![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: een attribuut uit die film van Mel Gibson? signature ![]() |
|
quote: Oei, teer puntje geraakt. Geeft niks hoor, beter dat je je frustratie hier uit dan op je kind ofzo. Die heeft het al zo moeilijk met een grote baby als vader. ![]() |
|
quote:Teer puntje? Nee hoor, hoe kom je erbij ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Dat met die andere wang heb je nog steeds niet zo onder de knie. Wat zei die voorbeeldhippie van je daar ook alweer over? ![]() |
|
quote:Wordt jij echt niet moe van je eigen miezerige gejank? ![]() Doei. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Maar serieus, die jab richting Hypnos was van hetzelfde kaliber waar je hem altijd van beticht. Nu gaat het alweer snel richting dode familieleden neuken... maar ik vind dat WMP wel een punt heeft. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 14-03-2018 16:10] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Fusion doet een Trumpje: zoveel bullshit uitbraken dat elk valide punt wat tegen hem gemaakt direct ondergesneeuwd raakt door een nieuwe hoos aan verbale diarree. ![]() |
|
vraogje, weet iemand de naam van een film op Netflix, details kunnen verschillen, zou gebaseerd zijn op waargebeurde feiten. een Amerikaans bedrijf (wapenindustrie?) zou zijn werknemers heel slecht betalen (soms ook niet) door slechte werking HR. Een (Poolse?) medewerker zou 3 maand geen loon gekregen hebben en is naar de aandeelhouders gestapt. Zaak zou in de media gekomen zijn, Hun enige klant was de Amerikaanse regering, die zou contract stopgezet hebben en bedrijf zou bankroet gegaan zijn. op Netflix wellicht iemand een idee? signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |