|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik moet nog steeds 'Arte Novecento' eens kopen, maar dat ding is nergens te krijgen en brengt al grof geld op op eBay Zenial |
|
quote: Oh euhm ik bedoel hij is niks waard. Verkopen? Zenial |
|
quote:nop ookal was ie wat waard... vind het best een leuk schijfje I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
17 april komt het nieuwe album Materia uit. Dat is morgen dus! De sample klinkt alvast zeeeer okay. |
|
Ik heb Materia nu opstaan. Mooie mix tussen doomy wave en deathmetal elementen. Bijna net zo leuk als Canaan of Katatonia. Een recensie volgt spoedig. [Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 16-04-2006 15:43] |
|
... death ... metal ... Laat maar ... |
|
.... elementen .... meneer de zeurpiet |
|
quote: Echt een ontzettend gaaf album! Hij is nog niet uit mijn cd speler geweest. Die vocalen en die gitaar riedeltjes, echt geweldig! 14 mei zie ik ze weer! |
|
Krijg hem morgen als het meezit, hopelijk zie ik ze nog op toer met Katatonia. |
|
Ik heb ze tweemaal gezien op tour met Katatonia en tweemaal vond ik er geen ballen aan. |
|
quote: Yep. Twee maal in de W2 als voorprogramma ja... beiden keren vond ik Novembre echt k*t. |
|
Whoei! Ik had ze bijna voor de zoveelste keer moeten missen, even kijken of Scum in Katwijk volgende week nog haalbaar is. Ik vind dit zo'n gave band! "I had sex, intercourse with her. It's one of those things that I guess got to be part of my life, having sexual intercourse with the dead." Henry L. Lucas |
|
iemand fan? ik heb "Wish I could dream it again" liggen originele uitgave - polyphemus signature |
|
quote: Ik heb wel interesse in deze CD, hoeveel vraag je ervoor? |
|
Ik luister de nieuwe plaat, 'The Blue', nu voor de eerste keer en hij maakt een sterke indruk op me. Het is natuurlijk nog even afwachten of die indruk blijft, maar het is eigenlijk voor het eerst dat ik een Novembre-plaat moeiteloos volledig kan afluisteren. |
|
Inmiddels zijn we 9 jaar verder, is "The Blue" uitgegroeid tot een van mijn favoriete albums aller tijden en heeft Novembre eindelijk een nieuw album uitgebracht met de titel "URSA". Sluit moeiteloos aan bij zijn voorganger, dus wederom een dikke aanrader. |
|
mmm ben benieuwd... Classica en Arte Novecento gedraaid laatst... viel me toch enorm tegen, paar jaar geleden vond ik het nog wel ok... zal deze eens luisteren I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |