IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Dynamo Metalfest 2016 Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-07-2016 12:29 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Ben benieuwd welke vervanger er komt voor LOA. Verder prima line-up. Dus aanwezig.


Boeiender


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-07-2016 12:40 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2016 17:33 schreef WMP het volgende:
Interessant man, dit soort opgewarmde prak. Ooit leuke bands, maar al decennia lang vergane glorie.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 06-07-2016 12:41 by ADHD Wijzig reactieProfiel van ADHDQuote dit bericht

Ben ook benieuwd welke band loa gaat vervangen. Vind het zowiezo niet heel vervelend dat loa niet komt, daar het niet zo mijn ding is. Wel balen voor mensen die daar juist wel naar uitkeken. Desondanks genoeg leuke bands om naar uit te kijken. Als de sfeer net zo is als afgelopen jaar wordt het ongetwijfeld weer een fijne festivaldag


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 06-07-2016 20:11 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Iemand die met ons meegaat haakt af, dus ik heb een kaartje op overschot aan de inkoopprijs van 22,50.

Interesse? Mailtje naar koenmattheeuws[at)hotmail{dot]com.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 08-07-2016 16:50 by ADHD Wijzig reactieProfiel van ADHDQuote dit bericht

Obituary vervangt loa. Op zo'n kort tijdsbestek toch nog een fijn orkestje geregeld


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 08-07-2016 17:02 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Nice!


Boeiender


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 08-07-2016 17:15 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Prima zooi! Voor Anthrax, Sacred Reich en Obituary die kant op. En bier natuurlijk.


Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 09-07-2016 10:49 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Mooi geregeld zo'n goede band op zo'n kort termijn.


Atomization: Bandcamp - Spotify


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 11-07-2016 12:44 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Nog meer mensen die hier heen gaan? Als het tenminste droog is, anders kom ik m'n huis niet uit.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 11-07-2016 13:02 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Je loopt zomaar het risico dat ik er inderdaad ook rondkruip.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 11-07-2016 13:15 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Is dat kruipen een voorzorgsmaatregel?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-07-2016 15:05 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Hmm. Voor die 20 euro helemaal geen vervelend programma geworden met Obi erbij. Misschien toch maar eens de knoop doorhakken en heen gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 11-07-2016 15:19]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-07-2016 16:31 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 juli 2016 15:05 schreef XXL het volgende:
Hmm. Voor die 20 euro helemaal geen vervelend programma geworden met Obi erbij. Misschien toch maar eens de knoop doorhakken en heen gaan.


Hoho... vergeet de transactiekosten niet.


Maar tot zaterdag dan!


Boeiender


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 11-07-2016 18:27 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2016 16:31 schreef MR. N het volgende:
Hoho... vergeet de transactiekosten niet.


Maar tot zaterdag dan!


Gezellie, jou al een tijdje niet meer gezien.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 11-07-2016 18:55 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Heb er zin in. Leuke bands, veel nostalgie en een leuke biergarten.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 11-07-2016 22:06 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2016 15:05 schreef XXL het volgende:
Hmm. Voor die 20 euro helemaal geen vervelend programma geworden met Obi erbij. Misschien toch maar eens de knoop doorhakken en heen gaan.


Hier ook nog in de twijfelmodus...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-07-2016 22:36 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 juli 2016 18:27 schreef Illusione het volgende:
Gezellie, jou al een tijdje niet meer gezien.


Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-07-2016 17:13 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Nou vooruit.

Tickets binnen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 12-07-2016 17:16 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Trek je dat wel na een weekend Bospop?











(althans, ik neem aan dat je op Bospop was)


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-07-2016 17:25 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2016 17:16 schreef Natural Disaster het volgende:
Trek je dat wel na een weekend Bospop?











(althans, ik neem aan dat je op Bospop was)


Klopt. Mag al die zooi op dat Bospopveld ook bij Dynamo mee? Kleedjes van 25 vierkante meter en maar ruimte claimen. Opblaasbankstellen.

Opblaasbadjes die ook nog gevuld waren met water en dobberende opblaasbeesten.

Voor de rest trok ik het prima.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Daops
Usericon van Daops
Posted 13-07-2016 13:08 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Gewoon je opblaas-schaatsen aan, en luisteren naar (en met) de opgewarmde prak, al genietend van bier en friet


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-07-2016 9:38 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ach, dat was nog best een leuk dagje. Jeugdsentiment op die oude locatie weer. Het geluid is nu wel minder goed dan vroeger met die huidige overkapping.
Leuk dat de DJ ook de Dynamo mixtape uit 1990 nog steeds bleek te hebben.

Wat betreft bands weinig niets te klagen, hoewel dat Powerwolf van mij niet had gehoeven.

Slechts een handje vol bekenden gezien. Paar korte praatjes gemaakt en een paar biertjes mee gedaan. Dikke primia dat er niet de hele dag mensen tegen je aan lopen te lullen.
Meestal versta ik gesprekken toch niet met dat achtergrond lawaai op concerten.

Fijn dat Anthrax als laatste speelde. Die trek ik nog steeds erg slecht dus konden we mooi optijd naar huis.



[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-07-2016 9:44]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 17-07-2016 9:44 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Na de eerste noten van Powerwolf maar afgetaaid. Niet te doen, wat een kutband. En voor Metal Church en Anthrax loop ik ook niet echt warm, dus ja. Obituary was wel het hoogtepunt, ondanks dat het nog altijd best wel onstrak is.

Verder is er niks mis met de formule: 8 bands, 1 podium, niet duur. De problemen van vorig jaar met de muntverkoop waren nu ook opgelost.

Wat wel onsympathiek overkwam is het moeten betalen voor de toiletten. Verreken dat dan in de toegangskaartjes - dan hoef je ook geen vrijwilligers/personeel bij de toiletten neer te planten. Over de toiletten gesproken: die bak met snoepjes om in te graaien is leuk bedacht, maar als 99,4% van de toiletbezoekers zijn of haar handen niet wast, tja.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-07-2016 9:48 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Wel een enorm leuke toiletmevrouw bij de pisbakken achter in de hoek.

Ik kende de muziek eerlijk gezegd niet maar dat Audrey Horne is trouwens ook een prima bandje.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-07-2016 9:51]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 17-07-2016 12:03 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Prima dag voor maar 2 tientjes. Een of twee bands die totaal niet boeien doen daar dan weinig aan af.


Vreten was ook dik in orde, al heb ik de hamburgers bij de frietkraam wel links laten liggen. Die waren vorig jaar niet weg te krijgen. Die van de grill waren perfect, Johnny Cash burger ftw.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen