IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Novembre Vorige pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 01-03-2005 10:41 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik moet nog steeds 'Arte Novecento' eens kopen, maar dat ding is nergens te krijgen en brengt al grof geld op op eBay

Zenial

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 01-03-2005 12:00 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2005 10:41 schreef Zenial het volgende:
Ik moet nog steeds 'Arte Novecento' eens kopen, maar dat ding is nergens te krijgen en brengt al grof geld op op eBay

ja echt? *wrijft in handen*
heb hem ook toevallig gekocht paar jaar geleden in amsterdam, kende novembre toen helemaal niet. Toch wel een leuk schijfje

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 04-03-2005 10:30 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 1 maart 2005 12:00 schreef DaVinz het volgende:
ja echt? *wrijft in handen*
heb hem ook toevallig gekocht paar jaar geleden in amsterdam, kende novembre toen helemaal niet. Toch wel een leuk schijfje

Oh euhm ik bedoel hij is niks waard. Verkopen?

Zenial

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 04-03-2005 12:19 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2005 10:30 schreef Zenial het volgende:
Oh euhm ik bedoel hij is niks waard. Verkopen?
nop ookal was ie wat waard... vind het best een leuk schijfje

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 16-04-2006 10:22 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

17 april komt het nieuwe album Materia uit. Dat is morgen dus! De sample klinkt alvast zeeeer okay.

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 16-04-2006 15:43 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

Ik heb Materia nu opstaan. Mooie mix tussen doomy wave en deathmetal elementen. Bijna net zo leuk als Canaan of Katatonia. Een recensie volgt spoedig.

[Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 16-04-2006 15:43]

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2006 15:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

... death ... metal ...

Laat maar ...

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 16-04-2006 16:08 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

.... elementen ....

meneer de zeurpiet

valfar
Usericon van valfar
Posted 27-04-2006 14:32 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 16 april 2006 15:43 schreef TekNoir het volgende:
Ik heb Materia nu opstaan. Mooie mix tussen doomy wave en deathmetal elementen. Bijna net zo leuk als Canaan of Katatonia. Een recensie volgt spoedig.

Echt een ontzettend gaaf album! Hij is nog niet uit mijn cd speler geweest. Die vocalen en die gitaar riedeltjes, echt geweldig! 14 mei zie ik ze weer!

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 27-04-2006 16:10 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Krijg hem morgen als het meezit, hopelijk zie ik ze nog op toer met Katatonia.

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 27-04-2006 17:47 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Ik heb ze tweemaal gezien op tour met Katatonia en tweemaal vond ik er geen ballen aan.

Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 27-04-2006 17:53 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2006 17:47 schreef Gorath het volgende:
Ik heb ze tweemaal gezien op tour met Katatonia en tweemaal vond ik er geen ballen aan.

Yep. Twee maal in de W2 als voorprogramma ja... beiden keren vond ik Novembre echt k*t.

disinter
Usericon van disinter
Posted 02-05-2006 12:17 by disinter Wijzig reactieProfiel van disinterQuote dit berichthttp://www.mentation.nl

Whoei! Ik had ze bijna voor de zoveelste keer moeten missen, even kijken of Scum in Katwijk volgende week nog haalbaar is. Ik vind dit zo'n gave band!

"I had sex, intercourse with her. It's one of those things that I guess got to be part of my life, having sexual intercourse with the dead." Henry L. Lucas

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-06-2007 20:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

iemand fan? ik heb "Wish I could dream it again" liggen

originele uitgave - polyphemus

signature

GMagnus
Usericon van GMagnus
Posted 20-08-2007 14:58 by GMagnus Wijzig reactieProfiel van GMagnusQuote dit bericht

quote:
Op 18 June 2007 20:10 schreef Hypnos het volgende:
iemand fan? ik heb "Wish I could dream it again" liggen

originele uitgave - polyphemus

Ik heb wel interesse in deze CD, hoeveel vraag je ervoor?

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 18-10-2007 22:26 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ik luister de nieuwe plaat, 'The Blue', nu voor de eerste keer en hij maakt een sterke indruk op me. Het is natuurlijk nog even afwachten of die indruk blijft, maar het is eigenlijk voor het eerst dat ik een Novembre-plaat moeiteloos volledig kan afluisteren.

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 21-04-2016 13:06 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Inmiddels zijn we 9 jaar verder, is "The Blue" uitgegroeid tot een van mijn favoriete albums aller tijden en heeft Novembre eindelijk een nieuw album uitgebracht met de titel "URSA". Sluit moeiteloos aan bij zijn voorganger, dus wederom een dikke aanrader.

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 22-04-2016 11:53 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

mmm ben benieuwd... Classica en Arte Novecento gedraaid laatst... viel me toch enorm tegen, paar jaar geleden vond ik het nog wel ok... zal deze eens luisteren

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com