|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Weet ik niet...ik volg ze verder niet...vind het tamelijk ongeïnspireerde muziek... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:tja ik ben er ook niet kapot van, ik heb classica en arte novennogwatto, moet zeggen dat ik ze niet zo vaak draai I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Hehe, daar vroeg je vorig jaar rond deze tijd ook al naar (zie een paar posts terug)... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:nou tot volgend jaar dan in dit topic ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Uh...dat was Meulen35... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ja, en? Bedoel je daarmee te zeggen dat ik een beter geheugen heb dan jij? Ik zal je een hint geven: Als ik mij niet schromelijk vergis, dan staat DaVinz tot Meulen35 als Voice Of Doom tot McDoom... of zoiets... edit: Ja, ik zag die knipoog-smiley staan, maar ik had gewoon ff zin om m'n ego op te vijzelen... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 25-10-2003 22:24] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:zoiets ja... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik snap er geen zak van! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Verkopen? Zenial |
|
Ik vind Novembre dus echt een geweldige band!! kheb al hun cd's behalve de laatste omdat dat een nieuwe opname is van hun eerste plaat... alhoewel de productie nu wel een stukje beter is vodn ik het mijn eurootjes niet waard. verder vind ik Classica echt meesterlijk!! ik draai het toch vrij vaak! I Find That I Am Not There... |
|
quote:hahah nou... nee sorry, voor die ene keer in het jaar wil ik hem toch graag hebben I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
ooit gezien in t voorprog van opeth, vond der niet zo veel aan eigenlijk wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: welkom in het "Herhaal hier wat je vorig jaar over Novembre zei topic" |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Op CD heb ik de stem van Carmello altijd maar twijfelachtig gevonden, een idee wat bij een optreden alleen maar werd versterkt. Het is net alsof die gast van zenuwachtigheid niet goed kan zingen, hoewel die dus wel perfect z'n toon kon houden (later tijdens het concert dan tenminste - was vooral duidelijk tijdens the bends van Radiohead... of hoe heette dat nummer nu weer?)Zijn cleane stem klinkt gewoon te aarzelend, maar als ie dan z'n screams bovenhaalt is het echt wel super! Zou hij beter de hele tijd doen, oftewel n cursus volgen om hem wat meer zelfvetrouwen te kweken. Samen met de andere bandleden dan, want ze stonden er allemaal bij alsof ze liefst zo snel mogelijk weer van dat podium zouden verdwijnen.(godver,en dan die freak van een gitarist(e?)nog... )Samenvatting, ik vind de muziek super, echt heel sfeervol, maar er mag aan het één en ander echt nog wel wat gesleuteld worden... |
|
quote: I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Verdorie, de website is down en ik kan nergens shirts vinden van deze band! |
|
quote: Ik hoor sowieso verrekte weinig meer van deze band. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
ik ook niet, bij mij is de vlam er beetje uit I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
nou Classica draai ik anders nog geregeld! I Find That I Am Not There... |
|
hmmm misschien ook maar es doen dan .... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Blijft een lekkere plaat inderdaad. |
|
quote: Die moet ik nog steeds een keer aanschaffen. Ik heb Novembrine Waltz wel, maar ik vind Classica beter. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
die is inderdaad beter... ik kan ook niks vinden over ze... vaag I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |