IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Welke film was dat ook alweer? Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-10-2016 20:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hmmm... denk niet, maar zou kunnen


signature


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 15-10-2016 0:31 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

Cannibal Apocalypse aka Virus?

https://www.youtube.com/watch?v=33fa2BI-eNU


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-10-2016 0:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zo erg was het nu ook weer niet


nee, het was echt apocalyptisch.
US film, met een hero, stralingsziekten en zo


signature


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 15-10-2016 0:37 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

Hmmmm, der schiet mij nie direct ne film te binnen.

Zoals ik al eerder zei: stuur eens een mailke naar de mannen van Kindertrauma en geef hen zoveel mogelijk info. Kans is groot dat ge in no time erachter komt welke film het is

http://www.kindertrauma.com/


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-10-2016 1:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die gasten zijn mij kotsbeu ;p)


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-10-2016 8:58 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-10-2016 9:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hoe heet die film met die bus die in panne valt en geteisterd wordt door ene gevleugeld monster?


signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 17-10-2016 9:43 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ja, met die demonische vogelverschrikker. Even de naam kwijt. Toch niks speciaal.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 17-10-2016 9:51 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Jeepers Creepers (?)


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 17-10-2016 10:12 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Deeltje twee geloof ik.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-10-2016 12:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 23-05-2017 11:59 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik heb gisteren een jeugdmysterie opgelost. Ik heb vroeger nogal wat films 'gehoord' omdat ik vroeg op bed lag en mijn ouders nog een film gingen kijken (voor de duidelijkheid, mijn deur zat vlak bij de tv.)

Een van die films had een plot met een vliegtuig dat alsmaar doorvloog en waarbij ze er op een gegeven moment achterkomen dat er zelfs geen piloten zijn. En volgens mijn herinnering van wat ik hoorde, bleken ze uiteindelijk in de ruimte te vliegen. Vaag verhaal, maargoed. Gisteren dacht iemand direct 'Bingo' toen ik dit vertelde. The Langoliers, een Stephen King verfilming. Kan niet anders dan dat het 'm is, gezien de nogal specifieke plot. Ik heb 'm nog nooit gezien, maar zal het toch binnenkort maar eens gaan doen. Ik ben benieuwd of er nog nostalgie buttons ingedrukt gaan worden haha (ik was 11 ofzo).



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 23-05-2017 12:54 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ooit eens gezien, lang geleden. Het verhaal was best ok, meen ik mij te herinneren, maar de special effects waren nogal knullig met de computer gemaakt.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-05-2017 13:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

vette film, slechte CG
o, en Balkie!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 23-05-2017 13:54 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Cool, ben benieuwd! Lees wel dat het een film van 3 uur (lees: miniserie) is.



WMP
Usericon van WMP
Posted 23-05-2017 16:46 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Die serie had een leuk, interessant begin. Echter, dat blinde meisje en de verhaallijn van Balkie waren zo verdomd irritant, dat de serie met de minuut minder interessant werd. Daar bovenop nog de lachwekkend belabberde effecten, en het totaalplaatje was op z'n zachtst gezegd bedroevend. Verwacht er zeker niet teveel van.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 23-05-2017 16:51]


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 23-05-2017 16:50 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Lees gewoon het verhaal, ja. Film is flut.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 23-05-2017 17:00 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2017 13:05 schreef spectre het volgende:
vette film, slechte CG
o, en Balkie!


Eens opgezocht:



Godver :')


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 23-05-2017 17:27 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Onlangs een soortgelijk mysterie opgehelderd. Enige aanknopingspunten van mij waren "martial arts", "zwart-wit" en "uitgezonden in de zomer van 1990 op de BRT". Paar jaar terug hun archiefdienst gemaild en zij kwamen af met een titel uit 1989. Ik dacht: dat klopt niet, die film moet ouder zijn. Paar weken terug alsnog de film gevonden en het bleek idd een Koreaanse film uit 1989 te zijn. Hij was niet in zwart-wit...

Afijn, film dus gevonden. Vooral de soundtrack was me bijgebleven. Swordsman heet ie en via bol een tweedehands exemplaartje op DVD gevonden.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


WMP
Usericon van WMP
Posted 23-05-2017 20:49 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Ik zit al sinds mijn jeugd met een film in mijn hoofd die ik maar niet getraceerd krijg. Elke site al eens geprobeerd, maar nooit iets opgeleverd. Wellicht nu.
Ik kan slechts één scene herinneren: een oude film (zo'n jaren '50-'60 scifi-film), in zwart wit, en in de scene achtervolgt een vrouw een man op grote afstand door een grasachtig, heuvelachtig landschap. Op een gegeven moment komt de vrouw aan bij een grot, waar de man zich verschool, waar de vrouw ziet dat de man is gesmolten en stervende is. En daar houdt mijn herinnering op. Iemand enig idee?

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 23-05-2017 20:50]


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 23-05-2017 21:52 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

@Count, alweer gezien? Was 't wat?

WMP, geen idee man. Ik dacht heel even aan het begin van Night of the Living Dead .

Ik heb er ook nog wel eentje. Een scene waarbij een zwarte jongen allerlei zwevende visachtigen (of waren het hele grote insectachtigen?) ziet. Ooit een stukje van op tv gezien. Zal wel een jaren '80 film zijn.



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 24-05-2017 11:55 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2017 21:52 schreef Dirge for november het volgende:
@Count, alweer gezien? Was 't wat?



Ja, meteen. De film zelf is eigenlijk een typische historische martial arts film. Flinterdun verhaaltje, maar wel leuke actie. Het was vooral de soundtrack die in 1990 indruk had gemaakt. Ik had de muziek sindsdien nooit meer gehoord en de melodie die ik al die tijd in mijn hoofd had, bleek in al die tijd nog niks aan kracht te hebben ingeboet. Sowieso gek dat één melodie ruim 25 jaar in je hoofd kan blijven zitten.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 24-05-2017 13:53 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ik heb hier op dvd 'Ted and dingeskes Bogus journey' staan, omdat ik me meende te herinneren dat Faith No More (of toch de toenmalige welig behaarde gitarist) er een rol in had, maar dat zal dan toch de tweede film geweest zijn. Op een FNM-verzamelaar heb ik wel het nummer 'The Perfect Crime' staan, van die films dus. Erg aangenaam jaren tachtig sfeertje.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 30-05-2017 11:20 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2017 11:55 schreef Count Usher het volgende:
Ja, meteen. De film zelf is eigenlijk een typische historische martial arts film. Flinterdun verhaaltje, maar wel leuke actie. Het was vooral de soundtrack die in 1990 indruk had gemaakt. Ik had de muziek sindsdien nooit meer gehoord en de melodie die ik al die tijd in mijn hoofd had, bleek in al die tijd nog niks aan kracht te hebben ingeboet. Sowieso gek dat één melodie ruim 25 jaar in je hoofd kan blijven zitten.


Wel bizar en tof dat je die melodie nooit kwijtgeraakt bent. Hebbie een youtube linkie? :D



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 30-05-2017 12:11 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Yep, de betreffende melodie komt een eerste keer voorbij vanaf 2min13sec:



When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen