|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Prachtig inderdaad! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Ik denk hierbij direct aan deze vanaf 9min38: Een die iets minder bekende vanaf 5min48 (eigenlijk start de melodie al vanaf 4min49) is: |
|
Jormundgand van Helheim KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
Qua intro blijft Emperor-In The Nightside Eclipse onnagangbaar. Dat onweer en dan die overgang naar het eerste nummer. Daarna zakt het in. KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
OUTro's Hristo. When your people matter, menstrual health matters |
|
Enslaved-Loki KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
Trapped Under Ice - Believe I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: south of heaven --> raining blood (live) Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Superlompe riff aan het eind, maar o zo effectief met die constante versnelling en verhoging in intensiteit! [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 07-01-2017 13:33] |
|
quote: Deze had ik inderdaad ook nog in gedachten. |
|
Outro/tussentro/intro: "I Don't Believe in Love" -> "Waiting for 22" -> "My Empty Room" -> "Eyes of a Stranger" Vonnuk moi When your people matter, menstrual health matters |
|
08:56 Hoe die gitaren door razen nadat die geweldige drums gestopt zijn. Black Metal mooiheid! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Een outro bestaat natuurlijk slechts bij de gratie van de gehele compositie. Vanaf 2:44 (!) heerlijk slepend en nasudderend contrast met de start. Vanaf 3:30. Zo'n melodie die eeuwig door lijkt te kunnen gaan Dat geldt eigenlijk ook voor de outro van Fade to Black. Vanaf 5:03 ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
|
|
quote: Direct mijn gedachte, dikke +1! En verder Those of the Unlight van Marduk, en dan vooral de live-uitvoering op Infernal Eternal. Vanaf 35:25. Eindriff, opbouwen naar een einde en net als je denkt dat het nummer af is nog heel even kneiterhard het gaspedaal ingedrukt. Alles kapot. Elke keer weer kippenvel. [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 07-01-2017 17:37] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Stoere jongen KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
De nuance tussen cryptisch zijn en gewoon banaal is zeer dun. En als je cryptisch wilt zijn, steek er dan aub wat meer inventiviteit en vindingrijkheid in. Gratuit wat aan namecalling doen neigt meer naar hypocrisie KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
"Ik ben niet goed genoeg om in de klassieke stromingen serieus genomen te worden en daarom ga ik wat pseudo-intellectueel wezen in een subcultuur" Vonnuk moi KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
Wel grappig, want geen één van die namen zegt me wat. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zal wel "Hetgeen ik pretendeer te zijn, kijkt normaalgezien neer op dit forum waarop ik ganse dagen op vertoef" Moi hoor KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
signature |
|
quote: En dan zo door in American Dreams LEAVE ME FAR BEHIIIIIIIIND [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 07-01-2017 21:22] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
dan toch deze signature |
|
quote:Pfff tijdje geen seks gehad ofzo? Het is Queensryche's Operation Mindcrime. Sorry hoor enzo When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Exact! Nooit begrepen wat die outro daar doet. Doe ik nog steeds niet. Maar het is zo'n random, heerlijke toevoeging. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |