|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
De nummers die ik gehoord heb zijn erg goed. En dat televisieprogramma van Ryanne is ook gaaf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Toffe liveband ook. Ervaren muzikanten met z'n allen. Ik ga het album zeker even checken. En de 17e even genoteerd. [Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 16-02-2017 14:33] "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Daten van te voren? |
|
Indeed! Makin'dem lovebabies haha. Maar is goed dude! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Het overtuigde mij nog niet wat ik tot nu toe gehoord heb. Is het niet met alleen de ritmesectie van The Devil's Blood? |
|
Jup, en volgens mij heeft Farida ook nog een bijdrage in een van de nummers. |
|
Featuring The Devil's Blood is dan wat overdreven wellicht. Al proberen ze er wel heel erg op te lijken. En dat staat toch wat tegen of ik mag Ella Bandita gewoon niet. Het hele album staat nu online trouwens via nevermindhtehype/wijvindenallesgeweldig. Morgen eens proberen. |
|
Siked hiervoor. De vier uitgebrachte nummers zijn sterk. Plaat ga ik zeker halen. |
|
+1. Maakt mij het uit dat het een hype is. Dat was Madonna ook, en die heeft ook veel gave muziek gemaakt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
"Je bent niet hip" van Patricia Paay blijft ook gaaf trouwens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Vanaf 3:30 vond ik het wel aardig. Nog een half ander nummer geluisterd. Kabbel kabbel. Niet mijn ding, maar dat was the devil's blood ook al niet. Wel leuk voor die ellen, klinkt ze eindelijk eens een beetje redelijk. Want dat andere gedoe van haar, hmmm... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Goeie band. |
|
Hele toffe band. Inmiddels al twee keer live gezien en in 013 ben ik er ook weer bij. Overigens is de bassist alweer uit de band, dus alleen de oude drummer van TDB zit nu in Dool. |
|
Lekker bandje hoor, toffe chick die Rianne. Wat betreft de bassist, nu zit JB v/d Wal (ex-Aborted, Herder) in Dool. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Die kerel duikt tegenwoordig overal op. |
|
Nou ik trek dit wel When your people matter, menstrual health matters |
|
Volgende week in Rotown, R'dam. |
|
Dat trek ik dan weer niet When your people matter, menstrual health matters |
|
Net "#Geslacht" van BNN gekeken met deze 'dame' als presentatrice, wat een fantastisch mooi mens zeg When your people matter, menstrual health matters |
|
Ja precies. Lekker naturel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
It's life Jim but not as we know it. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
The Devils Blood. nooit mijn ding geweest. al die ophef over die band ook.. terwijl het maar gewoon een matig bandje was. Dit durf ik niet eens aan. TUFKAM |
|
Het is trouwens Elle ipv Ella. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wel mooi: bijna 20 jaar geleden zag ik haar in het lokale jeugdhonk voor het eerst optreden met Coco Haley ofzo: een soort postrock. Daar ook haar eerste Elle Bandita incarnatie première gezien: was een soort chaotische gitaar karaoke waarbij ze in haar eentje met een taperecorder optrad. Wel gaaf om te zien dat ze het steeds verder weet te schoppen ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote:Beetje vlees noch vis opmerking. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |