IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Crematory Vorige pagina | Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 27-03-2004 19:06 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ík heb Greed en ookal staan er maar 2 nieuwe nummers en een matige metallica cover op, is het toch de aanschaf waard. "Greed"is een mooi, aanstekelijk nummer, maar het nummer van de Ep is wel Farewell Letter.. een hartverscheurende ballad... checken.

prachtig



lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 27-03-2004 19:50 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

ik ben het met Vintersorg eens, Crematory is het net niet, mist toch de overtuiging van bijvoorbeeld Anathema en de oude Paradise Lost, maar het is wel leuk om af en toe te horen. Overigens vind ik Ever Eve (albums "Stormbirds" en "Regret") beter...

Ik dacht trouwens dat Crematory helemaal zou stoppen, maar dat zal dan wel niet kloppen.


no text supplied


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 31-03-2004 10:44 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Blabbermouth:

CREMATORY Set Release Date For New Album - Mar. 30, 2004

German melodic gothic metal band CREMATORY have set a May 3 release date through Nuclear Blast Records for their much-anticipated comeback album, "Revolution".

"Revolution" (view cover here) will contain 12 songs and will include a video for the title track. A limited-edition digipack will be released in addition to the regular CD version.

CREMATORY recently issued a single, "Greed", featuring the title track, a cover version of METALLICA's "One", a ballad named "Farewell Letter", and the video for "Greed".


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 12-05-2004 16:53 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

En jawel, het nieuwe album is binnen en het is geweldig.
Ze pakken de oude draad weer op, alleen iets wat meer electronische invloeden, net als de wat oudere albums eigenlijk.
Maar wederom het kopen waard! En nu maar wachten tot ze een bezoek aan der Nederlanden komen brengen!!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 12-05-2004 17:54 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb alleen de EP en smacht naar geld om de nieuwe te halen


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-05-2004 18:21 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 12 mei 2004 17:54 schreef Tormented soul het volgende:
Ik heb alleen de EP en smacht naar geld om de nieuwe te halen
Minder retourtjes Eindhoven kopen


I'm not being rude. You're just insignificant.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 12-05-2004 18:57 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 18:21 schreef helmet het volgende:
Minder retourtjes Eindhoven kopen


Ik vind 30 euro voor een nieuwe cd nogal veel (behalve als het de nieuwe Ayreon is )


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 17-05-2004 11:05 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Revolution is een geweldige cd. Dit weekend gekocht, en al meerdere malen na elkaar geluisterd. Vooral de nummers "Greed" en de titeltrack "Revolution" staan me aan. Alleen de videoclip voor "Revolution" is wel wat minder, maar kom, toch leuk dat die ook op de cd staat.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 22-05-2004 12:03 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Btw leuk hoe ik bij toeval mn muzieksmaak weer wat verbreedt heb . Ik had enkele weken terug de Greed EP van Crematory gekocht (op de gok). Daar bevonden zich de single Greed welke een lekker modern metalnummer met wat toetsen bleek te zijn. Plus de hartverscheurende akoestische ballad " farewell letter" en de Metallica-cover "One". Heb dus gisteren de nieuwe plaat Revolutions aangeschaft.

En wat blijkt? Dit album bevast naast die 'Moderne metalnummers' ook een hele shit aan cybergothic, electro, Industrial metal of hoe dit ook wordt genoemd (zoals ik al zie ben ik niet bekend in dit genre).

Normaal gesproken geef ik niks om dit soort muziek maar ik begin er al aan te wennen. De combinatie van beaths, bijna trance-achtige deuntjes en grunts+gitaren maken het best apart. Zoleer je nog eens wat

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 22-05-2004 12:04]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-10-2005 19:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

iemand fan?


signature


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-10-2005 19:44 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 19:06 schreef Hypnos het volgende:
iemand fan?


Fan is een groot woord, maar ik vind het wel een aardige band.

*zet Believe maar weer eens op*


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-10-2005 19:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 19:44 schreef altx het volgende:
Fan is een groot woord, maar ik vind het wel een aardige band.

*zet Believe maar weer eens op*



Das de enige cd die ik goed vind (van hen jaja)

al de rest voor de verkoop


signature


sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 10-10-2005 23:11 by sarthaz Wijzig reactieProfiel van sarthazQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 19:59 schreef Hypnos het volgende:
Das de enige cd die ik goed vind (van hen jaja)

al de rest voor de verkoop


welke verkoop je ??


..................


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-10-2005 23:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 23:11 schreef sarthaz het volgende:
welke verkoop je ??




Crematory …just dreaming (DIGI)
Crematory Creamatory (DIGI)
Crematory Illusions (DIGI)
Crematory Awake (DIGI)misschien
Crematory Transmigration (DIGI)
Crematory LIVE (DIGI)
Crematory Greed (MCD digi)
Crematory Fly (DIGI maxi)misschien


signature


sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 10-10-2005 23:15 by sarthaz Wijzig reactieProfiel van sarthazQuote dit bericht

Crematory …just dreaming (DIGI)
Crematory Creamatory (DIGI)
Crematory Illusions (DIGI)
Crematory Fly (DIGI maxi)misschien

die mag je aan de kant houden hoeveel vraag je ????


..................


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-10-2005 23:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

bwa, misschien wisselen ook ok zu. anders 8 euro tstuk of zo, ma we aj wa et om te wisslen.


signature


sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 10-10-2005 23:18 by sarthaz Wijzig reactieProfiel van sarthazQuote dit bericht

ga morgen eens kijken als ik iets heb om te wisselen anders is 8 euro goed
die heavens cry heb je die al mee ?


..................


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-10-2005 23:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja, die heb ik mee! Heb je die mago de oz nog?


OT: de clips zijn wel hilarisch van Crema


signature


sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 10-10-2005 23:22 by sarthaz Wijzig reactieProfiel van sarthazQuote dit bericht

ja die heb ik nog


..................


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-10-2005 23:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 23:15 schreef sarthaz het volgende:
Crematory …just dreaming (DIGI)
Crematory Creamatory (DIGI)
Crematory Illusions (DIGI)


die mag je aan de kant houden hoeveel vraag je ????



voor die 21
en dan 14 vr de patches

Crematory Transmigration (DIGI)
Crematory LIVE (DIGI)


die mag je voor 10 euro drbij hebben. Ben nie meer zo een fan van crematory eigenlijk


signature


sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 10-10-2005 23:32 by sarthaz Wijzig reactieProfiel van sarthazQuote dit bericht

dat is dan 45 int totaal
nu vind ik ze ook nie meer goed maar hun oude werken wel
ik ga dat dan ook overschrijven samen met dat voor die lp's


..................


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-10-2005 23:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ok 45

kga morgen die offerte eens opstellen. te veel werk vandaag


die believe cd van Crematory bestaat ook in razor, moest je die ergens vinden moe je maar eens zeggen.


signature


sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 10-10-2005 23:37 by sarthaz Wijzig reactieProfiel van sarthazQuote dit bericht

ok zal het laten weten


..................


slome
Usericon van slome
Posted 11-10-2005 0:27 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Hmmm, Crematory... Het enige nummer wat me kan bekoren is Through My Soul, verder heb ik om eerlijk te zijn nog geen enkele boeiende noot van deze band gehoord.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-04-2008 21:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen