|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Gelimiteerde early bird tickets zijn vanaf vandaag verkrijgbaar. |
|
Wist niet eens dat Batushka live speelde, gaaf. |
|
protector is toch wel het meest boeiend in eerste instantie omdat onder andere batushka inderdaad in leiden gaat spelen. |
|
Protector! Die spelen dus geen losse shows, helaas? VIESPEUK!!! |
|
Early Birds binnen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nieuwe toevoegingen: + MAYHEM - DE MYSTERIIS DOM SATHANAS SET + TIAMAT + MOONSPELL - WOLFHEART / IRRELIGIOUS SET + HELL + NECROPHAGIA + AURA NOIR + GENERAL SURGERY + ENDSTILLE + BENIGHTED + MANTAR + EMPTINESS + CIRITH GORGOR + SETH + CARONTE + HARAKIRI FOR THE SKY + BLEEDING GODS + TOXIC WALTZ Goeie nieuwe namen! Dat, plus het feit dat Gutalax en Bathuskha al bevestigd waren heeft de doorslag gegeven dat ik alvast even een kaartje heb gescoord. |
|
EMM is iig erg consistent qua namen boeken in zelfde straatje. |
|
Tiamat, nog altijd met dezelfde frontman? Ik dacht dat hij, wegens gezondheidsredenen, z'n muziekcarrière gestopt had. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Niet dat ik zo gauw kan vinden. |
|
MAYHEM - DE MYSTERIIS DOM SATHANAS SET Gaaf en zielig tegelijk. Is het Hell (US) en niet die clownband uit Engeland? |
|
Helaas de clown band. Was eerst ook siked tot ik de poster zag. Hmm ja zielig, snap ik wel ergens. Maar toch. Een van mijn favo, al dan niet favo BM plaat, ever eens live horen is nooit mis, denk ik. |
|
Tevens ook een beetje triestig dat je een volledig album gaat spelen waar enkel de zanger en drummer hebben aan meegewerkt... Voor het overige weinig 'must see' dingen, dus ik ga dit -net als de voorgaande jaren- vermoedelijk weer skippen. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote: Klopt, dit jaar alweer een verschrikkelijke saaie lineup helaas... |
|
Ik vind er ook weinig aan. |
|
quote: Met Atilla op zang? |
|
Ja, hoezo? |
|
De laaste update van namen nog niet gepost hier? Was de moeite van het posten ook niet waard. |
|
|
|
TIAMAT!!!! Moonspell |
|
quote: Heb op hun Facebook gelezen dat hij besloten heeft door te gaan...gelukkig. Prachtige stem! |
|
quote: Watain (Casus Luciferi set) op dezelfde dag als Mayhem is wel het vermelden waard, vind ik. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 11-11-2016 11:44] |
|
|
|
Necrophagia heeft de pre party af moeten zeggen. Inhume en Carnation vervangen. |
|
zit nog na te denken of ik naar de pre party ga, heb deze incarnatie van pungent stench een aantal keren al gezien en was elke keer zeker leuk maar het moet niet meer van mezelf. |
|
Vrijdag is uitverkocht! Alleen een kaartje voor zaterdag kunnen scoren. Jemig, nou, als iemand nog 1 kaartje voor vrijdag heeft, ik hou me aanbevolen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |