|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Lol! Jammer dat er geen SLAYER geroepen werd, benieuwd nu naar de reactie hierop, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: |
|
Gisteren album weer gedraaid. Blijft prima. Maar live's where it's at. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Lui die nog steeds ieder concert "Slayer," "speuluh" of "nog een liedje" staan te blèren moeten ook gewoon dood. Verder nog steeds een erg lekkere plaat die ik veel te weinig draai. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Te gekke band nog steeds ja, alleen jammer dat ik er afgelopen weekend bijna speciaal voor naar Appelpop kwam en er daar achterkwam dat ze hadden afgezegd omdat ze niet wilden spelen op een door McDonalds gesponsord podium. Vind principes goed hoor, daar niet van, maar maak dan een statement op het podium ofzo. Of kondig dit iets ruimer van te voren aan. Nu stel je je fans en potentiële liefhebbers teleur. Heb me er verder nog wel vermaakt, maar toch bijzonder jammer. En geen enkel berichtje van henzelf op wat voor medium dan ook tot die tijd. Bleek wel ergens op de site en FB van Appelpop te staan, maar dat volg ik dan weer niet. Plaat blijft fucking tof, ja. Clubtour in December maar meepakken dan. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik had het ergens voorbij zien komen ja. Meen inderdaad op Facebook of zo. Beetje jammer inderdaad. Lijkt me dat je zoiets ruim van tevoren weet en niet pas de dag daarvoor. Vind dat je zoiets dat naar fans niet kunt maken, hoe goed of slecht zo'n statement dan ook moge zijn. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Of op zijn minst door iedere andere bezoeker van dat concert een schop in het kruis krijgen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dool was weer erg prettig op BOA. Dat eerste nummer op de CD, Vantablack, klonk erg goed terwijl ik het op CD niet echt boeiend vind. Misschien zaterdag naar Breda Barst, daar spelen ze ook weer [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 12-09-2017 19:50] |
|
We weten nu al wie er Speluh!!! gaat staan te blehren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
lol "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Haha, nee, dat heb ik niet gedaan. Stond in Breda ook helemaal vooraan. Mooi concert weer, maar nagenoeg dezelfde setlist als op BOA. |
|
Godverteringjantje wat een snaarstrakke show gisteren in Utrecht. Naast plaat van het jaar op de valreep ook nog even concert van het jaar. Wat een inleving, wat een goeie liedjes, wat een fijne muzikanten en wat wen ontzettend goede frontvrouw. En wat blijft die cover van Love Like Blood tof. [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 23-12-2017 23:44] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: M’n eerste en laatste concert waar ik dit jaar naar toe ging, was van Dool en je kan, ondanks dat het altijd al goed was, echt wel progressie zien. Super show ja afgelopen vrijdag. |
|
Was een tof showtje om het jaar mee af te sluiten, inderdaad. Ik heb Here Now, There Then dit jaar een beetje langs me heen laten gaan, maar in de aanloop van dit concert heb ik die plaat toch een paar keer gedraaid en toen werd ik toch wel overtuigd door deze catchy en occulte rock! Live kwam het ook echt goed uit de verf, al vond ik het wat 'makkelijk' dat er flink wat echo op de microfoon zat. Die cover van Killing Joke kwam echt goed uit de verf. De Helling was aardig vol en ook Gold gaf een vet optreden, dus was mooi om het jaar mee af te sluiten! [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 24-12-2017 11:01] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik heb ze gisteren gezien in de Neushoorn te Leeuwarden. Een gaaf optreden. En een gezellige avond. bub |
|
Volgende maand op Westerpop in Delft, vrijdag 6 juli om precies te zijn: https://www.westerpop.nl/shows/ |
|
Nieuw nummer. Meer in het verlengde van hun vorig materiaal. Lekker. bub |
|
Ik vind het zeer saai nummer. |
|
Jep.. |
|
Viel me ook wat tegen. |
|
Bleef niet echt hangen nee, jammer. |
|
+1 Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Vond de eerste single prima maar niet direct wereldschokkend, dit bevalt me echter stukken beter. Kom maar op met die plaat. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Dit lijkt er meer op ja. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |