat vorige album juist een pak minder dan hun ouder werk (vooral de EPs vind ik fantastisch). Nieuw album ben ik nog altijd niet aan toegekomen, maar dat zal tegen dat ze in de magasin 4 in maart spelen wel gebeurd zijn. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote:Ik heb "Crushing the Holy Trinity" en (volgens mij) "Presence". Beide jaren niet gehoord, maar daar werd bij mij destijds de pis niet lauw van. M'n vriendin kwam met "With Hearts Toward None" aan. Toen de band weer in de gaten gaan houden. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Mij doet het weinig. Het speelt in op gevoel ipv zelf gevoel te brengen. Het is me te vlak, te subtiel, te artificieel. Het rauwe en ongeremde is er vanaf. Te uitgekiend en te berekend. Niets mis mee, gewoon niet mijn favoriete vorm van muziekbeleving. signature |
|
Ik heb hem ook als dusdanig beluisterd maar kan er geen posters van maken. Te gepolijst. Net zoals Kriegsmaschine. En nu gaan we vegen |
|
Ja, bij de laatste zijn de scherpe randjes er te veel af naar mijn smaak, maar net daardoor worden ze waarschijnlijk door een grotere groep gewaardeerd? Ik vind de mini en WHTN hun sterkste werk. |
|
quote: Live viel ze muzikaal tegen, zat spijtig genoeg te ver om echt van haar andere troeven te kunnen genieten. DEATH FUCKING METAL |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |