|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
En Mgla dan. En nu gaan we vegen |
|
Ja! Hallo! Wat zijn we aan het doen? VIESPEUK!!! |
|
I should go but the powers that be aren't complying, it seems. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Net als op Metalfan is het Iron Maiden geworden |
|
@Marcel H.: Joh, de post in dat topic voor de jouwe is niet eens gemodereerd. [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 07-01-2016 23:04] VIESPEUK!!! |
|
Moet dat geslowchat nou? Daar kunnen ze in die zinkende provincie niet tegen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Op metalfan staat er nooit iets relevants in de top 10. Alsof er alleen Large bestellers stemmen. |
|
De MF top zoveel is echt het ergste dat er is. Zelfs de gedrukte mags hebben relevantere top 10s Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: signature |
|
quote: Ey, ik koop m'n meeste cd's bij de Large |
|
quote:Totaal niet meegrekegen dat die een nieuwe plaat uithebben. (': Ook totaal niet mijn muziek, maar toch.. Vrij grote naam in 'het genre'. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: http://www.metalfan.nl/other.php?id=83 Erg nietszeggende lijst. Lijkt wel gewoon een ereparade grootste marketingbudget. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ja, maar die is van de FrontPage en jan en alleman kunnen daar hun lijstje invullen en is dus niet samengesteld door forumgebruikers zoals hier het geval is. |
|
dat geeft dus te denken... |
|
quote: Wat een ontzettende pauperlijst idd. Allemaal bands die al jaren teren op vergane glorie. Behalve Ghost natuurlijk, die waren altijd al kut. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Mooie lijst, veel beter dan die van MF. 5 platen in de top 10 die ik ook zou hebben gekozen, als ik een lijstje zou hebben gemaakt. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Erg mooie lijst. Valt me wel op dat ik blijkbaar de enigen ben die de nieuweste van Thy Catafalque in zijn lijst heeft staan. Van STUFF. en Le Seul Element had ik het ergens wel verwacht dat niemand anders erop zou gestemd hebben, maar bij Thy Catafalque verrast me dit toch wel. [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 09-01-2016 21:12] |
|
quote: Word. Het enige wat nog kutter is dan Ghost zijn Ghost-fans. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Zeker een zeer goede en bijzondere plaat van Thy Catafalque, maar hij boeide mij toch niet van begin tot eind helaas. Vandaar net geen top 20 voor mij. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
http://www.youtube.com/playlist?list=PLVXVnv8jwxoFSgCNI55oR-AYb_QQZxxYZ [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 11-01-2016 22:18] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
1. Clandestine Blaze - New Golghota Rising 2. Chelsea Wolfe - Abyss 3. Akitsa - Grands tyrans 4. Mgla - Exercises In Futility 5. Slaegt - Ildsvanger 6. Gaiser - False Light 7. Askeregn - Monumentor 8. Black Magick SS - The Black Abyss 9. Richie Hawtin - From My Mind to Yours 10. Ares Kingdom - The Unburiable Dead RIDE FOR REVENGE, Cornigr, Possession, Sepulchral Zeal, Axis of Light, Anna von Hausswolff, Saturnalia Temple, Phanpage, Folteraar + nog vele andere die ik beter moet beluisteren Goede neofolk? martial industrial? Totaal niet mee bezig geweest in 2015 (behalve Novemthree!) |
|
quote: Jännerwein, In Gowan Ring, Cawatana? |
|
quote: En nu gaan we vegen |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |