IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Gothic party Volgende pagina
Metzie
Usericon van Metzie
Posted 13-07-2001 12:36 by Metzie Wijzig reactieProfiel van MetzieQuote dit berichthttp://www.metzie.nl

Is er hier ooit iemand op een gothic event geweest?
Ik nog nooit maar heb wel belangstelling.
Maar ik zit met een paar vragen.

OA is er een bepaalde dresscode, en hoe is de sfeer in verhouding tot een normaal optreden van eem metalband. Ik ben al wel vaak bij optredens geweest in de melkweg en patronaat (in haarlem)

Ik zou zeggen post je ervaringen en meningen hier..


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 13-07-2001 12:42 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Suus en ik gaan wel eens naar de gothicparties in de baroeg. Er is geen echte dresscode maar iedereen loopt er in een metal of gothic outfit rond. Ook vind ik dat er aan het begin van de avond de beste muziek gedraaid wordt. In de latere uurtjes wordt er meestal van die gothichouse muziek gedraaid en dat interesseert me dus echt helemaal niets. Maar over het algemeen is het wel heel gezellig.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 13-07-2001 16:41 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Kom uit België,dus ga meestal naar Gothic Parties in grote steden zoals Gent en Sint-Niklaas(zieeltschmerz Nacht,Purple Moon,Bal Fatal,Creatures of the Night,...)met als reden dat je ze hier meestal héél ver moet gaan zoeken.De overgrote meerderheid van het uitgaand publiek hier bij ons houdt immers helemaal niet van Metal en Gothic,wél van techno,hardcore(nee,niet de hardcore die,bijvoorbeeld,Deviate maakt!!!)R&B,Eminem en Radio Donna-muziek.
Gevolg:hier zijn veel meer megadancings e.d.dan wat anders ook,dus we moeten het elders gaan zoeken.

Wat onze kleding betreft:we gaan praktisch altijd in een Metal-of Gothic outfit,dus net zoals bij jullie,denk ik...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 13-07-2001 16:46 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

En ik trek me just niks aan van eventuele dresscodes, da's stom...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 13-07-2001 16:50 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Bwah...een echte dresscode kun je het niet noemen-het zijn gewoon kleren waar we ons goed in voelen,maar ze hebben blijkbaar iets Metal-of Gothic-achtigs...(zie:spikes,zilver,zwart,bandshirts,tule,
fluweel,...)


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 16-07-2001 0:45 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2001 12:42 schreef Paul het volgende:
Suus en ik gaan wel eens naar de gothicparties in de baroeg.


moet je ff een keertje zeggen vantevoren, daar wil ik ook nog wel een keertje heen. Toch lekker dichtbij


Metzie
Usericon van Metzie
Posted 16-07-2001 2:04 by Metzie Wijzig reactieProfiel van MetzieQuote dit berichthttp://www.metzie.nl

quote:
Op 13 juli 2001 12:42 schreef Paul het volgende:
Suus en ik gaan wel eens naar de gothicparties in de baroeg. Er is geen echte dresscode maar iedereen loopt er in een metal of gothic outfit rond. Ook vind ik dat er aan het begin van de avond de beste muziek gedraaid wordt. In de latere uurtjes wordt er meestal van die gothichouse muziek gedraaid en dat interesseert me dus echt helemaal niets. Maar over het algemeen is het wel heel gezellig.


baroeg? waar ligt dat?
Ik loop ook vaak doordeweeks in metal outfit .(meestal bandshirts enzo) Een gothicparty verschilt eigenlijk weinig van een metal optreden zo te horen.

Maar wat moet ik me voorstellen bij GothicHouse? Ik ken alleen rock en metal enzo (en natuurlijk de standaard top40, dance, trance crap )


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 16-07-2001 11:06 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2001 2:04 schreef Metzie het volgende:
baroeg? waar ligt dat?
Rotterdam

quote:
Op 16 juli 2001 2:04 schreef Metzie het volgende:
Maar wat moet ik me voorstellen bij GothicHouse? Ik ken alleen rock en metal enzo (en natuurlijk de standaard top40, dance, trance crap )
Industrail Gothic.....met beats.....

[Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 16-07-2001 11:07]


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 16-07-2001 11:07 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2001 0:45 schreef Bintmeister het volgende:
moet je ff een keertje zeggen vantevoren, daar wil ik ook nog wel een keertje heen. Toch lekker dichtbij
Is goed, doen we


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


amy
in tragedies we play.......
Usericon van amy
Posted 16-07-2001 11:32 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

Leuk! Dan wordt ons groepje eens wat groter!


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 16-07-2001 16:36 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ben vrijdagnacht nog naar één geweest...bandje dat optrad viel dik tegen=>probeerde Joy Division te imiteren,grrr,maar de fuif achteraf was best oké.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 16-07-2001 18:13 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

In de Twieoo naar Spiral of Silence geweest?? Jullie hadden zondag naar de Twieoo moeten gaan, heb ik een héél goed concert gezien van Heyaeb... , echt maf... Ook wel dark techno oftewel synthpop, maar zeker niet slecht...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 16-07-2001 18:58 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2001 12:42 schreef Paul het volgende:
<knip>
In de latere uurtjes wordt er meestal van die gothichouse muziek gedraaid en dat interesseert me dus echt helemaal niets. Maar over het algemeen is het wel heel gezellig.


Kijk da's nou precies het bezwaar wat ik tegen gothic parties heb


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 16-07-2001 21:18 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

zo te horen is het allemaal heel gezellig, ik zelf ben een 'beginnende gothic' en ik weet dus nog niet heel veel overal van enzo
maar ik wou dus vragen; hoe oud moet je zijn om naar gothic events te gaan?? ik ben nl 15 jaar (ja ik weet het, jong) en ik weet niet hoe oud je ervoor moet zijn, 18 ofzow weet ik het.
nou ik hoor het nog wel hier op het forum!
greetz,
Creepje.


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 16-07-2001 21:27 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Mensen die zich 'gothic' noemen noem je 'goth', maar dat terzijde.
(as in: dat gothic meisje wordt een goth genoemd)

Ik zie niet in waarom er een leeftijdsgrens zou moeten zijn maar gezien het feit van de 'laag uitgesneden' kleding bij de meisjes kunnen ze gaan zeiken maar dan zeik je gewoon terug dat een topje (as in: stuk kleding strak tegen de borsten aangetrokken omdat het 2 maten te klein is), waarbij de buik ook nog zichtbaar is, veel meer laat zien...

Ik weet trouwens wel wat ik veel lekkerder vind... *droomt weg bij gedachte aan ...*


Forward into the light, forward into infinity!


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 16-07-2001 21:56 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

ok...
ik volg je tot en met dat gedoe met die leeftijds grens...
maar daarna...nope. als je denkt dat ik een meisje bent uhm...kijk GOED naar m'n naam. ok..

en nog iets, hoe zit het met de veiligheid op zulke events? ik weet dat ik nu een mietje klink, maar ik heb geen zin om dood gestoken te worden of stoned gevoerd te worden enzovoorts

en weet iemand nog een goed adress in de buurt van den haag?? graag reacties hierop. tnx alvast

greetz,
Creepje


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


fruitcake
Beauty and Destruction
Usericon van fruitcake
Posted 16-07-2001 22:12 by fruitcake Wijzig reactieProfiel van fruitcakeQuote dit bericht

Er is een onbesproken dresscode. Ik ben zlef een keer om deze reden express in een fluorisered strak rose jurke (je weet wel zo'n veel te strak strand ding) naar de cave of satyr in amsterdam geweest, en ik moet het anderhalf jaar later nog steeds op de inrichting amsterdam horen "je moet dat jurkje toch echt zwart verven hoor, dit kan echt niet" blah blah blah..
Dus dat dragen waar je je lekker in voelt is bullshit..

Die feestjes zijn niet veel meer dan een vleesmarkt, de enige reden dat ik er nog heen ga is of om mensen uit te lachen of om me even een dag aangestaard en aanbeden te voelen, wat met het libido van de gemiddelde vent daar en een kort jurkje+corset makkelijk te behalen is.
En je kan er dansen, en dansen is in mijn boekje altijd goed.
Doe mij maar metal of punkfeestjes, lekker gezellig en ongecompliceerd..


Drench your fears in blood and lust, Forever lie beside me, To hunger for that fetal crust, My solemn vows condemned you..


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 16-07-2001 22:18 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2001 21:56 schreef Creepieboy het volgende:
ok...
ik volg je tot en met dat gedoe met die leeftijds grens...
maar daarna...nope. als je denkt dat ik een meisje bent uhm...kijk GOED naar m'n naam. ok..



Ik bedoel dat de borsten (om het netjes te houden) bij andere gelegenheden veel beter te zien zijn waar je zo naar binnen stapt.
Dus daarvoor hoeven ze je niet te beschermen...

quote:

en nog iets, hoe zit het met de veiligheid op zulke events? ik weet dat ik nu een mietje klink, maar ik heb geen zin om dood gestoken te worden of stoned gevoerd te worden enzovoorts



Ik heb slechts een keer een klein ruzietje gezien (meisjes sloeg gozer voor z'n bek en hij schopte en sloeg er voor een paar seconden op los) maar nog nooit wapens. bang zijn hoeft niet en als je rookt weet je heus wel hoe een peuk smaakt... Smaakt ie zoeter pleur je hem gewoon weg en zeg je dat je dat niet wil... niet dat ze snel iets aanbieden hoor.

quote:

en weet iemand nog een goed adress in de buurt van den haag?? graag reacties hierop. tnx alvast



De Baroeg in Rotterdam zuid is een beste tent en als de muziek een beetje mee wil zitten kan je af en toe in de buurt van iets wat op een gothic party lijkt komen terecht in de koornbeurs in Delft op zaterdag.
Maar de DJs zijn een beetje egoistisch... GVD tot 1:30 punk en ska voor 3 mensen terwijl de rest van de kelder stampus vol stond... ja toen werd het rustiger omdat er mensen teleurgesteld weggingen en uiteraard gaan ze dan beter draaien.


Forward into the light, forward into infinity!


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 16-07-2001 22:23 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

quote:
Ik bedoel dat de borsten (om het netjes te houden) bij andere gelegenheden veel beter te zien zijn waar je zo naar binnen stapt.
Dus daarvoor hoeven ze je niet te beschermen...


Heel erg bedankt voor de informatie over de feesten overal! Ik zal deze events eens snel opzoeken, maar 1 ding begrijp ik niet,
waarom vertel je dat over die tieten tegen mij? Ik ben een jongen
Niet dat ik het erg vind om over tieten te praten, maar het is nogal lullig als ze mij nu al aanzien voor meisje


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 16-07-2001 22:34 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

k. nog duidelijker:
Wat dragen die meiden daar? juist jurkjes waarin de borsten te zien zijn op een sexy manier.
Wat voor geslacht heb je? Man.
Wat denk je dus? TIETUH!!!

Ze willen misschien niet dat je dat denkt maar dan zeg je (-> see above)

Maar goed, dit boeit absoluut niet.
Back to topic

[edit]
overigens, ik vind het ook niet erg om erover te praten en ik weet dat je een jongen bent (zie nick)

[Dit bericht is gewijzigd door AltMazter op 16-07-2001 22:45]


Forward into the light, forward into infinity!


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 16-07-2001 22:50 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Let er wel op dat er meestal leeftijdseisen zijn. De meeste parties zijn 16+ Waarom: omdat er, bijvoorbeeld, alcohol geschonken word. Neem dus altijd IDcard/rijbewijs mee.

Advies: ga gewoon een keer met wat vrienden naar Rotterdam (baroeg) en kijk of het bevalt. In 't algemeen doen ze daar niet zo moeilijk. Have fun!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 16-07-2001 22:56 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

Ik wordt op 27 Juli 16
dus dat komt mooi uit


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 17-07-2001 13:15 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

a.s. Zaterdag is er in Baroeg een Gothic erotic party. aanvang 21.00 entree 7,50
Dus eenieder die is wil kijken wat er zoal gebeurd is dit de kans.
Verder speelt op 23 spet. Sigue Sigue sputnik (wie kent ze nog?)


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 17-07-2001 13:28 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

voor wie ze niet kent: http://www.sputnikworld.com/


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 17-07-2001 16:08 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2001 13:15 schreef Der_Pim het volgende:
a.s. Zaterdag is er in Baroeg een Gothic erotic party. aanvang 21.00 entree 7,50
Dus eenieder die is wil kijken wat er zoal gebeurd is dit de kans.
Ik kan dit keer helaas niet


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Metzie
Usericon van Metzie
Posted 17-07-2001 22:05 by Metzie Wijzig reactieProfiel van MetzieQuote dit berichthttp://www.metzie.nl

Weet iemand of er in amsterdam of omstreken ook dit soort evenementen georganiseerd worden? Lijkt me toch wel leuk om een keer mee te maken.
Alleen ff peilen of me hardrock maten ook mee willen, krijg ze nu al amper mee naar optredens (luibakken)


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen