IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Gothic party Vorige pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-07-2001 22:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Toevallig is er aanstaande zaterdag weer De Inrichting. Ik kan er niet zijn vanwege een tragisch geval van een verbroken relatie met mijn bankrekening.
Het is aan de Overtoom, dat weet ik nog wel van de vorige keer.
Oh ja, als je er heen gaat en je ziet een meisje van ongeveer 1.70m en rooie dreads, geef haar dan een dikke kus en een enorme knuffel van Jenje


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 18-07-2001 0:40 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2001 22:21 schreef Jenje het volgende:
Oh ja, als je er heen gaat en je ziet een meisje van ongeveer 1.70m en rooie dreads, geef haar dan een dikke kus en een enorme knuffel van Jenje


Krijg je dan niet gelijk van deze wangen, door de klappen welteverstaan


Bazzio Attacks!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-07-2001 1:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee hoor
Dat is Cassiopeia, een heel lieve vriendin van me.
Oh ik zou eerst zeggen dat je ze van mij moets geven en dan pas geven anders ramt ze waarschijnlijk je snikkel in je aars


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 18-07-2001 14:53 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2001 18:13 schreef Asherah het volgende:
In de Twieoo naar Spiral of Silence geweest?? Jullie hadden zondag naar de Twieoo moeten gaan, heb ik een héél goed concert gezien van Heyaeb... , echt maf... Ook wel dark techno oftewel synthpop, maar zeker niet slecht...


O,shit,we hebben weer wat gemist...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 18-07-2001 15:01 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2001 22:12 schreef fruitcake het volgende:

Die feestjes zijn niet veel meer dan een vleesmarkt


Pff...denk dat er zowat op alle fuiven venten rondlopen die vrouwelijke deelnemers aan een "keurende blik" onderwerpen...ik draag gewoon waar ik zin in heb.En als dat toevallig niet overeenkomt met het bloedmooie,onbereikbare fotomodel dat ze in hun achterhoofd hebben,ken ik maar één uitdrukking voor hen,d.i.(


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 18-07-2001 17:05 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

vleeskeuring? zal best.....Ik voel me in mijn gothicjurk mooier dan in spijkerbroek en shirt.....die starende blikken zijn dan wel leuk, soort bevestiging.....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 18-07-2001 17:41 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Je hoeft er nog niet uit te zien als een fotomodel, de gothic kleding zijn een echt compliment voor een, normaal gesproken redelijk tot beter uitziende, vrouw.

Als je nou lelijk te noemen bent hoef je het ook niet aan te trekken...

Een vrouw bestaat uit twee stukken: een hoofd en een lichaam. Het lichaam moet een leuke uitstraling hebben en het hoofd ook. En daar ben ik nogal kritisch mee (met het hoofd zeker... daar wordt je tenslotte elke dag naast wakker...).

Maar weet je wel niet hoe sexy een vrouw eruit ziet met dat soort kleding?


Forward into the light, forward into infinity!


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 18-07-2001 18:03 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Heeeeeeel misschien zijn Devoraz en ik a.s. zaterdag ook in de Inrichting... maar ik moet eerst met mezelf in conclaaf of ik de laatste uren voor terugkeer naar huis wel op het station wil rondhangen...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 19-07-2001 0:19 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2001 17:41 schreef AltMazter het volgende:
Een vrouw bestaat uit twee stukken:...


eigenlijk 3, n.l. ook een innerlijk


Bazzio Attacks!!!


Mad Maikie
Not the sky, but your mind is the limit!
Usericon van Mad Maikie
Posted 19-07-2001 8:07 by Mad Maikie Wijzig reactieProfiel van Mad MaikieQuote dit berichthttp://www.ulysses-online.nl

Kijk als ik dan toch een tip voor dresscode mag geven. (niet dat ik veel verstand van heb, hoor )

Kijk dan even op de gothic babes topic. Een paar leuke kleding tips speciaal voor de dames.

Dan ga ik misschien ook maar komen....


Mad Maikie


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 19-07-2001 8:19 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2001 0:19 schreef bazzio het volgende:
eigenlijk 3, n.l. ook een innerlijk


Errr... (verzint uitvlucht)

Laat ik dat nou net in het hoofd gepropt hebben... je wordt tenslotte wakker naast een hoofd die of vriendelijk is of chagrijning of ... afhankelijk van hun persoonlijkheid.


Forward into the light, forward into infinity!


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 19-07-2001 18:02 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Denk dat ik overmorgen naar Gent ga en dan naar St-Niklaas (eerst Metalfest in de Frontline,dan Bal Fatal ),...zal moe zijn


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 20-07-2001 16:33 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik ga meteen naar Bal Fatal, see you there...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 20-07-2001 16:38 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ja zenne!!Moeten dan wel zien dat we op tijd uit Gent raken(zijn per trein,zie aldaar-grrr).J zit hier bij me...



Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 22-07-2001 16:43 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Owww...sorry hoor,zijn gisteren niet meer tot in St-Niklaas geraakt...zijn nog ff tot aan de Frontline geweest-kan je verzekeren:zaal zat eivol,konden met moeite binnen- en JD heeft claustrofobie,dus dat was ook niet alles.Resultaat:wij alletwee na 3 optredens kapot en zeiknat -regende alweer- afgedropen(what's in a name?)Pfff...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 30-07-2001 22:44 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Hé,mensen,binnenkort volgen de gothic parties in België elkaar weer op(woohoo)-ik hou jullie op de hoogte van data en locaties

Is wel één probleempje:ga me ontheemd voelen,want voor één van de parties hebben ze een johnnytent afgehuurd...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 30-07-2001 23:39 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

wiens tent hebben ze gehuurd????


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 31-07-2001 11:39 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Voor een redelijk volledige kalender van gothfeestjes in Belgie en Nederland: http://www.kagankalender.com (k Dacht toch da k just was...)

t Was nie just maar heb het verbeterd.

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 31-07-2001 11:41]


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 31-07-2001 12:32 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2001 23:39 schreef Bintmeister het volgende:
wiens tent hebben ze gehuurd????


Een dancing,gvd,waar ze techno draaien en waar er gewoonlijk zo van die peroxide-blonde venten en vrouwmensen met een push-up bra rondlopen...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen