|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Burzum vrouw? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat shirt heb ik ook. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dat blauwe? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ook met twee bobbels? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dat broekje zal 'm ook niet ontbreken gok ik zo. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 21-11-2016 16:56] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Nog een artikel. https://www.independent.co.uk/arts-entertainment/music/news/lady-gaga-people-don-t-know-the-importance-of-metal-10466020.html The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
TL;DR Gaga vind Iron Maiden vet. Poe poe. Edit: je moet trouwens wel echt je hersenen kapot hebben gesnoven wil je dat "artikel" te lang vinden, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 08-02-2017 20:52] |
|
quote: Ik snap het probleem niet zo, een vriend van me draagt ook Britney Spears tour shirts. Van haar fanbase hoor je hier weinig kritiek over. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Goed artikel, lekker kort ook, ja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |