IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Eindhoven Metal Meeting Vorige pagina
patjakkert
Usericon van patjakkert
Posted 01-12-2016 23:23 by patjakkert Wijzig reactieProfiel van patjakkertQuote dit bericht

Vind de line up helemaal niet zo bijzonder.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 02-12-2016 22:10 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

plus 666


TUFKAM


rene.b
Usericon van rene.b
Posted 03-12-2016 16:22 by rene.b Wijzig reactieProfiel van rene.bQuote dit bericht

Ik was helaas te laat met het kopen van de kaartjes.
Heeft er nog iemand 2 kaartjes voor vrijdag of 2 combitickets?
Graag zo spoedig mogelijk reactie.

Rene Berkhout.
06-22381704


morkgryner1
Usericon van morkgryner1
Posted 14-12-2016 12:25 by morkgryner1 Wijzig reactieProfiel van morkgryner1Quote dit bericht

Ik verkoop één combiticketje voor 80euro
Ticketje kan via mail of aan de Effenaar afgegeven worden na afspraak.
Betalen cash of via PayPal.


grombulk
Usericon van grombulk
Posted 14-12-2016 17:47 by grombulk Wijzig reactieProfiel van grombulkQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2016 12:25 schreef morkgryner1 het volgende:
Ik verkoop één combiticketje voor 80euro
Ticketje kan via mail of aan de Effenaar afgegeven worden na afspraak.
Betalen cash of via PayPal.



prima,
mail me op grombulk[at]xs4all.nl


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-12-2016 3:19 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Hihihi. Zojuist toch nog een hotel weten te boeken voor 2 nachten a €49.50 per nacht.

Blij.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 18-12-2016 18:17 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

was leuk.
Eerste dag had weinig knallers. Archgoat was de band van de dag en protector was helaas te slordig. Enthroned was ook meer dan aardig. Eerste keer dat ik Mayhem heb gezien en ze waren een stuk beter dan verwacht.

Zaterdag was een stuk beter. Der weg einer freiheit was op zich goed ondanks dat ze geen bas gitarist bij zich hadden. Niet zo goed als op roadburn echter. Aura noir zoals altijd metal als fuck. Hell leed best erg onder het matige geluid maar zeker een goede optreden. Valkyrija viel me erg mee, had generieke moderne ~evil~ zweedse black verwacht maar was best goede black aan de melodische kant. General surgery groovde er ook op los erg lekker zeker ook vanwege de afwisseling.
Emptiness was dan echt niets. In theorie een combinatie van genres die ik erg gaaf zou moeten vinden maar uiteindelijk gebeurde er niet veel meer dan gemompel boven pogingen om psychedelisch te klinken. Batushka gaf ook een goede optreden. Ik was van te voren beetje bang voor het geluid gezien de grote zaal vaak matige geluid heeft maar had uiteindelijk misschien het beste geluid van alle optredens. Uiteindelijk ook een goede optreden een stuk beter dan in Leiden.



Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 18-12-2016 19:50 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

[quote]Op 18 december 2016 18:17 schreef tomcat ha het volgende:
was leuk.
Eerste dag had weinig knallers. Archgoat was de band van de dag en protector was helaas te slordig. Enthroned was ook meer dan aardig. Eerste keer dat ik Mayhem heb gezien en ze waren een stuk beter dan verwacht.


Watain niet gezien? Knalde behoorlijk



an evil incarnation of DEATH!


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 18-12-2016 23:07 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

watain vind ik een kut band van de bovenste plank



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-12-2016 10:34 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Eerste bands gemist op vrijdag ivm een enorme wachtrij voor de ingang. Illdisposed was wel aardig, miste een beetje body in het geheel. Soulburn en Wederganger maakten veel goed. Destruction was lekker ouderwets, laatste keer dat ik ze zag spelen was onderhand alweer een jaar of tien geleden. Ik keek uit naar de set van Watain, maar het was zo goor druk in de grote zaal, dat we na een paar nummers het voor gezien hebben gehouden. Benighted haal ik een andere keer wel weer in.

De zaterdag begonnen met een beermeeting bij van Moll, gezellige bende en lekkere bieren. Een goed begin van de dag. Aura Noir was een fijn potje herrie, Emptiness was saai, Komah had ik wat meer van verwacht dus kort gehouden. Insanity Reigns Supreme was fantastisch, lekker log. Memoriam kwam maar traag op gang, geluid leek ook wat iel. Zou ze graag met twee gitaristen willen zien, desondanks na een tijdje toch een memorabel optreden. Caronte was voor mij een onbekende, geen vervelende ontdekking. Bolzer in de kleine zaal was belachelijk druk, men kon niet voor of achteruit dus vlot vertrokken. Moonspell en Tiamat waren fijne rustpunten in de lineup, heerlijk sfeertje, voor sommigen zelfs slaapverwekkend. Batushka had een mooie setting, goed sfeertje! Muziek was ook dik in orde. Ik dacht nog even het laatste kwartier Gutalax mee te pakken, maar ze waren te vroeg gestopt helaas.



[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-12-2016 10:40]


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen