|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Krijg je dan niet gelijk van deze wangen, door de klappen welteverstaan Bazzio Attacks!!! |
|
Nee hoor Dat is Cassiopeia, een heel lieve vriendin van me. Oh ik zou eerst zeggen dat je ze van mij moets geven en dan pas geven anders ramt ze waarschijnlijk je snikkel in je aars |
|
quote: O,shit,we hebben weer wat gemist... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Pff...denk dat er zowat op alle fuiven venten rondlopen die vrouwelijke deelnemers aan een "keurende blik" onderwerpen...ik draag gewoon waar ik zin in heb.En als dat toevallig niet overeenkomt met het bloedmooie,onbereikbare fotomodel dat ze in hun achterhoofd hebben,ken ik maar één uitdrukking voor hen,d.i.()² Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
vleeskeuring? zal best.....Ik voel me in mijn gothicjurk mooier dan in spijkerbroek en shirt.....die starende blikken zijn dan wel leuk, soort bevestiging..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Je hoeft er nog niet uit te zien als een fotomodel, de gothic kleding zijn een echt compliment voor een, normaal gesproken redelijk tot beter uitziende, vrouw. Als je nou lelijk te noemen bent hoef je het ook niet aan te trekken... Een vrouw bestaat uit twee stukken: een hoofd en een lichaam. Het lichaam moet een leuke uitstraling hebben en het hoofd ook. En daar ben ik nogal kritisch mee (met het hoofd zeker... daar wordt je tenslotte elke dag naast wakker...). Maar weet je wel niet hoe sexy een vrouw eruit ziet met dat soort kleding? Forward into the light, forward into infinity! |
|
Heeeeeeel misschien zijn Devoraz en ik a.s. zaterdag ook in de Inrichting... maar ik moet eerst met mezelf in conclaaf of ik de laatste uren voor terugkeer naar huis wel op het station wil rondhangen... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: eigenlijk 3, n.l. ook een innerlijk Bazzio Attacks!!! |
|
Kijk als ik dan toch een tip voor dresscode mag geven. (niet dat ik veel verstand van heb, hoor ) Kijk dan even op de gothic babes topic. Een paar leuke kleding tips speciaal voor de dames. Dan ga ik misschien ook maar komen.... Mad Maikie |
|
quote: Errr... (verzint uitvlucht) Laat ik dat nou net in het hoofd gepropt hebben... je wordt tenslotte wakker naast een hoofd die of vriendelijk is of chagrijning of ... afhankelijk van hun persoonlijkheid. Forward into the light, forward into infinity! |
|
Denk dat ik overmorgen naar Gent ga en dan naar St-Niklaas (eerst Metalfest in de Frontline,dan Bal Fatal ),...zal moe zijn Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik ga meteen naar Bal Fatal, see you there... |
|
Ja zenne!!Moeten dan wel zien dat we op tijd uit Gent raken(zijn per trein,zie aldaar-grrr).J zit hier bij me... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Owww...sorry hoor,zijn gisteren niet meer tot in St-Niklaas geraakt...zijn nog ff tot aan de Frontline geweest-kan je verzekeren:zaal zat eivol,konden met moeite binnen- en JD heeft claustrofobie,dus dat was ook niet alles.Resultaat:wij alletwee na 3 optredens kapot en zeiknat -regende alweer- afgedropen(what's in a name?)Pfff... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Hé,mensen,binnenkort volgen de gothic parties in België elkaar weer op(woohoo)-ik hou jullie op de hoogte van data en locaties Is wel één probleempje:ga me ontheemd voelen,want voor één van de parties hebben ze een johnnytent afgehuurd... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
wiens tent hebben ze gehuurd???? |
|
Voor een redelijk volledige kalender van gothfeestjes in Belgie en Nederland: http://www.kagankalender.com (k Dacht toch da k just was...) t Was nie just maar heb het verbeterd. [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 31-07-2001 11:41] |
|
quote: Een dancing,gvd,waar ze techno draaien en waar er gewoonlijk zo van die peroxide-blonde venten en vrouwmensen met een push-up bra rondlopen... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |