|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
|
|
Deze zaterdag: |
|
Ik las even Heterozoen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Heterozoen, Minimi en Kokosmakroon! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Graag gedaan. Ik zal voortaan extra irritant tegen je doen. Oh grote Kosmotraktor dorpsblekkie When your people matter, menstrual health matters |
|
Wat ben je toch een debiel, fusion. Was een coole avond. brute bands, veel bier. TUFKAM |
|
|
|
quote:Heb jij nog wel hersencellen over om weg te drinken? Zou een beetje oppassen When your people matter, menstrual health matters |
|
Hahaha. ga anders even nieuwe drugs scoren. beetje slapjes deze post. [Dit bericht is gewijzigd door TUFKAM op 08-07-2017 10:31] TUFKAM |
|
quote:Oh ja voor jou is iedere forumpost een wedstrijdje en ga je keihard voor dat overtroefende sarcadme. Met je overmatig gebruik van de smiley. PS. Vergeet me niet te bedreigen of dood te wensen When your people matter, menstrual health matters |
|
Hahahaha . ik wil jou inderdaad wel even een paar klappen komen geven. Maar dat kan ik niet want ik weet niet wie je in het echt bent. Komt omdat jij een laf internet riddertje bent dat nooit een foto of zijn echte naam plaatst. Geeft niet. Komt vanzelf wel een keer goed. Vraag me af wat je te verbergen hebt. Maar misschien moet ik maar eens naar een optreden gaan van dat kut bandje van je.... [Dit bericht is gewijzigd door TUFKAM op 08-07-2017 14:01] TUFKAM |
|
Ik zal als ik naar een (boeren metal) optreden ga me melden. Mag jij klappen komen proberen uit te delen. Wat een droegtoeter zeg. En dan zeggen dat t nu beter met je gaat (speciaal voor jou). When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik ben iig geen ex verslaafde met een depressie en die denkt dat god echt bestaat. het kan altijd slechter. TUFKAM |
|
Staat op uitlokking ook een vakantie eigenlijk? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dan had fusion allang een ban moeten hebben. die blijft bezig. begon oa met het vlees restaurant gezeik. TUFKAM |
|
Die bedoelde ik ook. Vanwege dit: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 08-07-2017 18:56] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zeg kleuters moeten jullie niet allang in bedje liggen met je favoriete knuffel? When your people matter, menstrual health matters |
|
Er zou een soort backseatmod-knuffelwezel moeten zijn. Die kunnen sommigen althans wel hard gebruiken. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Inderdaad. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik vind dit echt wel mooi. meneer durft geen foto of zijn echte naam te gebruiken hier maar heeft hier wel een enorm grote bek. prachtig blijft het die internet riddertjes. TUFKAM |
|
Ook mooi, kwezels die een vraag als backseatmodden bestempelen. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Wel prachtig spul voor in de flamecage topic dit. dat uitlokken geeft enkel maar aan wat voor een figuur het is. TUFKAM |
|
Je gaat je gang maar. Ik ben overigens niet bij dit concert geweest, voor de ontopicheid natuurlijk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik wel. was coole avond. toffe mensen, vette bands. infinity wel de minste band van de avond vond ik. en die ijslandse meuk begint nu wel een beetje te vervelen, is wel hype geworden helaas. [Dit bericht is gewijzigd door TUFKAM op 08-07-2017 20:29] TUFKAM |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |