|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ben het met Vintersorg eens, Crematory is het net niet, mist toch de overtuiging van bijvoorbeeld Anathema en de oude Paradise Lost, maar het is wel leuk om af en toe te horen. Overigens vind ik Ever Eve (albums "Stormbirds" en "Regret") beter... Ik dacht trouwens dat Crematory helemaal zou stoppen, maar dat zal dan wel niet kloppen. no text supplied |
|
Blabbermouth: CREMATORY Set Release Date For New Album - Mar. 30, 2004 German melodic gothic metal band CREMATORY have set a May 3 release date through Nuclear Blast Records for their much-anticipated comeback album, "Revolution". "Revolution" (view cover here) will contain 12 songs and will include a video for the title track. A limited-edition digipack will be released in addition to the regular CD version. CREMATORY recently issued a single, "Greed", featuring the title track, a cover version of METALLICA's "One", a ballad named "Farewell Letter", and the video for "Greed". |
|
En jawel, het nieuwe album is binnen en het is geweldig. Ze pakken de oude draad weer op, alleen iets wat meer electronische invloeden, net als de wat oudere albums eigenlijk. Maar wederom het kopen waard! En nu maar wachten tot ze een bezoek aan der Nederlanden komen brengen!! |
|
Ik heb alleen de EP en smacht naar geld om de nieuwe te halen |
|
quote:Minder retourtjes Eindhoven kopen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik vind 30 euro voor een nieuwe cd nogal veel (behalve als het de nieuwe Ayreon is ) |
|
Revolution is een geweldige cd. Dit weekend gekocht, en al meerdere malen na elkaar geluisterd. Vooral de nummers "Greed" en de titeltrack "Revolution" staan me aan. Alleen de videoclip voor "Revolution" is wel wat minder, maar kom, toch leuk dat die ook op de cd staat. |
|
Btw leuk hoe ik bij toeval mn muzieksmaak weer wat verbreedt heb . Ik had enkele weken terug de Greed EP van Crematory gekocht (op de gok). Daar bevonden zich de single Greed welke een lekker modern metalnummer met wat toetsen bleek te zijn. Plus de hartverscheurende akoestische ballad " farewell letter" en de Metallica-cover "One". Heb dus gisteren de nieuwe plaat Revolutions aangeschaft. En wat blijkt? Dit album bevast naast die 'Moderne metalnummers' ook een hele shit aan cybergothic, electro, Industrial metal of hoe dit ook wordt genoemd (zoals ik al zie ben ik niet bekend in dit genre). Normaal gesproken geef ik niks om dit soort muziek maar ik begin er al aan te wennen. De combinatie van beaths, bijna trance-achtige deuntjes en grunts+gitaren maken het best apart. Zoleer je nog eens wat [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 22-05-2004 12:04] |
|
iemand fan? signature |
|
quote: Fan is een groot woord, maar ik vind het wel een aardige band. *zet Believe maar weer eens op* Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Das de enige cd die ik goed vind (van hen jaja) al de rest voor de verkoop signature |
|
quote: welke verkoop je ?? .................. |
|
quote: Crematory …just dreaming (DIGI) Crematory Creamatory (DIGI) Crematory Illusions (DIGI) Crematory Awake (DIGI)misschien Crematory Transmigration (DIGI) Crematory LIVE (DIGI) Crematory Greed (MCD digi) Crematory Fly (DIGI maxi)misschien signature |
|
Crematory …just dreaming (DIGI) Crematory Creamatory (DIGI) Crematory Illusions (DIGI) Crematory Fly (DIGI maxi)misschien die mag je aan de kant houden hoeveel vraag je ???? .................. |
|
bwa, misschien wisselen ook ok zu. anders 8 euro tstuk of zo, ma we aj wa et om te wisslen. signature |
|
ga morgen eens kijken als ik iets heb om te wisselen anders is 8 euro goed die heavens cry heb je die al mee ? .................. |
|
ja, die heb ik mee! Heb je die mago de oz nog? OT: de clips zijn wel hilarisch van Crema signature |
|
ja die heb ik nog .................. |
|
quote: voor die 21 en dan 14 vr de patches Crematory Transmigration (DIGI) Crematory LIVE (DIGI) die mag je voor 10 euro drbij hebben. Ben nie meer zo een fan van crematory eigenlijk signature |
|
dat is dan 45 int totaal nu vind ik ze ook nie meer goed maar hun oude werken wel ik ga dat dan ook overschrijven samen met dat voor die lp's .................. |
|
ok 45 kga morgen die offerte eens opstellen. te veel werk vandaag die believe cd van Crematory bestaat ook in razor, moest je die ergens vinden moe je maar eens zeggen. signature |
|
ok zal het laten weten .................. |
|
Hmmm, Crematory... Het enige nummer wat me kan bekoren is Through My Soul, verder heb ik om eerlijk te zijn nog geen enkele boeiende noot van deze band gehoord. |
|
Is 'Denial' zo'n speciale cd? http://cgi.ebay.com/CREMATORY-Denial-CD_W0QQitemZ250242435931QQihZ015QQcategoryZ307QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |