IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Eindhoven Metal Meeting Volgende pagina
soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 29-02-2016 15:56 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht




Gelimiteerde early bird tickets zijn vanaf vandaag verkrijgbaar.


Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 29-02-2016 16:01 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Wist niet eens dat Batushka live speelde, gaaf.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-03-2016 7:19 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 29 februari 2016 16:01 schreef Reynaerde het volgende:
Wist niet eens dat Batushka live speelde, gaaf.


Op 14 mei ook al te zien in Gebr. de Nobel, Leiden.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 01-03-2016 19:55 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

protector is toch wel het meest boeiend in eerste instantie omdat onder andere batushka inderdaad in leiden gaat spelen.



De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 01-03-2016 19:59 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Protector!

Die spelen dus geen losse shows, helaas?




VIESPEUK!!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-03-2016 12:52 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Early Birds binnen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 28-04-2016 13:20 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Nieuwe toevoegingen:

+ MAYHEM - DE MYSTERIIS DOM SATHANAS SET
+ TIAMAT
+ MOONSPELL - WOLFHEART / IRRELIGIOUS SET
+ HELL
+ NECROPHAGIA
+ AURA NOIR
+ GENERAL SURGERY
+ ENDSTILLE
+ BENIGHTED
+ MANTAR
+ EMPTINESS
+ CIRITH GORGOR
+ SETH
+ CARONTE
+ HARAKIRI FOR THE SKY
+ BLEEDING GODS
+ TOXIC WALTZ

Goeie nieuwe namen! Dat, plus het feit dat Gutalax en Bathuskha al bevestigd waren heeft de doorslag gegeven dat ik alvast even een kaartje heb gescoord.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 28-04-2016 13:28 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

EMM is iig erg consistent qua namen boeken in zelfde straatje.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 28-04-2016 14:01 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Tiamat, nog altijd met dezelfde frontman? Ik dacht dat hij, wegens gezondheidsredenen, z'n muziekcarrière gestopt had.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 28-04-2016 14:14 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Niet dat ik zo gauw kan vinden.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 28-04-2016 14:15 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

MAYHEM - DE MYSTERIIS DOM SATHANAS SET

Gaaf en zielig tegelijk.

Is het Hell (US) en niet die clownband uit Engeland?



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 28-04-2016 14:25 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Helaas de clown band. Was eerst ook siked tot ik de poster zag.

Hmm ja zielig, snap ik wel ergens. Maar toch. Een van mijn favo, al dan niet favo BM plaat, ever eens live horen is nooit mis, denk ik.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 28-04-2016 14:39 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Tevens ook een beetje triestig dat je een volledig album gaat spelen waar enkel de zanger en drummer hebben aan meegewerkt...

Voor het overige weinig 'must see' dingen, dus ik ga dit -net als de voorgaande jaren- vermoedelijk weer skippen.



Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 28-04-2016 15:26 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

quote:
Op 28 april 2016 13:28 schreef Spirit In Black het volgende:
EMM is iig erg consistent qua namen boeken in zelfde straatje.


Klopt, dit jaar alweer een verschrikkelijke saaie lineup helaas...


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 28-04-2016 15:57 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik vind er ook weinig aan.


New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 28-04-2016 19:25 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

quote:
Op 28 april 2016 13:20 schreef ColdheartMinor

+ MAYHEM - DE MYSTERIIS DOM SATHANAS SET


Met Atilla op zang?



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 28-04-2016 20:09 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ja, hoezo?


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-06-2016 16:22 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

De laaste update van namen nog niet gepost hier? Was de moeite van het posten ook niet waard.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 10-06-2016 17:38 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht



doomdenkertje
Usericon van doomdenkertje
Posted 27-07-2016 23:45 by doomdenkertje Wijzig reactieProfiel van doomdenkertjeQuote dit bericht

TIAMAT!!!!
Moonspell


doomdenkertje
Usericon van doomdenkertje
Posted 27-07-2016 23:48 by doomdenkertje Wijzig reactieProfiel van doomdenkertjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2016 14:01 schreef PandroidJack het volgende:
Tiamat, nog altijd met dezelfde frontman? Ik dacht dat hij, wegens gezondheidsredenen, z'n muziekcarrière gestopt had.


Heb op hun Facebook gelezen dat hij besloten heeft door te gaan...gelukkig. Prachtige stem!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 28-07-2016 8:32 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2016 16:22 schreef Mark Z het volgende:
De laaste update van namen nog niet gepost hier? Was de moeite van het posten ook niet waard.


Watain (Casus Luciferi set) op dezelfde dag als Mayhem is wel het vermelden waard, vind ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 11-11-2016 11:44]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 28-07-2016 19:48 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 11-11-2016 11:23 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Necrophagia heeft de pre party af moeten zeggen. Inhume en Carnation vervangen.



tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 12-11-2016 14:21 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

zit nog na te denken of ik naar de pre party ga, heb deze incarnatie van pungent stench een aantal keren al gezien en was elke keer zeker leuk maar het moet niet meer van mezelf.



grombulk
Usericon van grombulk
Posted 25-11-2016 20:03 by grombulk Wijzig reactieProfiel van grombulkQuote dit bericht

Vrijdag is uitverkocht!
Alleen een kaartje voor zaterdag kunnen scoren.

Jemig, nou, als iemand nog 1 kaartje voor vrijdag heeft, ik hou me aanbevolen.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen