|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
CANDLEMASS SUFFOCATION POSSESSED ANGELCORPSE - last reunion show ARCHGOAT GOAT TORMENT BATUSHKA ULCERATE VITAL REMAINS UADA www.metalmean.be [Dit bericht is gewijzigd door steph ptc op 14-07-2017 11:18] |
|
+ POSSESSED |
|
Ulcerate en Batushka, dat is lekker. DEATH FUCKING METAL |
|
+ HOBBS' ANGEL OF DEATH |
|
+ SUFFOCATION |
|
|
|
+ UADA |
|
jammer dat angel corpse er nu al weer mee op houd. |
|
Exit : AOSOTH HOBBS' ANGEL OF DEATH In : ARCHGOAT (Fin) GOAT TORMENT (Bel) |
|
Aanwezig hoor Faustian Spirit of the Earth |
|
Kaartje is binnen. Eens moet de eerste keer zijn om Candlemass te zien hè... Hakuna matata |
|
Is hier al een speelschema van bekend? |
|
Hakuna matata |
|
quote: Nog niet. Deze even in de gaten houden: http://www.metalmean.be/2017/ Hakuna matata |
|
Ook maar even kaartje geregeld, hopelijk speelschema snel bekend. |
|
Hey MMayo, ga je ook? Gezellig! |
|
Ja heel gezellig allemaal weer. |
|
quote: Hier moet je toch ook even moeilijk over doen, zoals het hoort.. Watisdezeeee? |
|
Oh ik dacht dat ik dat deed, jij hebt het gewoon in de verkeerde toon gelezen. |
|
SCHEDULE 2017 11 : 00 Doors 12 : 00 UADA (45’) 13 : 10 GOAT TORMENT (45’) 14 : 20 ARCHGOAT (45’) 15 : 30 ULCERATE (50’) 16 : 45 VITAL REMAINS (50’) 18 : 00 ANGELCORPSE (60’) 19 : 25 SUFFOCATION (60’) 20 : 50 POSSESSED (60’) 22 : 20 CANDLEMASS (80’) 00 : 05 BATUSHKA (60’) |
|
quote: Goed mogelijk met mijn toondoofheid. |
|
quote:Gadver, ik haat hippiemuziek. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Prima schema, de allereerste en de allerlaatste band interesseren me toch niet. |
|
Voor de Doors zou ik op een metal festival inderdaad ook niet warm lopen. Op een ander festival ook niet trouwens. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik loop ook niet meer zo warm voor "doors" grappen |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |