IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Ieperfest 2017 Vorige pagina | Volgende pagina
Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 12-04-2017 17:01 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Arkangel!

Nu nog Kickback en dan is het feest voor mij compleet.



Northward
Usericon van Northward
Posted 28-04-2017 19:02 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Nieuwe namen:

BORIS (JP)
CLOWNS (AU)
The CURSE OF MILLHAVEN (BE)
DIE MY DEMON (BE)
GUILT TRIP (UK)
LIFE BETRAYS US (UK)
MARK MY WAY (BE)
MINDED FURY (BE)
MONT DORE (BE)
NIL MISERANS (BE)
SEVENTH CIRCLE (BE)
ZEAL & ARDOR (CH)

Nog 3 bands te gaan, waaronder een headliner.

[Dit bericht is gewijzigd door Northward op 28-04-2017 19:03]


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 28-04-2017 19:30 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Headliner zal wel iets zijn wat ("exclusief") op Graspop staat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-04-2017 21:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Boris

fijn


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-04-2017 21:37 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Chokehold zal er wel nog tussen zitten.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Northward
Usericon van Northward
Posted 29-04-2017 0:19 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2017 19:30 schreef Brent_ het volgende:
Headliner zal wel iets zijn wat ("exclusief") op Graspop staat

Jep klopt


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-04-2017 1:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Hou me nu niet zo in spanning. The Dillinger Escape Plan? Suicidal Tendencies?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


mokka
Usericon van mokka
Posted 01-05-2017 14:54 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

headliner is Hatebreed!
en ze spelen de hele eerste plaat...


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-05-2017 17:44 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2017 14:54 schreef mokka het volgende:
headliner is Hatebreed!
en ze spelen de hele eerste plaat...


Als dit echt zo is, dan zit ik er sterk aan te denken om een kijkje te nemen.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 01-05-2017 18:31 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Dat schijnt op Summer Breeze ook te gaan gebeuren. Dan doe ik daar mijn 1997-danspasjes wel.



TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 01-05-2017 18:48 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Ook al hatebreed die aan die onzin meedoet. jammer. doe mij maar gewoon een toffe set met een hoop brute nummers.


TUFKAM


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 01-05-2017 19:10 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2017 18:48 schreef TUFKAM het volgende:
Ook al hatebreed die aan die onzin meedoet. jammer. doe mij maar gewoon een toffe set met een hoop brute nummers.


Dat doen ze dus ook. Zeikert.



TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 01-05-2017 19:16 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht



TUFKAM


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-05-2017 19:39 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ja man, dan sta ik ook wel mee te dansen. Ze mogen er gerust nog wat Perseverance aan toevoegen, maar laat al de rest maar links liggen. Bewegen!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 06-06-2017 15:12 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Impaled nazarene van de affiche gegooid... (zie antifa topic).




bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 06-06-2017 15:30 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Terecht wel.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-06-2017 16:12 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2017 15:30 schreef bokkie666 het volgende:
Terecht wel.


Gave band toch?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 06-06-2017 16:17 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2017 16:12 schreef Count Usher het volgende:
Gave band toch?
Niks mis mee verder.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-06-2017 16:30 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Waarom is die ban dan terecht?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-06-2017 16:30 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2017 15:30 schreef bokkie666 het volgende:
Terecht wel.


Ik snap het ook wel. Dat festival/die scene schrijft zichzelf vaak een sterker moreel kompas toe (wie herinnert zich die 'verontwaardiging' nog toen Exodus vegans/vegetariƫrs af kwam zeiken?), en dan moet je wel consistent zijn en kneuzenbandjes als Impaled Nazarene weren. Ik snap alleen niet waarom ze zo'n band in eerste instantie zouden boeken?

Hiermee bedoel ik niet te zeggen dat het juist is om zo'n band dan uiteindelijk te weren. Maar het ligt wel in lijn met de geschiedenis van het festival en in die zijn lijkt het me 'gepast'.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 06-06-2017 16:32]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-06-2017 16:36 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Keuzenband is kwestie van smaak, natuurlijk. "Tol Krompt..." blijft ook na ruim 25 jaar een heersplaat. Wat die zangert verder uitspuugt, boeit mij eerlijk gezegd niet zo.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-06-2017 16:42 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2017 16:36 schreef Count Usher het volgende:
Keuzenband is kwestie van smaak, natuurlijk. "Tol Krompt..." blijft ook na ruim 25 jaar een heersplaat. Wat die zangert verder uitspuugt, boeit mij eerlijk gezegd niet zo.


Als ik de term kneuzenband gebruik, heb ik het niet over de muziek, maar eerder dingen als die infantiele songtekstjes.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Northward
Usericon van Northward
Posted 06-06-2017 16:44 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Beetje provoceren. Ach.
Overdreven weer van die Antifa.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-06-2017 17:07 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2017 16:42 schreef iPim het volgende:
Als ik de term kneuzenband gebruik, heb ik het niet over de muziek, maar eerder dingen als die infantiele songtekstjes.


Iedereen die Impaled kent, weet dta alles aan deze band extreem is. Het gaat meer om het extreme van de boodschap dan om de boodschap zelf. Dat is idd infantiel, maar m.i. geen reden om op te dreigen om langs het festival te komen met "bats and pipes" zoals een aantal van die "verontwaardigden" doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 06-06-2017 17:07]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-06-2017 17:11 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2017 17:07 schreef Count Usher het volgende:
maar m.i. geen reden om op te dreigen om langs het festival te komen met "bats and pipes" zoals een aantal van die "verontwaardigden" doen.


Dat wilde ik ook op geen moment goedpraten.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen