|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Erg voorlopig lijstje van mij tot nog toe: 1) Disbelief - The Symbol of Death 2) Fen - Winter 3) Manetheren - The End 4) Helheim - landawarijaR 5) Anomalie - Visions 6) Dimmu Borgir - Forces of the Northern Night 7) Woe - Hope Attrition 8) Scuorn - Parthenope 9) Falls Of Rauros - Vigilance Perennial 10) Nocte Obducta - Totholz - Ein Raunen Aus Dem Klammwald 11) Cult Of Erinyes - Tiberivs 12) Ex Deo - The Immortal Wars 13) Farsot - Fail Lure 14) Dominia - Stabat Mater 15) Maat - Monuments Will Enslave 16) Kalmankantaja - Demo IV 17) Diablerie - The Catalyst vol I: Control 18) Pandemonium - Nihilist 19) Selvans - Hirpi 20) Antropomorphia - Sermon Ov Wrath Zenial |
|
Bedankt voor de Cormorant tip! Al heel vaak geluisterd met heel veel plezier! |
|
Tussenstand: augustus 1. Dodecahedron – Kwintessens 2. Fleet Foxes – Crack-Up 3. The Ruins of Beverast – Exuvia 4. Grizzly Bear – Painted Ruins 5. Slowdive – Slowdive 6. The Great Old Ones - EOD: A Tale of Dark Legacy 7. Laster - Ons Vrije Fatum 8. Tchornobog – Tchornobog 9. Loss - Horizonless 10. Heretoir - The Circle 11. Thurston Moore – Rock 'n Roll Consciousness 12. London Grammar – Truth is a Beautiful Thing 13. Emptiness – Not for Music 14. Der Weg Einer Freiheit – Finisterre 15. Hundredth – Rare 16. Ulver – The Assassination of Julius Caesar 17. Avatarium – Hurricanes and Halos 18. Venenum – Trance of Death 19. Execration – Return to the Void 20. Kairon; IRSE! – Ruination Ik denk dat er in september veel gaat veranderen in mijn lijst. Veel goede albums gehoord, maar nog niet genoeg beluisterd voor een notering. Albums waar ik benieuwd naar ben in september: LCD Soundsystem, Mogwai, Dälek, Septicflesh, The National, Motorpsycho, Deerhoof, Ariel Pink, Benjamin Clementine, Caligula's Horse, The Contortionist, Soror Dolorosa, Grave Pleasures, Chelsea Wolfe, Godspeed You! Black Emperor, Counterparts, Wolves in the Throne Room, Ufomammut, Monarch, Mastodon, METZ, Vulture Industries, With the Dead, Process of Guilt, Kamasi Washington, Kadavar, TORRES, 36 Crazyfists, Primus, Radio Moscow, Ben Frost [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 01-09-2017 19:38] |
|
Ritual Knife – Hate Invocation Reverorum Ib Malacht – Ter Agios Numini Weet iemand wanneer en of er nieuw materiaal van Sect Pig uitkomt? Ik had vernomen dat het dit jaar zou zijn, ik kan het mis hebben... |
|
Ik luister de laatste tijd erg vaak naar die nieuwe van Leprous. Had vooraf vernomen dat het quasi geen metal meer zou zijn en de zang nog meer op de voorgrond zou treden, net als de toetsen. Zaken waar ik toch wel wat schrik voor had om eerlijk te zijn. Mijn eerste luisterbeurt was dan ook niet geheel overtuigd, maar per luisterbeurt blijft Malina echter groeien bij me. Ik durf nu al te beweren dat dit voor mij hun beste album tot nu toe is. En verwacht dan ook dat hij best hoog zal eindigen in men jaarlijst, terwijl ik aanvankelijk dacht dat die er nooit in terecht zou komen. (mede door belachelijk veel goede releases dit jaar) |
|
quote: Die nieuwe van Leprous is inderdaad verrassend goed. The Congregation vond ik veel te langdradig en repetitief, maar op Malina lijken ze de balans tussen het hectische oude werk (Tall Poppy Syndrome, Bilteral) en het relatief simpelere werk (Coal, The Congregation) gevonden te hebben. The Last Milestone is een fenomenale afsluiter! Malina doet me behoorlijk denken aan het IJslandse Agent Fresco. Als je die band nog niet kent; zeker checken! |
|
quote: Die link had ik idd ook al gezegd. Agent Fresco ooit leren kennen, toen ze support waren voor ... (ik weet niet meer welke tour) Touren trouwens samen met Leprous nu. |
|
Nieuwe GY!BE en WITTR zijn gaaaaaf, en dan later deze week ook nog Grave Pleasures. |
|
Met die eerste kan ik niks, maar Wolves in the throne room viel na een luisterbeurt heel erg tegen. Dat vrolijke openingsgitaartje al. |
|
Jammer. Hopelijk gaat ‘ie met meer luisterbeurten wat meer voor je doen. Het zit er waarschijnlijk niet in, maar ik ga toch mijn uiterste best doen ze tijdens de aankomende tour weer ergens te zien. |
|
Ik heb Wolves In The Throne Room altijd al matig gevonden en daar is geen verandering in gekomen. |
|
https://wyattdoom.bandcamp.com/album/mount-sinai-aswan Uitgebracht op het labeltje van een collega-ambtenaar The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Om te chillen, The War On Drugs - A Deeper Understanding. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Heerlijk saaie plaat weer, en dat bedoel ik positief! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Das mijn plaat van het jaar denk ik |
|
Dylanachtige slowcore met enkel downers en geen uppers. Eenzijdige vredespijp, weinig oorlog. goed om euforie te temperen na een vruchtbare werkdag. Ideaal StuBruvoer dus signature |
|
erg fijne plaat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
nuja, ik hou er meer van dan Oscar & The Wolf iig kennen jullie Absynthe Minded? plaat net uit , nuja net deze is hun bekendere [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-09-2017 16:05] signature |
|
Tussenstand: september 1. Dodecahedron – Kwintessens 2. LCD Soundsystem – American Dream 3. Fleet Foxes – Crack-Up 4. The Ruins of Beverast – Exuvia 5. Grizzly Bear – Painted Ruins 6. Slowdive – Slowdive 7. The Great Old Ones - EOD: A Tale of Dark Legacy 8. Laster - Ons Vrije Fatum 9. The Contortionist – Clairvoyant 10. Monarch – Never Forever 11. Heretoir - The Circle 12. Loss - Horizonless 13. Tchornobog – Tchornobog 14. Thurston Moore – Rock 'n Roll Consciousness 15. Der Weg Einer Freiheit – Finisterre 16. London Grammar – Truth is a Beautiful Thing 17. Celeste – Infidéle(s) 18. Emptiness – Not for Music 19. Ufomammut – 8 20. Ulver – The Assassination of Julius Caesar De enige plaat die Dodecahedron van zijn troon zou kunnen stoten is de opkomende plaat van Bell Witch. Daar heb ik extreem hoge verwachtingen van. Releases in oktober waar ik benieuwd naar ben: Lunatic Soul, Primitive Man, Spirit Adrift, Enslaved, St. Vincent, Spectral Voice, Amenra, Vuur, Bell Witch, And So I Watch You From Afar, Blut Aus Nord [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 30-09-2017 17:04] |
|
Carnal Diafragma – Grind Restaurant Pana Septika Imperceptum – Aeons of Saturnine Desolation |
|
Ik vind Absynthe Minded best ok, en de muziek die de frontman voor 'Bevergem' had gemaakt, vond ik ook fijn. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Nieuwe Kauan is weer een parel. Wel in een behoorlijk andere vorm. Ze waren al langer afgestapt van hun doom sound, maar dit is toch nog een pak warmer qua sound dan voorheen. |
|
Het Franse Misanthrope is ook terug. Altijd wel een leuke, interessante band gevonden, desondanks de bombast. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |