![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Lovendegem is volgens mij ook de geboorteplaats van Lugubrum It's not hate speech, it's speech you hate. ![]() |
|
If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Godsjezuschristus, wat zijn veel Belgische vrouwen toch afzichtelijk. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 13-06-2016 14:44] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Pr3t ik heb om deze topic. Wat was/is Caron toch een held! ![]() ![]() |
|
Absolvvt! Jammer dat hij ons idd ontvallen is. "Moge hij zijn hart, zijn hart tot in lengte der dagen en jaren, eh, eh, in kokende olie drenkend druipen en van de duivel bezeten.... En nog veel en veel erger joh.” ![]() |
|
Nooit gelezen dit, wel goddelijk inderdaad. Ik ben trouwens opgegroeid in Lovendegem en ken alle etablissementen die door hem vermeld werden. Zou ik hem dan toch kennen??? ![]() |
|
Luizig dorp. ![]() |
|
![]() Was hij toch echt? Hypnos had hem ooit ontmoet, toch? Of was het Hypnos? Vragen! "Moge hij zijn hart, zijn hart tot in lengte der dagen en jaren, eh, eh, in kokende olie drenkend druipen en van de duivel bezeten.... En nog veel en veel erger joh.” ![]() |
|
quote: Luizig zeker niet, beetje ingeslapen, dat wel... ![]() |
|
Belzele is ergerder It's not hate speech, it's speech you hate. ![]() |
|
Zomergem, Sleidinge, Nevele, Waarschoot, Evergem, Kluizen, Ronsele. ![]() |
|
quote: Dat was Zomergem dan. ![]() |
|
Zijn er tegenwoordig nog 30+/40+ fuiven in Bleggie? En dan heb ik het niet over kaasbijeenkomsten. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
Geen idee man. MIjn als jonge papa beperkte vrije tijd gaat in mijn band zitten. Ik denk dat je dan eerder zit te kijken naar afterworkparties ofzo. ![]() |
|
quote: Nee. Het was Hypnos nie ![]() |
|
quote: Beste swag ooit was toch in Doornzele ![]() |
|
quote: Voor corona was er nog ene in Merchtem. Je moet wel ziek zijn om daarnaar toe te gaan. Kan je evengoed naar een message-party gaan. ![]() |
|
quote: Oei! Dat moet je niet hebben natuurlijk. Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
quote: We hebben hem op bittere wijze omsingeld en uitgevraagd. Helaas, het was Bart niet. quote: Merchtem, daar zegt ge wat. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew ![]() |
|
quote: Het is toch weer die ene post waar je op reageert. ![]() ![]() |
|
quote: Had ik het geweten, ik had een bus in gelegd. Aangezien het in Merchtem was, waarschijnlijk veel gewemeld van negerinnen. Ik weet nie of da jullie meug is. ![]() |
|
caron brando. ![]() Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
quote: Uiteraard. Had je anders verwacht dan? ![]() Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
quote:nope It's not hate speech, it's speech you hate. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |