|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hey ook waar, ff bijzetten in mn MustSee, lijkt me lollig I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Zolang jullie al die tegenslagen naast jullie neerleggen en ermee doorgaan!!! Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
quote: we gaan zeker door hehehe, we komen harder terug ..faster than a laserbullet....louder than an atombomb..etc... anywayz...audities die al geweest zijn beloven veel voor de toekomst van axamenta "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: Klinkt een beetje erg Judas Priest-achtig (niet dat dat slechte muziek is, maar t zou erg radicaal zijn) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Euhm,... zolang Mordheim zijn vocals niet teveel in die richting aanpast... (en add me nu es op je messenger kerel ) |
|
quote: bij wijze van spreken he Gman en Asherah tzal wachten zijn tot de firewall hier op werk overruled wordt en anders thuis tegen tweekend "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: K hoor het al *héél high pitch: "Heeaavy metaaaaaaal!!!!"* ....liever niet I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Zalig, ben hier eindelijk ook binnengeraakt!! Nice !!! Ziet er een leuk forumtje uit hier , ik denk datik in deze wei gaan blijven staan voor een tijdje Wat Mordheim zegt is volledig correct, Gitaristen en keyboardspeler wordt gezocht, enkele goede gitarist-kandidaten hebben de revue al gepasseerd dus dat ziet er goed uit... keyoardspelers is iets moeilijker, dus geinteresseerden mogen ons altijd contacteren, liefst zelfs En hier nog een geschenkje in de hoop hier wat populair te worden http://users.pandora.be/axamentalair/Track01.mp3 Demoversie van een nieuw nummer van Axamenta, hebben we op een Belgische board ook gepost, dus waarom hier niet Er mogen het afgelopen jaar dan wel enorm veel gekomen en gegaan zijn, The flame is still burning !! Metttaaaalllllll [Dit bericht is gewijzigd door brokkel op 22-07-2003 22:53] |
|
Dat populair worden moet lukken denk ik zo Welkom op ZM. (ik ben ook te vinden op deathmetal.be, daarmede) |
|
quote: Erhm, kijk es rond in de Belgische scene naar recent buitengebonjourde/afgestapte toetsenistes vooral, ik denk dat ge dan wel wa gaat vinden. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik heb de eerste Waterwolves promo-cd, daar staan ook twee erg gave Axamenta-tracks op. Die hele cd heerst trouens alle kanten op |
|
quote: |
|
quote:Als je wilt weten of een hele CD de moeite waard is, ik heb hier Codex Bathori liggen, die kun je altijd een keer beluisteren. Afgelopen Graspop voor 10 Euro (meen ik) gekocht I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Oeh gaaf, graag! Wanneer heb je tijd |
|
ahum *mierenneukermode* tis Codex Barathri "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote:Dan ben je genaaid.. Ik heb hem bij LSP voor € 2,50 gehaald laatst.. |
|
quote:Uh heeft helemaal gelijk! Excuses heer Mordheim quote:Argh.. damn... *gaat CD terugbrengen* I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: WHAT THE FUCK????? me wa zen die bezig seg, aarrrgh effe angry phonecall maken aarrgghh "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Ja jong, 't is niet dat het een gloednieuwe cd is.. Maak beter wat werk van die nieuwe cd Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Iaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
kheb onlangs nog Codex Barathri gekocht van Axamenta, leuke CD!!! Mja.. hij lag bij de koopjes in den LSP live zijn ze ook de moeite!! kheb ze in april in JH Ultimatum in Diepenbeek aant werk gezien, vette cover toen van Testament!! Alone In The Dark alsk me goe herinner... alleen jammer dat de keyboardspeler er zo statisch bij staat lolll... |
|
quote: alone in the dark: idd, merci ver 't compliment en ja onze "roland" kan het fysisch niet meer aan dus zijn we druk aan het werk met het zoeken naar "levende" keyspelers "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
ok even een kleine update: -Sven Deckers (Starcast) is de nieuwe gitarist die Yves (Epica) vervangt Gig added: Frontfest 2 / 3 januari 2004 at frontline Gent met o.a. Suhrim, Bile(NL),Culpable Homicide, Prostitute Disfirgurment(NL), Petrified(NL), Panchrysia "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Ik wil de nieuwe cd...NU!!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |