IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Axamenta Vorige pagina | Volgende pagina
Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-11-2002 12:26 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 15 november 2002 10:54 schreef Mordheim het volgende:
effe een update: nieuwe url:
www.axamenta.com check it out zou ik zo zeggen

Bekeken, geïnspecteerd en goedgekeurd

Goeie site Mordheim, ook ogoed voor Mortifer, weer wa reclame derbij voor ze

Axamenta -->

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 15-11-2002 12:27 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2002 12:24 schreef WickedKimmie het volgende:
Mooie site, hoewel ik de vorige ook erg mooi vond.
Even wat muziekjes gedownload...conclusie: JAAAAAAAAA!!!!!!!

ik ken het al voor dynamo, daar heb ik hun cd gekocht

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-11-2002 12:28 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 15 november 2002 12:27 schreef wladimir het volgende:

ik heb ze alletwee, beide erg goed

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 15-11-2002 12:29 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2002 12:27 schreef wladimir het volgende:

en dat licht mij niet ff in...tssss

kwam zeker door het Finntroll-incident

maargoed, back on topic, shall we?

[Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 15-11-2002 12:29]

I spy with my little and verrry evil eye.....

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 15-11-2002 12:32 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2002 12:28 schreef beli mawr het volgende:
ik heb ze alletwee, beide erg goed

waar kan ik die eerste krijgen??

(ben al on-topic Kim)

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 15-11-2002 12:32 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2002 12:32 schreef wladimir het volgende:
waar kan ik die eerste krijgen??

(ben al on-topic Kim)

Bij Axamenta zelf denk ik zo.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Vinay
Usericon van Vinay
Posted 15-11-2002 13:13 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

beyond the hauting sample klinkt wel goed

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 15-11-2002 13:17]

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 15-11-2002 13:28 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 5 november 2002 19:51 schreef Inside-Lie het volgende:
Hmmm, ligt het aan mij? Heb ik wat gemist? Doet Sharteel mee op die Axamenta CD?

Yes, she does...

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 17-06-2003 19:18 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

axamentasite is restyled en up to date, check it out!

www.axamenta.com

"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 17-06-2003 19:19 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 19:18 schreef Mordheim het volgende:
axamentasite is restyled en up to date, check it out!

www.axamenta.com

Gister al gedaan, ziet er wel beter uit nu
Morgen die nwste mp3 es luisteren.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 17-06-2003 19:21]

chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 17-06-2003 19:51 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

Axamenta!!!!!!

www.error-band.tk - Melodic Death Metal

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 17-06-2003 21:14 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2002 13:28 schreef Sharteel het volgende:
Yes, she does...

Enne, wat doet ze dan op die cd?

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 18-06-2003 15:06 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

...blijven HEERSCHEN!!!!!!

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-06-2003 16:18 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 21:14 schreef DarknessThere het volgende:
Enne, wat doet ze dan op die cd?

*mep*Zingen tuurlijk

Maar eh, ik ben vooral benieuwd naar meer nieuw werk van Axamenta,...

Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 29-06-2003 13:37 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

Statement:

Due to lack of time I decided to quit Axamenta. After almost six years of faithful service as a guitar/keyboard player it was a very hard and painful decision for me. But the booze, the groupies, the needles and the fast life on the road, it was just tearing me apart. I was being alienated from my inner-self I will try to complete the project with Kris Verwimp (more info on the Axa-website) and there is a chance that I will still be assisting the Axa-team as a complementary composer-sidekick, but my full attention will go to my other band Epica.

We go apart as friends and I wish Axamenta the best in the future.

Yves

Bij deze:
gemotiveerde en talentvolle gitaristen / toetsenisten kunnen mailen naar
info@axamenta.com

cheers
peter der axamentanen

"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-06-2003 14:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 juni 2003 13:37 schreef Mordheim het volgende:
...the needles ...

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-06-2003 14:27 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 juni 2003 13:37 schreef Mordheim het volgende:
Statement:

Due to lack of time I decided to quit Axamenta. After almost six years of faithful service as a guitar/keyboard player it was a very hard and painful decision for me. But the booze, the groupies, the needles and the fast life on the road, it was just tearing me apart. I was being alienated from my inner-self I will try to complete the project with Kris Verwimp (more info on the Axa-website) and there is a chance that I will still be assisting the Axa-team as a complementary composer-sidekick, but my full attention will go to my other band Epica.

We go apart as friends and I wish Axamenta the best in the future.

Yves

Bij deze:
gemotiveerde en talentvolle gitaristen / toetsenisten kunnen mailen naar
info@axamenta.com

cheers
peter der axamentanen
Dat zat eraan te komen... Epica heeft een bomvolle agenda tegenwoordig en en ik heb begrepen dat Yves er ook nog een studie naast volgt en dan is het gewoon niet te doen...

Succes met het vinden van vervanging..

Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 29-06-2003 14:52 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2003 14:06 schreef Mutilator het volgende:

die zinnen met een serieuze korrel zout opnemen he basically: combinatie Axamenta / Epica / studie was niet meer mogelijk

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 15-07-2003 9:43 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Om even verder te gaan op mij post in het Epica/after Forever topic:

Ok, dus gitarist Yves is er ook uit:
-Het zit Axamenta blijkbaar niet mee, het is echt een komen en gaan van leden, en te zeggen dat ik de band nog maar begon te kennnen toen hun eerste full-cd uitkwam (ik herinner me die luistersessie nog )

Ik snap het ergens niet: Axamenta heeft verdomme potentieel: en vooral live zijn ze echt sterk: ik vraag me dan ook af waarom iedereen zo nodig met wat anders wilt beginnen: nu twijfel ik niet aan de techninsche kwaliteit van de niuewe projecten van ex-leden, maar Axamenta heeft tenminste enkele originele invalshoeken , ze hebben bokvoorbeeld echt een eigen sound, en dat mag tegenwoordig al héél wat wezen.

Als er nieuwe degelijke muzikanten gevonden worden: NAGEL ze vast, hang ze aan ketens , een stabiele line-up zou wonderen doen voor deze band.

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 15-07-2003 11:28 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 15 juli 2003 9:43 schreef Gunman het volgende:
Om even verder te gaan op mij post in het Epica/after Forever topic:

Ok, dus gitarist Yves is er ook uit:
-Het zit Axamenta blijkbaar niet mee, het is echt een komen en gaan van leden, en te zeggen dat ik de band nog maar begon te kennnen toen hun eerste full-cd uitkwam (ik herinner me die luistersessie nog )

Ik snap het ergens niet: Axamenta heeft verdomme potentieel: en vooral live zijn ze echt sterk: ik vraag me dan ook af waarom iedereen zo nodig met wat anders wilt beginnen: nu twijfel ik niet aan de techninsche kwaliteit van de niuewe projecten van ex-leden, maar Axamenta heeft tenminste enkele originele invalshoeken , ze hebben bokvoorbeeld echt een eigen sound, en dat mag tegenwoordig al héél wat wezen.

Als er nieuwe degelijke muzikanten gevonden worden: NAGEL ze vast, hang ze aan ketens , een stabiele line-up zou wonderen doen voor deze band.

Ff voor de duidelijkheid, er zijn er al even veel uitgestapt als uitgegooid.. En ik kan zelfs nog meer zeggen, maar dat ga ik hier ff niet doen..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 15-07-2003 11:36 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2003 11:28 schreef Sharteel het volgende:
Ff voor de duidelijkheid, er zijn er al even veel uitgestapt als uitgegooid.. En ik kan zelfs nog meer zeggen, maar dat ga ik hier ff niet doen..

Dat spreekt voor zich, ik heb dat zo goed als ik kon een beetje gevolgd, als het muzikaal (technisch of puur qua smaak) niet meer klikt, lukt het zekert niet.

*plaag modus* Enneh, meer? Sharteel terug op t podium? --->klonk wel leuk op CD (nooit gezien helaas), maar ze kunnen het zo ook wel meer dan behoorlijk

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 15-07-2003 11:39]

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 15-07-2003 11:41 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Hahaha, neenee, Sharteel houdt zich bij haar covergroepje.. Veeeeeeeeeeeeeeele plezanter..

DarknessThere
Posted 15-07-2003 11:43 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Covergroepje?

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 15-07-2003 11:50 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ja we spelen van Black Sabbath tot Bananarama tot Survivor.. Whatever we like..

DarknessThere
Posted 15-07-2003 11:51 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Interesting...

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com