IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Graspop 2017 Vorige pagina | Volgende pagina
PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 19-12-2016 8:47 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Toch ook wel blij met Emperor en nog wat anderen, maar weer mooi uitgesmeerd over drie dagen. Maar vrijdag zal dan toch al redelijk zeker zijn.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 19-12-2016 21:07 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2016 15:01 schreef Negatieveling het volgende:
Eerlijk is eerlijk, er staan best wel aardige en zeker ook onverwachte namen tussen. Maar als je dan ziet dat het op een kuthaartje na €200 moet kosten, je daarbij in gedachten de hoeveelheid geld optelt die eten en drinken je daar gaat kosten, en daarbij het vooruitzicht hebt op de bloedverziekend irritante aan- en afreis inclusief wachtrijen voor de ingang om dan vervolgens om onduidelijke redenen te moeten wachten met het opzetten van je tent totdat de plaatselijke padvinderij een rood-wit lint een paar meter verplaatst heeft... Nee, dan kan ik weer makkelijk passen.

Ik zag een paar interessante namen in de line-up, overwoog om wellicht eens te gaan.. maar je hebt me al genezen.. thanks!


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-12-2016 21:35 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Zitten wel een paar leuke namen tussen maar echt geil word ik er nog niet van. Desalniettemin wel enorm veel zin om te gaan. Dan richt ik me maar meer op de kampioenschappen bierdrinken & burgers kanen dan op de bands.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 19-12-2016 23:24 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

En buikschuiven op de tafels in de biergarten. Met splinters. Mooi werk!



tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 20-12-2016 1:10 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

psychotic waltz was ongelooflijk toen ik ze zag in 2012 maar het lijkt erop dat ze er een tour omheen gaan plakken



Lepracon68
Usericon van Lepracon68
Posted 10-02-2017 22:59 by Lepracon68 Wijzig reactieProfiel van Lepracon68Quote dit bericht

Ik word erg blij van de zaterdag.
- Deep purple heb ik nog nooit live gezien en gezien hun leeftijd is het misschien nu of nooit.
- Alter bridge ben ik gaan waarderen door hu gitarist die ook zijn eigen sideprojecct ernaast heeft onder izjn eigen naam: Tremonti , zoek maar eens op als je van dubbele bassdrum houd
- 5 Finger Death Punch is nog zo'n lekkere goeie stevige jongen, zeker dat nummer "lift me up" met Rob Halford van Judas Priest
- Avatar , de mix van S.O.A.D. en Rammstein (vind ik) Geniale band uit sweden, soms te schreeuwerig, maar vaak heel fijn!

Voor de rest wil ik altijd nieuwe bands beluisteren om ze te leren kennen, ik zoek altijd goeie muziek.

Ik denk erover om zaterdagpas te kopen.
Is het te doen met de auto(afstand 1,5 uur dus dat bedoel ik niet)? iemand ervaring voor parkeren en laatste stuk lopen?



TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 11-02-2017 1:05 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

5 finger death punch stevig....


TUFKAM


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 11-02-2017 1:16 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2017 1:05 schreef TUFKAM het volgende:
5 finger death punch stevig....


Stevig kut ja.



TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 11-02-2017 1:30 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Duidelijk !


TUFKAM


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 13-02-2017 7:44 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Zo lang het niet regent, is de parking best ok, nog zo'n 10 minuutjes wandelen van het terrein zelf.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 13-02-2017 9:07 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Als je pas laat arriveert kan die 10 minuten wel oplopen naar een half uurtje...




XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-02-2017 9:11 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Daar hadden ze vroeger die veewagens voor als pendel. Zijn die er niet meer?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dkarn
Usericon van Dkarn
Posted 13-02-2017 20:51 by Dkarn Wijzig reactieProfiel van DkarnQuote dit bericht

Al een jaar of tien niet meer nee.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-02-2017 21:49 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2017 22:59 schreef Lepracon68 het volgende:
Ik denk erover om zaterdagpas te kopen.
Is het te doen met de auto(afstand 1,5 uur dus dat bedoel ik niet)? iemand ervaring voor parkeren en laatste stuk lopen?




Vorig jaar was het een ellende met al die regen en parkeerplaatsen die niet meer begaanbaar waren. Toen naar alternatieve parkeerplaats midden in een woonwijk geloodst en vandaar met een pendelbus naar het Graspop terrein. Terug bleek de pendelbus niet meer op de aangegeven plek te vertrekken en dus 3 km naar een andere halte moeten lopen.

Maargoed, vorig jaar was het wel erg uitzonderlijk

Normaal ben je met een half uurtje wel klaar.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 16-02-2017 15:40 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Toch maar een kaartje voor vrijdag gekocht. De kans om Emperor live te zien (en dan nog om Anthems...live te brengen ) mag ik niet laten schieten.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-02-2017 21:51 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

En dan zetten ze Emperor op de mainstage. Ik weet niet of dat nou zo goed tot zijn recht komt hoor...


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 16-02-2017 21:57 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Normaal mogen die op de 2de mainstage dan wel na Rammstein spelen, in het donker dus.
Maakt toch een verschil.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-02-2017 1:07 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Inderdaad, kan erg gaaf worden. Ben er zelf nog niet uit of ik enkel vrijdag dan wel combi ga. Vrijdag en zaterdag zijn erg sterk, maar zondag valt me toch behoorlijk tegen.


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 17-02-2017 10:55 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Voor mij is de zondag ook de minste dag tot nu toe. Al heeft die met onder andere Mastodon, Opeth, Primus, Anathema en Kvelertak ook al enkele boeiende bands voor me.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 18-02-2017 11:56 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Ik vind zondag net de enige dag dat er genoeg bands spelen die me aanspreken om eventueel een ticket te kopen, zij het dat het ook maar weer allemaal bands zijn die ik al meermaals gezien heb, dus ik wacht wel af tot de week voordien en beslis dan in functie van het weer.



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 07-03-2017 10:01 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Nou, die vrijdag is er alleen maar beter op geworden

Rotting Christ
Melechesh
Decapitated
The Dillinger Escape Plan (wel grote kans dat die opmoeten op hetzelfde moment als Emperor, en dan kies ik toch resoluut voor Emperor).

Ook wel een beetje benieuwd voor Sepultura en Epica (dit dan vooral vanwege het, ahum, esthetische aspect).


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


zdark
The Mighty
Usericon van zdark
Posted 07-03-2017 17:25 by zdark (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van zdarkQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2017 10:01 schreef PandroidJack het volgende:
Nou, die vrijdag is er alleen maar beter op geworden



Ook wel een beetje benieuwd voor Sepultura en Epica (dit dan vooral vanwege het, ahum, esthetische aspect).


Geile jongens bij Sepultura idd


DEATH FUCKING METAL


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 21-03-2017 14:07 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Tijden staan inmiddels op de site zie ik. Op zondag wel wat vervelende overlap zoals Queensrÿche vs. Anathema en Opeth vs. Gotthard. Verder vind ik het wel meevallen.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 21-03-2017 14:22 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Gotthard live met die nieuwe zanger, is dat überhaupt de moeite nog wel?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 21-03-2017 15:07 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Voor vrijdag valt de planning goed mee..

Om 12:00h zou ik toch al graag Tribulation zien
Om 13:15 Decapitated en
Om 14:45 Melechesh gevolgd door
Om 16:15 Rotting Christ (allemaal al op hetzelfde podium )
(Psychotic Waltz speelt wel in het tijdsvak van R.C., ben ik ook wel benieuwd naar)
Om 17:45 Solstafir en nadien misschien nog een beetje Sepultura of Prong
Om 19:25 Amen Ra, wat ik vorige keer niet zo krachtig vond (ligt misschien aan de festivalsetting), dus Alcest gaan zien is sowieso ook een optie
Dan, om tijd te vullen, eventueel een beetje Epica en Europe,
Om 21:55 even Dillinger Escape Plan maar zeker op tijd gaan klaar staan (fanboy)
Om 22:35 Emperor en dan zou ik achteraf nog Rammstein volledig kunnen meepikken, maar dat zal afhangen van de moeheidsfactor.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen