|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Er zou nog een touristisch Zm-daguistap komen met caron als reisleider? |
|
Daar mag blijkbaar niet over gesproken worden. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
In Lovendegem zijn er maar twee cafés en ik twijfel of die allebei open zijn in het weekend. Niet getreurd, ik heb een betere belofte. Met de treinstakingen eens in Melle blijven gestationeerd blijven en een heuse parel des Vlaemschen erfgoed ontdekt. Vlakbij het station heb je brouwerij Huyghe, bekend van Delirium Tremens Na het brouwerijbezoek wat acclimatiseren in het dichtsbijzijnde gezellige café Alhoewel, aclimatiseren, in een oogwenk ben je in Hawai Workshop met de plaatselijke brandweer, "Melle on fire" En tenslotte nog eens de beentjes insmeren met de statietrappers En nu gaan we vegen |
|
Ik heb eens zitten overdenken over een avondje clubben. Culture Club is te duur, en aangezien jullie Nederlanders zijn. Antwerpen is nie tof en heb je nogal veel de kans in redelijke homo-etablissementen terecht te komen. Maar, tussen Lokeren en Gent, heb je niks minder dan Club Feestpaleis. Hier krijg je korting als je met één groep van 15 man binnenkomt Danseressen Special effects Lekker loungen Tof personeel En last but surely not least, de miekes!!! En nu gaan we vegen |
|
quote: "Zou je ze doen?" Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: quote: VIESPEUK!!! |
|
Ja, leuk. Gezellig met alle 15 actieve users op stap. Par-taaaay! [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 12-06-2016 19:55] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ik kan niet, zeg ik vast. [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 12-06-2016 19:32] VIESPEUK!!! |
|
Ik heb ook al afspraken die dag. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: In CC 3 voor een pilsje, 8 voor cocktail. Ik drink meestal gin-tonic bij het clubben. Club Feestpaleis is het beste van alle werelden, ik hou rekening met dwarsdoorsnede van de zm-forumer. Fuse in Broeksele is iets te af gelegen, in steegjes. Als iemand zich daar nie amuseert, zit je vast, en samen uit, samen thuis, zeg ik steeds maar En nu gaan we vegen |
|
of Zomergem altijd zomer in Zomergem signature |
|
Goed, nu krijg ik weer een beeld van de wereld buiten Gent. Dat café in Melle is geen topcafé, hoor. In Melle wel de beste optie. |
|
signature |
|
'Stoverij van varkenswangen, appelmoes of groene boontjes ' Appelmoes natuurlijk. Dat at ik vroeger bij alles wat ik niet lustte. VIESPEUK!!! |
|
Varkenswangen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Google geeft dit. Is dit Congo? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
De Kokoriko, is toch in Zomergem? Nu ja, het moet uiteraard wel een beetje deftig blijven, dus heb ik dat nie aangevinkt. Net zoals Cherry Moon of La Rocca. Carré is met dresscode dus ja. In Lovendegem at ik altijd op het werk. En nu gaan we vegen |
|
quote: Persoonlijk vind ik de Pi-Nuts in centrum Gent het beste T Kofschip ook vree goe En de Cuba Libre. En nu gaan we vegen |
|
quote:Verdorie, idd When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Best te nassen anders hoor... When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Mocht je denken dat ik het belachelijk maak(te): als je geduld hebt en het juist bereid lekkerste stukje van het beest. Ik maak er zelf met enige regelmaat een pot rillettes mee. Soms stoof, laatste keer gekonfijt. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
OMG, rilettes VLEES Côte à l'os (2 pers.) Bouquetière | saus naar keuze Chateaubriand (2 pers.) Bouquetière | saus naar keuze Ierse rib-eye Black Angus gegrild | saus naar keuze Filet Pur gegrild | saus naar keuze Simmental entrecôte gegrild | saus naar keuze Lam Lamskroon | thijm | gratin Eend borstfilet | honingsaus signature |
|
In mijn opperkrijgerjaren paar in België naar optredens van stoute bands geweest. Is mij toen opgevallen dan in België compleet aftandse gehuchten, plaatsen waar je als Hollander nooit van gehoord hebt, blijkbaar concertzalen zijn. Dorpjes die echt periferie zijn maar je in NL qua staat van het vastgoed en incoherentie van bouwstijl nooit tegen zult komen en je in Roemenië doen wanen. Vrij fascinerend toch wel. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Côte de Boeuf of rib-eye vanaf drie personen. Bij die laatste kan door het volume de garing veel subtieler. Het vet verder in het vlees weg laten smelten voor een mooiere smaak. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Ik was laatst op een doomfestival in Saint-Georges-sur-Meuse, jawel. Afbrokkelend dorp onder de rook van een kerncentrale, het rook er naar oud frituurvet. Enige voorzieningen waren een supermarkt en inderdaad een concertzaal. Genieten. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |