|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Lekker duidelijke topic titel... Dead things grow from deep inside... |
|
Wat wil je voor logo? Alleen de initialen, of ook allerlei frutsels eromheen? MuayThaigerrr!! |
|
quote: Ik zal het effe uitbouwen. Covered in Ashes is een Doom/Deathmetal band. We willen dus een logo wat dat dus ook uit straalt. Er moet dus een donker en somber gevoel vanuit gaan. Of dat met frutsels kan weet ik niet. Graag ook de achtergond wit of doorzichtig. Aangezien de website wit is van achtergrond. |
|
quote: IK kan het niet meer veranderen ... |
|
Ik zal proberen wat op papier te zetten, maar ik weet niet of dat goed gaat lukken. Als ik iets moois heb post/mail ik het wel. MuayThaigerrr!! |
|
Graag ! Alvast bedankt! |
|
quote: IK wel! |
|
zoiets? [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 07-06-2002 8:20] |
|
quote: Die is al erg tof ja! |
|
of |
|
Tof! Waar maak je dat mee? |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Markam op 07-06-2002 10:18] |
|
Hmm die is minder ... |
|
quote:Ik vermoed zelf met Adobe Illustrator of anders Photoshop, gewoon lettertypje en schaduw aanzetten. |
|
haha zijn gewoon mooie letter typen |
|
|
|
Die 1e, 2e em laatste vind ik wel tof. Alleen nog een beetje .. kaal .. |
|
|
|
ieuw . nee |
|
deez is mooi, let op de doorntjes *oeps beetje groot* [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 07-06-2002 10:50] |
|
doppel post [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 07-06-2002 10:46] |
|
quote: Ja die is tof ja Kun je die letters iets dunner maken? |
|
hmmmmmm nee, ik heb de letters al op dun staan, kan alleen het heele plaatje smaller maken, dan hebbie het zelfde effect een beetje, maar mooier wordt het er niet op |
|
Hmm jammer .. |
|
Jenje, ik heb een schets gemaild, kun je even zeggen of het een beetje is wat je wilt? Nu kan ik hem namelijk nog veranderen of een andere maken MuayThaigerrr!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |