|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik hou erg veel van hun muziek-word er dromerig van. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Nog nooit van gehoord Ik zal eens wat downloaden bedankt You will never have, what i never had. |
|
Een pauze? Ik dacht dat ze definitief uit elkaar waren. Ze hebben ook ooit een afscheids cd gemaakt met hun beste nrs meen ik me te herinneren. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Remind heet die.. ik heb 'm hier voor me liggen (gisteren nog gedraaid. Ff in het boekje spieken... Okay, volgens dat boekje zijn ze vorig jaar (na 10 jaar) op hun hoogtepunt gestopt. Overigens vind ik zelf het nummer 'Ist es Wahr' en 'Tears of Time' geniaal. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik vind het echt zo'n net niet band |
|
muziek is niet slecht, alleen nogal afgezaagd. verder irriteert dat duitse accent me mateloos... |
|
op cd hebben ze enkele erg goede nummers maar verder is het idd zo'n net-niet band vorig jaar op wacken (volgens hun hun laatste grote festival optreden waar ze op een andere dag speelden dan gepland omdat ze in de file bij hamburg stonden hehehe) waren ze in ieder geval erg cool, één van de betere optredens van wacken 2001 Je moeder. |
|
Geweldige band! Heb helaas alleen nooit de kans gehad ze live te zien De live c.d remind is werkelijk geweldig! ( zeker in de trein) Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Hmmm... vroeger vond ik ze echt ontzettend tof, zo rond de tijd van Transmigration tot Illusions... tegenwoordig vind ik het een beetje ongeinspireerde slappe hap, en eigenlijk begin ik die oude cds ook een beetje beu te worden... misschien ben ik het ontgroeid? Zenial |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Het is eindelijk zo ver. Crematory is officieel weer bij elkaar en gaan begin 2004 een nieuw album uitbrengen. Ben benieuwd hoe hun "nieuwe"sound gaat kinken. |
|
Volstrekt overbodige band, bestaande uit ernstig talentloze lamlendelingen. Ik bedoel, de cleane zang van Crematory is niet minder vals dan een Euro-briefje van 15. Dat ze weer bijelkaar zijn stemt me droef. Ik heb in ieder geval niet meer zo rot gevoeld als nu sinds dat mijn oma (zonder mij een cent achter te laten) overleed. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: Kerel, ik moet altijd lachen om hoe jij dingen weet te omschrijven, geweldig gewoon! ontopic: Crematory 1x live gezien, maar ik kon er niet warm van worden. |
|
Hehe. Ze hebben wat aardige nummers maar een hele CD kan ik niet achter elkaar beluisteren zonder in slaap te donderen. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
13 in een dozijn, standaard Duitse ZAAD-band... inspiratieloze middelmaat die echt helemaal NIKS toevoegt. Jammer dat ze dat zelf niet in de gaten hebben. |
|
quote: O-deerne (dat maak ik tenminste op uit uw profiel), o-deerne, ik weet dat ik een zeldzaam soort ben. Zeldzaam van het aristocratisch bloed; zo fier en zo slim. Doch mijn aristocratie verbleekt bij uw schoonheid. Neuken? Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
The fallen ===> Bruce Banner |
|
Crematory!! Vooral Rewind de livecd heb ik flink grijs gedaaid. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Het is dat ik niet in m'n CD rek kan kijken vanaf m'n werk, maar volgens mij heet die CD toch echt Remind met een M I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: *kijkt naar post*..o fijn..ik slaap echt nog...sorry...REMIND! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Hehe, dat nummer was voor mij de overstap van heavy/power metal naar het wat hardere werk, in het tijdperk dat ik nog geen grunts kon waarderen. Onder andere de cd "Believe" van Crematory heeft ervoor gezorgd dat ik grunts wel ben gaan waarderen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:ik vind de rest van dat album maar tegenvallen. The Fallen steekt er met kop, schouders, en harde paal bovenuit Bruce Banner |
|
quote: Ja, dat vind ik nu ook, maar toen was ik nog niet zo veel gewend... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
De nieuwe EP, Greed, schijnt al uit te zijn. Heeft iemand die al? |
|
Ik hou niet zo van dat gothachtige gebeuren maar ik moet zeggen dat Illusions zeker een plaat is die ik wel eens in mijn compacte schijven speler ingooi. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |