|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Geen idee of het te krijgen was. Het stond bij The Jack wel op de kaart. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Johnny Cashburger was inderdaad goed te doen voor festival standaarden en een Kornuit uit de tap drinkt ook lekker weg. Een boel beter dan Jupiler in ieder geval. Dat "Langharig Tuig" was laten we zeggen bijzonder, mij iets te kruidig maar kan me voorstellen dat het rustig aan op een terrasje of in de tuin op een zondagmiddag prima te drinken is. [Dit bericht is gewijzigd door Klaaz op 17-07-2016 12:39] |
|
Owja. Dat soort Skihut-achtige barretjes op festivals mijd ik altijd als de pest. Verder: Het goede aan de Johnny Cash burger vond ik trouwens dat er een normaal broodje omheen zat en niet zo'n ranzig droog en brokkelend afbakbroodje. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-07-2016 12:44] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik begrijp niet goed hoe je dat kan missen, stond gewoon aangegeven op die enorme prijskaart achter de verkoopbar van de biergarden? Ik bedoel, waar kijk je anders als je benieuwd ben naar een specifiek biertje.. |
|
quote: Dat, en precies genoeg saus en andere garnituur. Heb je tenminste niet zo'n broodje waarbij je het gevoel krijgt dat als je er in knijpt door de overdaad aan saus je burger aan de andere kant van het stadion neer wil schieten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Geen idee hoe het bij jou gaat, maar voor bier ga ik naar de bar zo dicht mogelijk bij de plek waar ik op dat moment sta. En dan ook nog die met de kortste rij en de minste hindernissen zoals tafels en banken. Zeker naarmate de dag vordert vermijd ik elke vorm van struikelgevaar graag. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-07-2016 12:51] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Tip van de week: rolstoel. Struikelkans nihil. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ik zie op festivals toch regelmatig zo'n gast in een grote electrische rolstoel waar ik bijna over struikel. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-07-2016 13:01] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als je flink je best doet met struikelen kom je vanzelf in een rolstoel. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Met zo'n uitbuikende Jan voor de hamburgertent moet het niet zo moeilijk zijn toch? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ja, godver, nu je het zegt. Daar heb ik misschien de illustere Jan gezien maar het niet beseft. Over gemiste kansen gesproken. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Is Jan ook een dikkertje? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
In herinnering het festivalterrein rondkijkend is die kans statistisch gezien vrij groot. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 17-07-2016 13:38] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Je doelt vast op al die hoogzwangere vrouwen die er rondliepen. Ik heb er zeker 5 of 6 geteld. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Liep ie over je opgedrongen gazon? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ga nou niet net doen of je zijn foto niet gezien hebt. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Er liepen er ook enkele rond die óf in het 14e trimester zaten, óf een meerling met dubbele cijfers gingen werpen. quote: Nee, die heb ik niet gezien. Maar ik ben dan ook geen vrouwelijke forumgebruiker. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 17-07-2016 13:46] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Even aangepast. ... hoe de hazen lopen ... |
|
@Neggie, faalhaas liep in ieder geval wel over je opgedrongen gazon. Zie hierboven. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik kan me alleen een hoofd herinneren en dat is al weer jaren geleden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Er liep ook genoeg jailbait over het gazon op de Kunstijsbaan. Heb je nog gescoord, Jan? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zeker, ik heb geen idee waar ik ze allemaal laten moet. Misschien heeft OWW in zijn berging nog plaats naast z'n homohatende Syrische moslimvluchtelingetjes? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |