IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Dynamo Metalfest 2016 Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-07-2016 12:13 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Dikke +1 voor de Johnny Cash burger.
Kornuit van de tap erbij.



Was dat eigen bier nou nog verkrijgbaar? Ik heb het iig niet gezien. Wel een shitload aan Langharig Tuig Merch.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 17-07-2016 12:38 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Geen idee of het te krijgen was. Het stond bij The Jack wel op de kaart.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Klaaz
Internet Geneesheer
Usericon van Klaaz
Posted 17-07-2016 12:39 by Klaaz Wijzig reactieProfiel van KlaazQuote dit bericht

Johnny Cashburger was inderdaad goed te doen voor festival standaarden en een Kornuit uit de tap drinkt ook lekker weg. Een boel beter dan Jupiler in ieder geval. Dat "Langharig Tuig" was laten we zeggen bijzonder, mij iets te kruidig maar kan me voorstellen dat het rustig aan op een terrasje of in de tuin op een zondagmiddag prima te drinken is.

[Dit bericht is gewijzigd door Klaaz op 17-07-2016 12:39]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-07-2016 12:41 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Owja. Dat soort Skihut-achtige barretjes op festivals mijd ik altijd als de pest.

Verder:

Het goede aan de Johnny Cash burger vond ik trouwens dat er een normaal broodje omheen zat en niet zo'n ranzig droog en brokkelend afbakbroodje.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-07-2016 12:44]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Klaaz
Internet Geneesheer
Usericon van Klaaz
Posted 17-07-2016 12:42 by Klaaz Wijzig reactieProfiel van KlaazQuote dit bericht

Ik begrijp niet goed hoe je dat kan missen, stond gewoon aangegeven op die enorme prijskaart achter de verkoopbar van de biergarden? Ik bedoel, waar kijk je anders als je benieuwd ben naar een specifiek biertje..


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 17-07-2016 12:49 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 17 juli 2016 12:41 schreef XXL het volgende:
Owja. Dat soort Skihut-achtige barretjes op festivals mijd ik altijd als de pest.

Verder:

Het goede aan de Johnny Cash burger vond ik trouwens dat er een normaal broodje omheen zat en niet zo'n ranzig droog en brokkelend afbakbroodje.


Dat, en precies genoeg saus en andere garnituur.
Heb je tenminste niet zo'n broodje waarbij je het gevoel krijgt dat als je er in knijpt door de overdaad aan saus je burger aan de andere kant van het stadion neer wil schieten.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-07-2016 12:49 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2016 12:42 schreef Klaaz het volgende:
Ik begrijp niet goed hoe je dat kan missen, stond gewoon aangegeven op die enorme prijskaart achter de verkoopbar van de biergarden? Ik bedoel, waar kijk je anders als je benieuwd ben naar een specifiek biertje..


Geen idee hoe het bij jou gaat, maar voor bier ga ik naar de bar zo dicht mogelijk bij de plek waar ik op dat moment sta. En dan ook nog die met de kortste rij en de minste hindernissen zoals tafels en banken.

Zeker naarmate de dag vordert vermijd ik elke vorm van struikelgevaar graag.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-07-2016 12:51]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 17-07-2016 12:54 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2016 12:49 schreef XXL het volgende:
Zeker naarmate de dag vordert vermijd ik elke vorm van struikelgevaar graag.


Tip van de week: rolstoel. Struikelkans nihil.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-07-2016 13:00 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik zie op festivals toch regelmatig zo'n gast in een grote electrische rolstoel waar ik bijna over struikel.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-07-2016 13:01]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-07-2016 13:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Als je flink je best doet met struikelen kom je vanzelf in een rolstoel.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-07-2016 13:21 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2016 13:17 schreef Onweerwolf het volgende:
Als je flink je best doet met struikelen kom je vanzelf in een rolstoel.


Met zo'n uitbuikende Jan voor de hamburgertent moet het niet zo moeilijk zijn toch?


... hoe de hazen lopen ...


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 17-07-2016 13:28 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Ja, godver, nu je het zegt. Daar heb ik misschien de illustere Jan gezien maar het niet beseft. Over gemiste kansen gesproken.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-07-2016 13:35 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2016 13:21 schreef faalhaas het volgende:
Met zo'n uitbuikende Jan voor de hamburgertent moet het niet zo moeilijk zijn toch?


Is Jan ook een dikkertje?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 17-07-2016 13:38 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

In herinnering het festivalterrein rondkijkend is die kans statistisch gezien vrij groot.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 17-07-2016 13:38]



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-07-2016 13:43 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Je doelt vast op al die hoogzwangere vrouwen die er rondliepen. Ik heb er zeker 5 of 6 geteld.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 17-07-2016 13:43 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 17 juli 2016 13:38 schreef Negatieveling het volgende:
In herinnering het festivalterrein rondkijkend is die kans statistisch gezien vrij groot.


Liep ie over je opgedrongen gazon?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-07-2016 13:44 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2016 13:35 schreef Onweerwolf het volgende:
Is Jan ook een dikkertje?


Ga nou niet net doen of je zijn foto niet gezien hebt.


... hoe de hazen lopen ...


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 17-07-2016 13:45 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2016 13:43 schreef XXL het volgende:
Je doelt vast op al die hoogzwangere vrouwen die er rondliepen. Ik heb er zeker 5 of 6 geteld.


Er liepen er ook enkele rond die óf in het 14e trimester zaten, óf een meerling met dubbele cijfers gingen werpen.

quote:
Op 17 juli 2016 13:44 schreef faalhaas het volgende:
Ga nou niet net doen of je zijn foto niet gezien hebt.


Nee, die heb ik niet gezien. Maar ik ben dan ook geen vrouwelijke forumgebruiker.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 17-07-2016 13:46]



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-07-2016 13:46 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2016 13:43 schreef Natural Disaster het volgende:
Liep ik over je opgedrongen gazon?


Even aangepast.


... hoe de hazen lopen ...


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 17-07-2016 13:48 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

@Neggie, faalhaas liep in ieder geval wel over je opgedrongen gazon. Zie hierboven.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-07-2016 13:49 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2016 13:44 schreef faalhaas het volgende:
Ga nou niet net doen of je zijn foto niet gezien hebt.


Ik kan me alleen een hoofd herinneren en dat is al weer jaren geleden.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 17-07-2016 13:50 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Er liep ook genoeg jailbait over het gazon op de Kunstijsbaan. Heb je nog gescoord, Jan?



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-07-2016 13:50 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2016 13:50 schreef Negatieveling het volgende:
Er liep ook genoeg jailbait over het gazon op de Kunstijsbaan. Heb je nog gescoord, Jan?




... hoe de hazen lopen ...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-07-2016 13:51 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 17-07-2016 14:04 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Zeker, ik heb geen idee waar ik ze allemaal laten moet.

Misschien heeft OWW in zijn berging nog plaats naast z'n homohatende Syrische moslimvluchtelingetjes?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen