|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Oranssi Pazuz Candiria Spylacopa Bloodiest Hypno5e Witchcraft Black Cobra Oceans Of Slumber Mondo Drag |
|
Hexvessel Ulver Todtgelichter |
|
Megadeth Anthrax Dream Theater Hell In The Club Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
- Trespass: idem - THE DEEP: Premonition... - GHOST: Meliora - YEAR OF THE GOAT: The Unspeakable - OCEANS OF SLUMBER: Blue - GHOSTSHIP OCTAVIUS: idem - SORCERER: In the shadow of the inverted cross - POWERMAD: Infinite - AVATARIUM: The Girl with the Raven Mask - TAU CROSS: idem - VHOL: Deeper than the Sky |
|
Nadra en Goatmoon. En nu gaan we vegen |
|
Skuggsja |
|
De releases in januari waar ik benieuwd naar ben: 08-01: David Bowie - Blackstar Eefje de Visser - Nachtlicht Ignite - A War Against You The Lion's Daughter - Existence is Horror 15-01: Lycus - Chasms Bloodiest - Bloodiest 21-01: Jesu / Sun Kil Moon 22-01: Agoraphobic Nosebleed - Arc Steven Wilson - 4 ½ Savages - Adore Life Borknagar - Winter Thrice Ulver - ATGCLVLSSCAP Fjørt - Kontakt Grieved - Grieved 23-01: Abbath - Abbath 29-01: Hexvessel - When We Are Death Dream Theater - The Astonishing Conan - Revengeance Black Tusk - Pillars of Ash The Black Queen - Fever Daydream Spektr - The Art to Disappear Chthe'ilist - Le Dernier Crépuscule |
|
Bowie en Savages Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben het echt niet meer heel nauw bij aan het houden de laatste tijd. Ik zie het allemaal wel volgend jaar. Komt toch altijd weer goed in december. Maar even; Jesu/Sun Kill Moon? Collaboratie of split? |
|
quote: Collaboratie. |
|
Tim Hecker Neurosis Overdosis smileys zo. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Oh trouwens. Heb er wel een. De soloplaat van CHVE. |
|
quote:Hier kijk ik het meest naar uit |
|
Nu maar hopen dat het beter is dan de meuk die hij de laatste jaren uitbrengt. |
|
Ik kijk voorlopig het meeste uit naar nieuwe albums van Neurosis, Oranssi Pazuzu, Conan, Steven Wilson en Moonsorrow. @ Northward: Waar heb je de info over een nieuw Lord Mantis album gevonden? Ævangelist zou volgens hun facebook pagina een behoorlijke reeks nieuwe releases gepland hebben. Of deze allemaal voor 2016 zullen zijn weet ik niet, maar in elk geval de split met Blut Aus Nord wel (gezien daar de opnames reeds voor gestart zijn). Ze zouden ook een collaboratie met Gnaw Their Tongues gepland hebben. Net als "Death Trip" (een combinatie van death metal en trip hop). [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 18-12-2015 2:37] |
|
Ik kijk uit naar de nieuwe Toxik en hopelijk een nieuwe Watchtower. |
|
De nieuwe track van Savages is echt gruwelijk mooi. |
|
Inverloch brengt op 4 maart hun debuutplaat 'Distance/Collapsed' uit Faustian Spirit of the Earth |
|
Begin maart verschijnt het nieuwe album van Oceans of Slumber. Daar kijk ikzelf enorm naar uit! https://www.youtube.com/watch?v=QxzqnetYSbk |
|
Cirith Gorgor en D666. Verder nog geen spannende aankondigingen gezien. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Hier ben ik heel erg benieuwd naar! |
|
quote:Het duurt altijd een tijdje voor ik door heb dat de D voor Deströyer staat en dat het niet het satanische broertje van de Crusten Unie is. Ook nog een nieuwe Motorpsycho en Monomyth dit jaar. Darkthrone was ook nog actief geweest in de studio meen ik. Misschien een nieuwe Tool? |
|
Owja, Darkthrone. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Mond spoelen met zeep Ook erg benieuwd. Hoop dat het op het niveau zit van de supermeuk die hij de laatste jaren uitbrengt. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Vet! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |