|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha, inmiddels wel ja en daar maken de platenmaatschappijen handig gebruik van. Voor mij was vinyl een jaar of tien geleden een mooi middel om voor weinig geld goede oude platen te kopen. Veel seventies rock (waar ik erg van houd) is vaak beter op vinyl verkrijgbaar. Op de vrijmarkt denken veel malloten dat hun oude vinyl hun gewicht in goud waard is en proberen ze zonder blikken of blozen hun oude Dire Straits lp te verkopen voor een tientje. |
|
quote: Moest het toch even opzoeken... |
|
quote: Beste post van de thread. KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
quote: Beste post van de thread. KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
quote: Zozo KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
Is ook gewoon lelijk, dat lettertype KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
Gewoon shirts van bandnamen die niet compatibel zijn met pc. Anthrax Maken nog degelijke muziek ook KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
quote: Dat anderen jouw outfit gaan kopiëren lijkt me dan ook nihil. KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
quote: Wat is je punt? Nu kan ik ze niet meer voor een knaak en een bos wortels op elke hoek van de straat kopen maar moet ik weer meer naar de dumpshop. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als het enkel voor het gebruiksgemak is, waarom dan de camo-print? In Stock Americain vrij goedkoop te krijgen nog. [Dit bericht is gewijzigd door Hristo op 11-11-2016 8:33] KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
quote: Ook gebruiksgemak. Als ik dan een keer loop te smeren met koffie of met een zatte kop de uien en saus van mijn hamburger laat flikkeren vallen de vlekken minder op. Je wil er natuurlijk toch een beetje netjes bij blijven lopen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gebruiksgemak KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
|
|
Ik vind het best grappig dat de media bepalen dat metalheads flippen vanwege deze hype. Heeft één van jullie al iemand in zijn metalvriendenkring daadwerkelijk zien flippen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wat een geklaag om niets. Trump is de nieuwe president van de VS, maar nee, we gaan ons druk maken over shirtopdrukken. Mensen hebben tegenwoordig veel te veel vrije tijd. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
@ XXL: Geen idee, ik heb geen vrienden, hehe. Laat staan metalvrienden. Roy donders heeft een zwart bomberjack aan, zie ik net. Godver. Komen die wéér in de mode? [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 11-11-2016 23:18] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ja, laten we ons druk maken om alles! Nee, toch. Dichtbij houden. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://noisey.vice.com/nl/article/de-metalshirt-hype-heeft-een-nieuwe-dieptepunt-bereikt?utm_source=noiseyfbned Nee is prima dit. Geen enkel probleem mee.. |
|
Maar is er hier al iemand zo'n mainstrain persoon met een metalshirt tegengekomen. Ik zelf nog niet. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Hoe kun je zien of iemand met een metalshirt mainstream is? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
En wie interesseerd het wat? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik kwam een jaar geleden wel veel metaldames tegen. Mooier dan gemiddeld zeg maar... Bleek het een modedingetje te zijn, leren jasje, strakke jeans. Mooi toch. Ga klagen bij de bands die dik verdienen aan de H&M shirts, als je zonodig moet klagen. |
|
quote:Ja, het is een rebel, maar moet ook niet onderschat worden als kritisch zwaargewicht. "Trommelen omdat de maan er is, trommelen omdat de maan er niet is." |
|
ze moeten doen wat ze zelf willen. mainstream mode cultuur is altijd al oppervlakkig en dom geweest en dat is nu niet anders. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |