IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Epic Metal Fest 2016 Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-05-2016 12:00 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

EPIC METAL FEST 2016 ANNOUNCED

After a successful first edition, EPIC METAL FEST returns this fall on 1 October 2016 and takes place at the 013 in Tilburg, The Netherlands.

The second edition will mark the release of EPICA’s new album! This year we are honoured to welcome our friends KATATONIA, TEXTURES, MAYAN, and MYRATH, with more bands to be announced.




De eerste namen vind ik zeker niet verkeerd.

Jammer dat het samen valt met ProgPower.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


doomdenkertje
Usericon van doomdenkertje
Posted 27-07-2016 23:52 by doomdenkertje Wijzig reactieProfiel van doomdenkertjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2016 12:00 schreef XXL het volgende:
EPIC METAL FEST 2016 ANNOUNCED

After a successful first edition, EPIC METAL FEST returns this fall on 1 October 2016 and takes place at the 013 in Tilburg, The Netherlands.

The second edition will mark the release of EPICA’s new album! This year we are honoured to welcome our friends KATATONIA, TEXTURES, MAYAN, and MYRATH, with more bands to be announced.




De eerste namen vind ik zeker niet verkeerd.

Jammer dat het samen valt met ProgPower.


Katatonia speelt ook nog in Belgie, de Trix Antwerpen.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 17-08-2016 13:52 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Line-up is compleet.




Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-08-2016 13:52 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2016 23:52 schreef doomdenkertje het volgende:
Katatonia speelt ook nog in Belgie, de Trix Antwerpen.


Gelukkig wel ja


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-09-2016 19:47 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

En hier het belabberde tijdschema:



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-09-2016 19:49 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Godsallekristus wat een verzameling zaadbands bij elkaar. :')


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-09-2016 21:51 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Aanwezig dus?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-09-2016 22:07 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Het is sowieso tegen mijn principe om aanwezig te zijn op festivals waar Djent-aids bands zoals Textures spelen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 02-09-2016 22:29 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Wat een treurnis. Komt er überhaupt nog volk af op die female fronted gothicbandjes?


... hoe de hazen lopen ...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-09-2016 22:32 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Jan!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 02-09-2016 22:35 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Misschien speelt katatonia brave murder day. Of dance of december souls.

Maar dat zal wel niet.




VIESPEUK!!!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-09-2016 22:40 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2016 22:35 schreef De Vieze Man het volgende:
Misschien speelt katatonia brave murder day. Of dance of december souls.

Maar dat zal wel niet.



Volgens mij hebben ze laatst zo'n CD met akoestische meuk-versies van oude nummers uitgebracht, dus wellicht wel.

Katatonia is de enige band in deze line-up die nog enigszins te pruimen is.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


WMP
Usericon van WMP
Posted 02-09-2016 22:41 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2016 19:49 schreef Onweerwolf het volgende:
Godsallekristus wat een verzameling zaadbands bij elkaar. :')


Fleshgod Apocalypse zaadband? Soms iets te bombastisch naar mijn smaak en hun bandnaam is ook voor verbetering vatbaar, maar alles behalve slecht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-09-2016 22:44 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2016 22:41 schreef WMP het volgende:
Fleshgod Apocalypse zaadband? Soms iets te bombastisch naar mijn smaak en hun bandnaam is ook voor verbetering vatbaar, maar alles behalve slecht.


Ik hou niet van plastic metal. Het is net een deathmetal versie van post-Stormblast Dimmu Borgir. Paar jaar geleden op Stonehenge klein stukje van gezien. Dikke nee.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-09-2016 8:33 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 2 september 2016 22:44 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik hou niet van plastic metal. Het is net een deathmetal versie van post-Stormblast Dimmu Borgir. Paar jaar geleden op Stonehenge klein stukje van gezien. Dikke nee.
Dat was dramatisch slecht. Belabberd geluid, slechte band. Baggermuziek.


Boeiender


Daops
Usericon van Daops
Posted 03-09-2016 14:16 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

The Ocean en Katatonia zijn de enigen die me kunnen boeien, hoewel Katatonia live vaak niet te doen is. Daarnaast niet zo tof van de organisatie dat ze in "ons" (ProgPower) weekend zijn gaan zitten. Samen met Euroblast overigens


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 03-09-2016 15:20 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Dat lijkt me inderdaad een hele zit, dit affiche.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-09-2016 16:32 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Wel twee keer The Doors. En Katatonia en The Ocean.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-09-2016 16:51 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 september 2016 22:29 schreef faalhaas het volgende:
Wat een treurnis. Komt er überhaupt nog volk af op die female fronted gothicbandjes?


Itt het reguliere sausage fest komt daar blijkbaar vrij veel vrouwvolk op af.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-09-2016 23:56 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2016 22:29 schreef faalhaas het volgende:
Wat een treurnis. Komt er überhaupt nog volk af op die female fronted gothicbandjes?


Female Fronted Gothicbandjes?

Ik heb een beetje de indruk dat je maar wat roept zonder de bands ook maar gehoord te hebben.

Ow, wacht. Nee. Je hebt gelijk. Epica organiseert dit dus moeten het wel bands uit dat genre zijn.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-09-2016 0:19 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Stream of Passion is toch ook menstruatierock?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 04-09-2016 10:14 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2016 0:19 schreef Onweerwolf het volgende:
Stream of Passion is toch ook menstruatierock?


Yup. En The Agonist en For I Am King ook. Mayan is gewoon Epica met iets meer grunts.


... hoe de hazen lopen ...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-09-2016 11:56 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2016 10:14 schreef faalhaas het volgende:
Yup. En The Agonist en For I Am King ook. Mayan is gewoon Epica met iets meer grunts.


Bij The Agonist is Alissa White-Gluz weggeplukt door Arch Enemy, dus om dat nu een gothic bandje te noemen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-09-2016 12:12 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2016 11:56 schreef altx het volgende:
Bij The Agonist is Alissa White-Gluz weggeplukt door Arch Enemy, dus om dat nu een gothic bandje te noemen...


Jeweettoch.

Metal + zangeres = Gottik.

En de stelling 'Mayan = Epica' houdt in dat Epica Symphonic Death Metal maakt.

Dat kon slechter toch?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 04-09-2016 12:22 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2016 11:56 schreef altx het volgende:
Bij The Agonist is Alissa White-Gluz weggeplukt door Arch Enemy, dus om dat nu een gothic bandje te noemen...


Ok menstruatiemetal dan.


... hoe de hazen lopen ...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-09-2016 12:32 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2016 12:22 schreef faalhaas het volgende:
Ok menstruatiemetal dan.


En dan reduceren we het andere gedeelte gemakshalve tot testosteron-metal.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen